ponedeljek, 27. maj 2019

LUNA IN JAZ

Naslov: Luna in jaz
Avtor: Andreja Peklar
Ilustrirala: Andreja Peklar
Založba: KUD Sodobnost International 2019 (trda vezava)
Ocena: 5 ★★
Kategorija: pravljica (fairytale), slikanica (picture book)
Glavni liki: luna, jaz

Nagrade:
-Purple Island na razstavi Nami Consours v Koreji (2015)

OPIS


Če imaš rada za prijateljico luno, ti ponoči nikoli ni dolgčas. Z njo se lahko igraš skrivalnice ali šteješ zvezde. Lahko gresta na dolg skrivnosten potep - s čolnom! In ko zaspiš, te čuva vso noč. Čeprav postane luna včasih tanka kot mišji repek, njeno prijateljstvo nikoli ne usahne.

Andreja Peklar, avtorica večkrat nagrajene slikanice o velikem ptiču Ferdu, nam tokrat pripoveduje zgodbo o nenavadnem prijateljstvu med luno in deklico. Poetično besedilo in čarobne ilustracije nas na igriv način opozarjajo na drobne čudežne narave.


MNENJE IN VTISI


Luna in jaz je pravljica, ki govori o prijateljstvu med deklico in luno. Kaj vse lahko počneta skupaj. Luna nas ponoči spremlja na vsakem koraku in nas opazuje pri vsem početju. Tudi na morju lahko vidimo luno, kar nam avtorica ponazarja s tem, ko gresta deklica in luna na potep s čolnom. Pravljica je simbolična in poetična, saj se besedilo lahko bere kot poezija. 

Že od otroštva sem oboževala pravljice in upam, da jih bo tudi moja hčerkica. Ker me rada posluša, sem ji začela pred spanjem brati pravljice. Vsak večer prebereva eno. Luna in jaz je bila ena izmed prvih, ki sem ji jo prebrala. Meni se je skrivnostna, nenavadna in čarobna luna zdela že v otroštvu. Kot otrok sem jo rada opazovala in zdelo se mi je, da me gleda nazaj. Imela sem občutek, da se mi smehlja. Med branjem pravljice pa sem se poistovetila z deklico in se spomnila otroških dni.



Pravljico Luna in jaz priporočam za branje otrokom in staršem, saj je edinstvena in nosi veliko v sebi. Je veliko več, kot le pravljica. Poleg čudovite vsebine vsebuje tudi prekrasne ilustracije. Te so temnejših barv, kar ponazarja, da je luna vidna le ponoči oziroma, ko se stemni.

Slikanica je izšla pri založbi KUD Sodobnost International. Kupite jo lahko na njihovi spletni strani. Zahvaljujem se založbi za pravljico, ki me je spomnila na čarobno luno in moje otroštvo. S hčerkico jo radi prebirava in jo bova z veseljem še naprej. 

POVEZAVA ZA NAKUP KNJIGE




AVTOR

ANDREJA PEKLAR je slovenska pisateljica, slikarka in ilustratorka. Po študiju umetnostne zgodovine in filozofije je diplomirala iz slikarstva. Kmalu po študiju se je posvetila ilustriranju knjig za otroke. Njene ilustracije se pojavljajo v slikanicah ter učbenikih in knjigah za otroke. Živi in dela v Ljubljani kot svobodna umetnica.

Andreji lahko sledite na spletu:    SPLETNA STRAN


Tudi vi berete pravljice svojim otrokom?
Lep pozdrav, Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar