sreda, 26. februar 2020

NAJBOLJŠE PREBRANE KNJIGE V 2019

Pozdravljeni Knjigoljubci! Končuje se že februar in še vedno nisem uspela deliti objave o knjigah, ki so me lansko leto očarale oziroma nekatere tudi začarale. Lansko leto sem brala predvsem romance in sicer sem prebrala veliko več e-knjig kot fizičnih knjig. Mogoče je malo krivo tudi do, da sem si v začetku leta kupila Kindle 😊 Tega je veliko lažje nositi povsod s seboj in takoj ko knjigo končaš, se lahko posvetiš naslednji.

V tejle objavi vam bom predstavila svoje najljubše knjige, ki sem jih prebrala lansko leto. Kot sem že zgoraj omenila, so to predvsem romance. Ampak te zgodbe, ki jih bom naštela spodaj, so vse veliko več kot samo romance. Vse so v meni vzbudila različna čustva in zaradi nekaterih (če ne kar vseh) sem tudi jokala. Da, prav ste prebrali. To so zgodbe, ki so se dotaknile mojega srca. Zgodbe, ki se jih še danes spominjam zelo podrobno, kot da sem jih ravnokar prebrala. In zgodbe, ki so me naučile nekaj novega.

Vse te knjige zelo priporočam za branje. Nekatere tudi tistim, ki niste ljubitelji ljubezenskih romanov, saj imajo v ozadju tematike, ki se lahko zgodijo tudi nam in nam lahko pomagajo kako se takrat odzvati. Če želite vedeti o knjigi več, pa le kliknite na njen naslov. 😉



V sam vrh najboljših prebranih knjig v lanskem letu sem uvrstila knjigo, ki me je najbolj presenetila. To je knjiga Avery, ki je prva v zbirki Shattered Love Duet. Ko sem prejela ARC knjigo za iskreno mnenje, nisem imela nikakršnih pričakovanj. Sploh si nisem mislila, da bo to ena izmed najboljših prebranih knjig, ampak ravno nasprotno. Vendar me je knjiga presenetila in na koncu zlomila. Tukaj so tekle solze kot potok ob dežju. Najraje bi ji dala milijon zvezdic, ne samo pet. Bila je res tisti "vau"! Pisateljica nam najprej predstavi srečen zakonski par, ki pričakuje prvega otroka. Usklajeno zakonsko življenje med partnerjema in vse realnosti, ki tukaj pridejo zraven. Nato pa nas udari tam kjer najbolj boli.  Bila sem polna mešanih občutkov. Da ne pozabim še povedati, da knjiga nima zaključka. Nujno treba prebrati nadaljevanje! Po eni stran sem takoj hotela na naslednjo knjigo, po drugi strani me je bilo strah. Obe zgodbi sta me presenetili. To je bila tudi najtežja recenzija za napisat. Večkrat sem jo izbrisala in začela znova. Tako raztresena sem bila. Ampak v pozitivnem smislu.

The way her eyes show her every emotion, it's like you can feel them too. They tell me how much she loves me. A lot of people don't understand our love, fuck I didn't. All I know is that peace of meat in my chest only started beating the day I saw her. She claimed me completely owned me... I live for her.




Dominic je nadaljevanje Avery. Ta knjiga je bila še boljša od prve. Še večji "vau"! Obe knjige sta v meni občutili toliko različnih čustev. Nazadnje se mi je to zgodilo, ko sem prebrala knjigo Ob Tebi. Če je bila Avery sodobna napeta romantika, je Dominic čisto nasprotje. Tukaj romantike ni. Lahko bi rekli, da je kriminalni triler ali bolj kot neki akcijski triler. Tam vmes. Knjiga se dogaja dvajset let po tistem kar se je zgodilo v Avery. V vsakem poglavju nam pisateljica razkrije nekaj kar se je zgodilo v teh dvajsetih letih. Tole je najboljše nadaljevanje, ki sem ga prebrala! Avery in Dominic imata eno najboljših ljubezenskih zgodb sodobnega časa.  Pisateljica Natalie Hill v sebi skriva ogromno. Ustvarila je neverjetno zgodbo. Jaz že nestrpno pričakujem njeno naslednjo knjigo.

People like to think love is gentle, soft kind. Just like a feather floating on the summer wind. But love can hurt. It can be the sharp blade that cuts the deepest.




Še ena knjiga, ki je bila pravo presenečenje. Tole sem si lani izbrala za Valentinov bralni maraton. Na Instagramu je bila zelo hvaljena in priznam, da me je "matral firbec". Morala sem jo prebrat in ni mi žal, čeprav mi je dala veliko za misliti. Gre za prvi del v zbirki In the Company of Killers. Vas moram opozoriti, da ta knjiga ni za vse bralce. Če imate bolj mehak želodec, se je kar izognite. Čeprav jo uvrščajo pod romance, tukaj ni tiste pocukane romantike. Gre za brutalnost, umore, posilstvo...in še kaj podobnega se najde. Sama sem med branjem kar nekajkrat ostala brez diha. Če pa mislite, da vam bo ljubezenska afera med serijskim morilcem in dekletom, ki je živela v ujetništvu prekupčevalca drog odgovarjala, jo pa kar preberite. Do sedaj česa podobnega še nisem brala, me je pa roman navdušil. Letos imam namen prebrat še kako nadaljevanje.

I feel like a toy and Victor knows every button on me which to push, to touch, in order to make me do whatever he wants me to feel. And I don't mind. I don't know how he did it, but I don't mind at all.




Seveda ne morem mimo Anne. Vsaka njena nova knjiga me osvoji. Vsakič napiše boljšo zgodbo in vsakič jo obožujem bolj. Lani sem prebrala pet njenih knjig in kar tri so se znašle na tem seznamu. Rules je tretja knjiga v zbirki Greyford High. Že v prvi knjigi Lines me je navdušil Max in končno je izšla tudi njegova knjiga. Anna je sama priznala, da je v to knjigo vložila največ in mogoče je ravno zaradi tega njena najboljša. Tudi ta recenzija je bila težka za napisat. Pisala sem jo s solzami v očeh. Malo zaradi tega, ker je zadnja v zbirki in bom pogrešala vse te junake. Malo pa tudi zato, ker sem bila nabita s čustvi. Max in Brooke sta najbolj za kompleksna junaka v celotni zbirki. Njuna zgodba je najbolj ganljiva. Se pa Anna v celotni zbirki nagiba k različnim težavnim in realnim temam. Tole knjigo zelo priporočam odraslim in najstnikom za branje.

After all, no matter how bad things got in book, there were two certainties: you'd either get a happy ending, or you wouldn't, but at least you knew it wasn't real.
Real life was different. There were no certainties. No guarantees or happily ever after. And more often  than not, when you think things can't get worse, you're fooling yourself. Life gives you a punch in the gut, just to remind you who's boss.




Naslednji sta na vrsti dve knjigi, ki se navezujeta in pisateljski dvojec, ki sem ga brala prvič in ga zagotovo še bom. Hidden Truths je mafijska romanca, ki se dogaja na grškem otoku Kreta. Tako sem bila lani konec leta z mislimi na morju. Vroče pa mi je postalo predvsem zaradi seksi erotičnih prizorov, ki jih vsebuje knjiga. Po eni strani je bila zgodba temačna in kruta, po drugi strani pa romantična in sladka. Tak je bil tudi mafijski šef Kostas, ki je zagotovo osvojil vse bralke, ne samo svoje neveste. Dialogi med glavnima zaljubljencema so me nasmejali. Določene trenutke sem se glasno smejala. Na koncu bi pa kmalu moj Kindle letel ob steno. Sovražim konce, ki se končajo z zapletom. Skoraj mesec sem morala čakati na nadaljevanje.

You will hate the outcome if you drive your husband to the edge and he's forced to commit murder.




Nadaljevanje knjige Hidden Truths. Še eno odlično nadaljevanje, ki me je šokiralo že v prvem poglavju. Še bolj napeto, še bolj vroče in še bolj seksi od prve knjige. Je sploh lahko še boljše? Celotno zgodba je bila zelo nepredvidljiva in napeta. Obožujem knjige, ki so hkrati romantične in napete, zato ni čudno, da me je tale toliko navdušila. Kljub veliki ljubezni, ki jo čutita Kostas in Talia, se morata za njo še vedno boriti.

The public needs an Angel and the underworld needs a fiery, unstoppable King.




Še en mafijski duet, ki me je lani predvsem prevzel. Ravno čakam na tretjo knjigo. Kelsie me je že osvojila s svojimi sladkimi romancami. Tokrat pa je šla v malo temnejše vode in napisala mafijsko napeto romantično zgodbo. Čisto sem se zaljubila v njenega junaka Kingstona. Bil je čudovit, seksi in srhljiv, kakor tudi sama knjiga. Odlično razvit karakter junakov in celotna zgodba. Skupaj z junakoma sem se borila za boljšo prihodnost. Kelsie je s to knjigo pokazala, da je res talentirana in prišla na vrh mojih najljubših pisateljic. 

Cat got your tongue, King?
Or maybe it's your little Wild Card that has you tied in knots.





Druga knjiga v zbirki Advantage Play je veliko bolj skrivnostna kot prva. To me je še bolj prikovalo v branje. Še vedno je napeta, seksi in srhljiva, vendar ima veliko več zapletov in napetosti kot Dark King. Tokrat je Kingston predstavljen kot ljubeč, zaščitniški in romantičen. In me tako osvojil še bolj. Ne morem pa tukaj mimo konca knjige. Ta me je dobesedno vrgel s kavča. Bil je čisto nepredvidljiv. Predstavljala sem si drugače.

One of these times, I'm going to fool you Wild Card.
And you're going to regret the day you ever challenged me.






Knjiga Until je predolgo čakala na spisku za branje. Končno sem jo prebrala in se ponovno spomnila knjige Lost & Found, ki je še vedno ena izmed mojih najljubših romanc. Zgodbo popestri dodana tretja oseba, kar spremeni tudi odnos glavnih junakov Sienne in JD-a.Tukaj izvemo, da zvezniki za sabo skrivajo mnogo več, kot si mi lahko predstavljamo. 

You both are so fucked up - and you don't bring two fucked up people together - but the way you make him smile... Nobody else can give him that kind of happiness.






Habits je druga knjiga v mladinski zbirki Greyford High. Tukaj spoznamo Andrewa in Janette, ki v sebi nosita neko temačnost in ta jo ovira, da bi navezala stik z ljudmi in jim zaupala. Malo sta podobna Sienni in JD-u iz knjige Until. Razlika je, da sta ta bolj najstniška in se soočata z drugimi problemi. Imata svoje vzpone in padce, ki povezujejo celotno njuno zgodbo. Del knjige se dogaja istočasno s knjigo Rules o kateri sem pisala že zgoraj.

I can see behind it. I can see his darkness. Because it matches my own.






Sophie je bila nekaj posebnega. Lahkotna, osvežujoča, zabavna poletna romanca, ki sem jo brala lani na začetku leta. Kelsie me je s knjigo Sophie prvič osvojila, da sem si želela prebrati več njenih knjig. To se nanaša na knjigo Sophie. Če se osredotočim na lik, je bila tudi zabavna. Sophie je zaljubljenost do Nathana tako zmešala, kot je sigurno vsakega od nas, ko smo bili kot najstniki zaljubljeni. Tudi mene je zmešal Nathan, ki je bil res pravi srček. Tole knjigo morate dati na seznam poletnih romanc, ki jih boste brali na plaži.

Life is about taking chances, Nathan. It's about taking the tough road because you know the payoff will be incredible.






Vi in Penelope sta med najbolj prodajanimi pisateljici po celem svetu. Njune skupne knjige bralke romantičnih romanov najbolj hvalijo. Zato sem jima podlegla tudi jaz. Stuck-Up Suit sem brala lani med Valentinovim in res uživala v zgodbi. Tale knjiga me je lani najbolj nasmejala. Graham in Soraya sta bila med najbolj zabavnimi pari, kar sem jih lani spoznala preko knjig. Knjiga ima tudi zelo dodelane erotične odlomke. Dekleta, če ste za zabavnega, seksi in vulgarnega moškega, morate tole prebrati.

Never in my life had I ever reacted to a man this way. Never had I felt so much fear and desire at the very same time.






Tale naslovnica mi je bila lani najlepša. Popolnoma sem se zaljubila v te živa roza odtenke. Kelsie je v jeseni spremenila naslovnice celotne zbirke Signature Sweethearts, ampak meni so še vedno všeč te stare. Kaj ni lepa? Od kar sem prebrala Sophie, sem želela prebrati tudi ostale Kelsijine knjige. Lani sem jih prebrala skupaj 5 (tudi letos sem že eno😊) in vedno sem bila nad njimi navdušena. Anthony je zabavna in lahkotna romanca, ki nas opozarja na probleme potepuških in zavrženih mačk. Te so povsem po svetu. Pisateljica je velika ljubiteljica mačk in ustvarila je tako junakinjo, ki malo spominja na njo. Sway je bila odštekana, nenavadna, delovna ter mačja prostovoljka. Ravno zaradi vseh teh njenih lastnosti se mi je prikupila.

