ponedeljek, 6. maj 2019

STANDING SIDEWAYS


Originalen naslov: Standing Sideways
Avtor: J. Lynn Bailey
Založba: Kindle edition (e-knjiga, 2017, 270 strani)
Ocena: 4,5 ★★★
Kategorija: mladinski roman (young adult), romantika (romance), sodobni roman (contemporary)
Glavni liki: Livia, Jasper, Daniel, Cao, Tracy, oče, Simon, Whitney
Kraj dogajanja: Belle's Hollow (Severna Kalifornija, ZDA)

OPIS

Ko Livia Stone nenadoma izgubi svojega brata dvojčka Jasperja, se mora naučiti kako živeti naprej svoje življenje sama. Ko se sooči s tragedijo in začenja iti navzdol proti samouničenju, v njeno življenje vstopi Daniel. V trenutku, ko ga je najbolj potrebovala.

Standing Sideways je pekoča, relevantna in ganljiva zgodba o preživetju, pogumu in usmiljenju, ki bo bralce spravilo do joka, smejanja in najbolj pomembneje o pogovoru o stvareh, ki privedejo do vprašanja o življenju, o starših ter o najstnikih, ki so na potovanju upanja in odpuščanja. 

MNENJE IN VTISI


Standing Sideways je neverjetna knjiga. Na koncu romana nam pisateljica pojasni, da je del knjige resničen, del pa izmišljen. Prvega oktobra leta 2015 je na Umpqua Community Collage prišlo do streljanja in umrlo je devet ljudi. Med njimi je bil avtoričin bratranec in njo je to zelo pretreslo. Žalovala je in svojo bolečino izlila v odlično zgodbo. Knjigo je posvetila vsem žrtvam in njihovim žalujočim. 



Standing Sideways je mladinski roman, ki ga priporočam za branjem vsem. Tudi odraslim. Zgodbo nam pripoveduje sedemnajst letna Livia Stone, ki je v strelskem napadu izgubila brata dvojčka. Ne predstavlja si kako bo živela brez Jasperja. On je bil njena druga polovica. Naveličana je ljudi, ki jo sprašujejo, če je v redu, naveličana je ljudi, ki ji izražajo sožalje in naveličana je govorjenja svoje psihiatrinje. Potrebuje nekaj drugega, da si olajša bolečino. Zateka se k tabletam, alkoholu in celo seksu. Ali ji bo to pomagalo preživeti in zaživeti na novo?

Livia si na koncu le prizna svojo odvisnost in s pomočjo staršev poišče pomoč. Uresniči svoje sanje in izda knjigo, preko katere širi naprej spomin na brata in pomaga ljudem pri zdravljenju odvisnosti in žalovanja. Seveda se tudi zaljubi in najde svojega princa, ki ji stoji ob strani.



Standing Sideways je veliko več kot knjiga. Nosi ogromno sporočilo in ravno zato me je tako prevzela. Celotna zgodba je zelo čustvena in nepredvidljiva. Če ne bi imela ostalih življenjskih obveznosti, bi jo prebrala v enem dnevu, ker me je čisto priklenila nase. Med branjem sem se nasmejala in imela sem tudi solzne oči. V lik Livie sem se z lahkoto vživela in jo poskusila razumeti. Nisem je obsojala, saj bi tudi mene pretresla izguba sorojenca. Tudi meni je bilo izjemno hudo, ko sem izgubila babico. Določeni odlomki so me spomnili na njo. Čeprav je minilo že nekaj let, jo še vedno pogrešam. 

Pisateljica pa je zgodbo želela še malo popestriti in je notri vnesla še skrivni blog o novicah najstnikov v tem malem mestu. Avtorice bloga ne izvemo. Čeprav sem večkrat posumila, kdo bi lahko bil, nam pisateljica to skrivnost ne izda. Me je pa spomnilo na Opravljivko (Gossip Girl), saj so bile te novice podobne kot pri Opravljivki. 

E-knjigo Standing Sideways sem dobila v zahvalo za iskreno mnenje od Giselle, ki vodi Xpresso Book Tours, kateri se iskreno zahvaljujem, da sem imela to čast in jo lahko prebrala. Zahvalila bi se tudi pisateljici J. Lynn Bailey, za to neverjetno zgodbo, ki jo je delila z nami bralci. Zagotovo bom še posegala po njenih knjigah. Knjigo Standing Sideways pa zelo priporočam in tudi sama jo bom še velikokrat prebrala.



KNJIGO LAHKO KUPITE TUKAJ:

AVTOR


J. LYNN BAILEY rada piše odkar se je naučila brati v drugem razredu. Ko ne teka za svojimi otroki, gleda Cops ali lovi šale, jo lahko najdete zakopano v sobi za pisanje, ko vročično dela na novi knjigi. S svojo družino prebiva v Severni Kaliforniji.


Pisateljico lahko spremljate na njenih družbenih omrežjih: 
FACEBOOK      WEBSITE      TWITTER      INSTAGRAM      GOODREADS      BOOKBUB      AMAZON


Katera knjiga je vas hkrati nasmejala in spravila do solz?
With love,  Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar