petek, 16. september 2016

FILMI POSNETI PO TRILOGIJI RAZCEPLJENI


Po trilogiji Razcepljeni so posneli tudi filme. Vsak del je dobil svojega ;)
Kot velika oboževalka njihovih knjig (moje mnenje o knjigah si pogledate tukaj: RazcepljeniNeupogljiviPovezani), sem seveda morala pogledati tudi filme. Ti so res enkratnih. Sploh 1. del. Tris je upodobila Shailene Woodley, Štirico pa Theo James. Po mojem mnenju sta oba svoji vlogi odigrala odlično.


1. RAZCEPLJENI
Razcepljene so posneli leta 2014.
Moram priznat, da sem najprej pogledala film, potem pa odhitela kupit knjigo. Ker je bila knjiga TOP, sem kupila še ostali dve:) Razcepljene pa sem po prebrani knjigi pogledala ponovno.
Tako film kot knjiga sta me navdušila. Je res vreden ogleda. Ga priporočam!

Napovednik:


Film je prišel ven leta 2015. Je zelo zanimiv, vendar je knjiga veliko boljša. Zato sem kar zadovoljna, da sem najprej prebrala knjigo Neupogljivi in potem šele pogledala film :)
Simulacije so malo čudno prikazane. Verjetno je kar težko posnet nekaj kar se dogaja samo v domišljiji glavnega junaka. Med branjem točno veš, da je samo simulacija, da ni realno. Med gledanjem pa sem bila malo zmedena. Vseeno je dober film.

Napovednik:


Tudi 3. del ima svoj film. Ta je bil aktualni letos pomladi (2016). Sem kar dolgo odlašala, predem sem ga pogledala. Bala sem se ga pogledat zaradi nesrečnega konca.
Od vseh mi je bil tretji film še najmanj všeč. Najboljši pa mi je prvi.

Napovednik:



Še nekaj slik iz filma:

















Kakšni so bili pa vam filmi? So vam všeč?
xxx, Knjigoljubka





4 komentarji:

  1. Zaenkrat še nisem pogledala tretjega dela. Za zdaj mi je prvi najljubši, tako knjiga kot film.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz sem odlašala z ogledom Povezanih ;) Ravno zaradi konca tretje knjige. Ko sem zbrala pogum, sem videla da le ni tko top kot prva 2. Prvi del je itak najboljši, tako kot knjiga, potem pa to počasi pada... Mislim, da ni potrebno razlagat 🙂

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja 1.del mi je najboljsi zaradi urjenja in romance med four in tris ali je v 3.delu filma prikazana smrt ? Kdo je umrl?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 3.film je malo spremenjen, konec ni isti kot v knjigi. Glavna junaka ostaneta živa.

      Izbriši