Love you Swayze girl. I love everything about you and that includes the little tidbits you see as flaws. But without them? You wouldn't be you.






Iz prijateljstva se lahko razvije ljubezen. To sta mi pokazala Marcus in Nathalie. Ko po naključju ali pa spletkah Sophie😉, pristaneta v istem stanovanju, je samo še čas kdaj si bosta priznala svoja čustva. Čeprav imata vsak svoje načrte, se nekako le uspeta uskladiti. Še ena zabavna lahkotna zgodba iz zbirke Signature Sweethearts. Te knjige lahko berete samostojno, ni nujno, da jih po vrstnem redu, saj ima vsaka svojo zgodbo.

Trust me, Natalie.
That man would move mountains to make you smile.






Odličen mladinski roman, ki vsebuje del resničnih dogodkov. Zgodba najstnice Livie, ki je izgubila svojega brata, je nekaj posebnega. Pisateljica nam predstavi probleme najstnikov kot so depresija, spolnost, alkohol, droge...in na koncu rešitev iz le teh. Knjiga nosi ogromno sporočilo in jo priporočam za branje tudi odraslim. Ko misliš, da ti je hudo, da te nobeden ne razume in da si popolnoma osamljen...na koncu pa le najdeš tisti izhod, ki ti pomaga prebroditi vse to. Vsekakor ni nujno, da je izhod pravi. Boriti se je treba še naprej in ne obupati. Še naprej moraš iskati in misliti na boljši jutri. Na boljše preživetje. Res še ena nepredvidljiva zgodba in še ena nova pisateljica, katero sem lani brala prvič in jo zagotovo še bom. 

You are the only one who knows your own bottom. And you are the only one to decide when enough is enough.







The Kiss Thief je bila prva knjiga, ki sem jo prebrala lansko leto. Leto sem začela kar dobro in res prebrala veliko odličnih knjig. To je bila prva mafijska romanca in prva sodobna romanca z dogovorjeno poroko za mene. Ravno zaradi te knjige, sem potem posegala po knjigah s podobno tematiko. Da pa sem sploh prebrala zgodbo o Francesci in Wolfu, je kriv Instagram. Bralke so ponorele o napovedi te knjige še pred izidom in bila je med najbolj pričakovanimi knjigami v januarju. Kar je bil tudi zame razlog, da sem jo prebrala. Moja firbčnost se je obrestovala.😊 Če so vam pri srcu to vrstne romance, jo preberite, ker vam ne bo žal.

A story of Nemesis and a Villain with no chance at a happy ending. Where the prince doesn't save the princess. He tortures her. And the beauty doesn't sleep. She's stuck. In a nightmare.






Ljubezenska zgodna med samohranilskim očetom in varuško je bila vroča, seksi, zabavna in žalostna. Ta knjiga me je naučila, da po vseh tragičnih dogodkih, ki te doletijo, te nekje na koncu poti čaka boljše življenje, ki ti ponudi drugo priložnost. Ne oklevaj ampak jo zagrabi preden bo prepozno. Junaka se najdeta ravno na tem razpotju. Na začetku me knjiga ni pritegnila. Kar nekaj časa sem rabila, da sem padla v zgodbo. Nato pa me je posrkala vase in mi dala nov pogled na življenje. 

He's a breath away from me, your eyes looked in some sort of battle of wills. A battle to hold out. To not give into this contagious energy between us. Unable to hold off any longer, I throw my arms around his neck, stretching up on my tiptoes as my heart beats so hard it could smash through my ribs.






Za konec vam razkrijem pravljico, ki jo s hčerko obožujeva. Brali sva jo celo leto in še vedno jo. Luna se mi je vedno zdela čarobna in kot otrok sem jo rada opazovala. Vedno sem imela občutek, da se mi smehlja. Mogoče pa se mi je res. Slikanica vsebuje tudi čudovite ilustracije, ki jih je naslikala sama avtorica Andreja. Bi si želeli luno za prijateljico? Me sva že prijateljici. Obišče me vsak večer.

Sence dreves postanejo temne,
luna spet polno blešči.




Ste prebrali katero izmed omenjenih knjig?
Pojdimo brat! Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar