nedelja, 1. december 2019

Blog Tour & Review: HIDDEN TRUTHS by K. WEBSTER & NIKKI ASH


Title (Naslov): HIDDEN TRUTHS
Series (Zbirka): Hiden Truths & Stolen Lies Duet #1
Author (Avtor): K Webster & Nikki Ash
Release day (datum izida): November 21, 2019 (21. november 2019)
Genre (Kategorija): Romantic Suspense (Napeta romantika)

ADD TO GOODREADS (s klikom na napis, lahko knjigo dodaš na svoj Goodreads) 




BLURB (OPIS)


My life was easy, simple, fun.
Light.
Until I got wrapped up with the wrong people.
Nothing but a piece of property to pay for the sins of my father.
I’m to be married off to a handsome monster.
I see his truths every day, and it’s hard not to fall for the enemy.
He won’t let me escape, but I’m not sure I want to.
I wanted to marry for love, but it looks like love is a lie.


Moje življenje je bilo lahko, preprosto in zabavno.
Lahkotno.
Dokler se nisem zapletla z napačnimi ljudmi.
Postala sem lastnina s katero je moj oče plačal svoje grehe.
Poročiti se moram s čedno pošastjo.
Njegovo resnico vidim vsak dan in težko se je ne zaljubiti v sovražnika.
Ne dovoli mi zbežati, vendar nisem prepričana, če si sploh želim.
Želim se poročiti iz ljubezni ampak zgleda, da je ljubezen laž.


REVIEW (RECENZIJA)

Originalen naslov: Hidden Truths
Avtor: K. Webster & Nikki Ash
Zbirka: Hiden Truths & Stolen Lies Duet #1
Prevod: /
Založba: Kindle edition (e-knjiga, ARC, 2019)
Ocena: 5 ★★★
Kategorija: romantika (romance), novi odrasli (new adult), napeta romantika (suspense romance)
Glavni liki: Talia, Kostas, Aris
Kraj dogajanja: Kreta, Grčija 

English review is on Goodreads!


Hidden Truths je sodobna napeta romanca. Kot že naslov pove, se notri skriva ogromno resnice. Celotna zgodba je res napeta, dobesedno sem jo požrla v dveh dneh. Kindle sem imela neprestano v roki. Vsako poglavje je tako napeto, da nisem mogla nehat brat. Želela sem vedeti kaj se bo zgodilo naprej. 

Zgodba se dogaja v Grčiji, kamor pripeljejo mlado študentko Talio, ki jo oče proda Grški mafijski družini. Proti svoji volji se mora poročiti s Kostasom. Vendar jo toliko privlači, da se sploh ne upira preveč. V njegovi bližini je bila zmedena in hkrati vznemirjena. Tako oba junaka spoznamo podrobneje, kot tudi njuni družini. Tukaj sta pisateljici uporabili ogromno domišljije in ustvarili napeto ozadje tega romantičnega romana.

Glede na to, da sta si Talia in Kostas tako zelo različna, se skupaj lepo ujameta. Talia je nedolžno, vendar pogumno dekle. Kostas pa je njeno nasprotje. Je veliki šef, voditelj in pošast. Vse mora imeti pod nadzorom. Po drugi strani pa je prijeten, strasten, iskren in lojalen. Ob njej se počuti šibko, ker se pošast v njemu prelevi v čisto nekaj drugega. V oba sem se z lahkoto vživela in uživala v njunih dogodivščinah. Še posebej so me nasmejali njuni dialogi in seveda Kostasovo opazovanje Talie. Knjiga vsebuje tudi kar nekaj zelo erotičnih prizorov, ki so res vroči. 



Celotna zgodba je imela dve plati.Prva je bila temačna in kruta. Ima določene prizore, ki niso za vsak želodec. Saj navsezadnje je naš Kostas veliki šef mafijske družine in se ukvarja s svojimi posli. Po drugi strani pa je bila zgodba prijetna in romantična. Tudi mafijci znajo osvajati ženske in skrivajo v sebi ljubečega romantika. Pisateljici sta nam pokazali, da se da to združiti v eno zgodbo. In odlično jima je uspelo. Knjigo priporočam za branje. Vendar verjetno ne bo za vsakega.

ARC (Advance Reader Copy) izdajo eknjige sem dobila za iskreno mnenje od Enticing Journey Book Promotion. Med branjem sem res uživala. Ampak konec me je pa razjezil. Sploh ni konca ampak se zgodi novi zaplet. In to na zadnji strani. Zgodba se nadaljuje v naslednji knjigi, ki bo izšla decembra. Komaj čakam, da jo preberem, saj me res zanima kako se bo razpletlo naprej. Sem zelo neučakana!


PURCHASE LINKS (KNJIGO LAHKO KUPITE TUKAJ):



Amazon
Amazon CA
Amazon UK
Amazon AU
Kobo
iBooks
B&N





HIDDEN TRUTHS & STOLEN LIES DUET


1. Hidden Truths 
2. Stolen Lies

PRAISE FOR THE NOVEL (POHVALE BRALCEV)



"A deliciously-seductive, dark, suspenseful and sexy tale that hooked me from page one, and didn't let go until I had devoured it. Absolutely superb. Grab a copy right now!" - Siobhan Davis, USA Today bestselling author of Cruel Intentions
 "Slastno zapeljiva, temačna, napeta in seksi zgodba, ki me je zasvojila že na prvi strani. Nisem je mogla izpustiti, dokler je nisem požrla. Vsekakor vrhunska. Pograbi svojo kopijo takoj!" - Siobhan Davis, najbolj prodajana pisateljica romana Cruel Intentions

"Hold on to your seat and get ready as this grabs you from the beginning and won’t let you go. They pull you in and take over your body, your heart, and your mind."- Miss Petite Brunette Book Blog
"Oprimi se svojega sedeža in se pripravi, kajti roman te zgrabi že na začetku in te ne izpusti. Potegne te vase, vzame nadzor nad tvojim telesom, tvojim srcem in tvojim umom." - Miss Petite Brunette Book Blog 
"This story had me from page one. I couldn’t put it down. Every time I thought I had it figured out, I’d flip the page and have a different theory. Bucket up cuz it’s a bumpy and wild ride" - Nancy, reader
"Ta zgodba me je dobila že na prvi strani. Nisem je mogla odložiti. Vsakič, ko sem mislila že, da sem jo ugotovila, mi je spolzela stran in prikazala drugačno teorijo. Vedro, ker je to poskočna in divja vožnja." - Nancy, bralka
"Dark romance suspense at its finest." - Fun Under the Covers Blog
"Temačna napeta romantika v najboljšem primeru." - Fun Under the Covers Blog
"FAN-FREAKING-TASTIC! Hidden Truths was a pager turner that kept me on the edge of my seat and wanting more." - Kristina, reader
"FAN-NEVERJETNO-TASTIČNO! Hidden Truths je obračalec strani, ki me je zadrževal na mojem sedežu in želela sem še več." -Kristina, bralka
"The first in the duet, the story is captivating. There’s so much angst, drama, and suspense I literally couldn’t put it down." - Shirley, reader
"Prva zgodba v duetu je navdušujoča. Vsebuje veliko strahu, drame in napetosti. Dobesedno je nisem mogla odložiti iz rok." - Shirley, bralka

"Both Nikki Ash and K Webster are just amazing individually. But when they collab together, it's just a match perfectly made." - Viridiana, Amazon reader
"Obe Nikki Ash in K. Webster sta neverjetni posamezno. Ampak ko se združita ustvarita neverjetno odlično." - Viridiana, bralka iz Amazona


PREORDER SECOND BOOK (KUPI DRUGO KNJIGO V PREDNAROČILU)

AUTHOR (AVTOR)


Follow Nikki Ash online (Sledi Nikki Ash na spletu): 
FACEBOOK        AMAZON        FACEBOOK GROUP        GOODREADS


Follow K. Webster online (Sledi K. Webster na spletu): 


FACEBOOK        TWITTER        WEBSITE        GOODREADS        INSTAGRAM        BOOKBUB        FACEBOOK GROUP



Another great new release romance!
Še ena čudovita romanca, ki je pravkar izšla!
Enjoy reading, Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar