petek, 13. december 2019

Release Blitz & Review: STOLEN LIES by K. WEBSTER & NIKKI ASH


Title (Naslov): STOLEN LIES
Series (Zbirka): Hidden Truths & Stolen Lies Duet #2
Author (Avtor): K Webster & Nikki Ash
Release day (datum izida): December 12, 2019 (12. december 2019)
Genre (Kategorija): Romantic Suspense (Napeta romantika)

ADD TO GOODREADS (s klikom na napis, lahko knjigo dodaš na svoj Goodreads) 






BLURB (OPIS)



My life was easy, simple, fun.
My life was brutal, horrific, ruthless.
Light.
Dark.
Until I got wrapped up with the wrong people.
Until a beautiful bride was dragged into my life.
Nothing but a piece of property to pay for the sins of my father.
I took her as my prize and made her mine.
I’m to be married off to a handsome monster.
Vengeance never tasted so sweet.
I see his truths every day, and it’s hard not to fall for the enemy.
I see her truths every day, and it’s hard not to fall for a woman who makes me weak.
He won’t let me escape, but I’m not sure I want to.
She can try to run, but I have no intention of ever letting her go.
I wanted to marry for love, but it looks like love is a lie.
I wanted to marry for hate, but it looks like hate is a lie.


Moje življenje je bilo lahko, preprosto, zabavno.
Moje življenje je bilo brutalno, strahotno, neusmiljeno.
Svetlo.
Temačno.
Dokler se nisem zapletla z napačnimi ljudmi.
Dokler v moje življenje ni prišla čudovita nevesta.
Postala sem lastnina s katero je moj oče plačal svoje grehe.
Vzel sem jo kot svoje plačilo in jo naredil mojo.
Poročiti se moram s čedno pošastjo.
Maščevanje ni bilo nikoli tako sladkega okusa.
Njegovo resnico vidim vsak dan in težko se je ne zaljubiti v sovražnika.
Njeno resnico vidim vsak dan in težko se je ne zaljubiti v žensko, ki me naredi šibkega.
Ne dovoli mi zbežati, vendar nisem prepričana, če si sploh želim.
Lahko poskusi zbežati, vendar nimam namena, da bi jo kdaj izpustil.
Želim se poročiti iz ljubezni ampak zgleda, da je ljubezen laž.
Želim se poročiti iz sovraštva ampak zgleda, da je sovraštvo laž.


REVIEW (RECENZIJA)

Originalen naslov: Stolen Lies
Avtor: K. Webster & Nikki Ash
Zbirka: Hiden Truths & Stolen Lies Duet #2
Prevod: /
Založba: Kindle edition (e-knjiga, ARC, 2019)
Ocena: 5 ★★★
Kategorija: romantika (romance), novi odrasli (new adult), napeta romantika (suspense romance)
Glavni liki: Talia, Kostas, Aris, Selene, Zoe, Adrian
Kraj dogajanja: Kreta, Grčija 

English review is on Goodreads!



Odlično nadaljevanje zgodbe iz knjige Hidden Truths. Šokirana sem bila že takoj na začetku. Po prebrani prvi knjigi sem vedela, da se je Talii nekaj pripetilo, vendar tega nisem pričakovala. Bilo je res neverjetno. In zelo napeto. Knjiga me je držala po konci od samega začetka in do zadnje strani. Nisem mogla dati Kindla iz rok. Povsod sem ga imela s sabo. Hotela sem vedeti kaj se bo zgodilo naprej. Vzljubila sem vsako stran in vtisnila se mi je v srce. Ne samo ta knjiga ampak obe. Celotna zgodba je perfektna! Enostavno čudovita, da vam ne znam opisat. Zaljubila sem se v celotno zgodbo. Čisto me je osupnila. Zagotovo bom prebrala še kakšno knjigo teh dveh pisateljic. Če že skupaj ustvarita tako neverjetno in napeto zgodbo, le kakšne so potem njune ostale knjige. Gresta na seznam branja za naslednje leto! Res sta me presenetili.

Obožujem zgodbe, ki so romantične in hkrati napete. Ta je ena izmed njih. Ravno zato me je tako držala pri branju in me vrgla iz kavča na določene trenutke. Kostas in Talia sta čudovita in zelo strastvena. Lepo se skupaj ujameta. Seksi scene so zelo vroče. Tudi meni je postalo vroče med branjem.😊
ARC (Advance Reader Copy) izdajo eknjige sem dobila za iskreno mnenje od Enticing Journey Book Promotion. Knjigo zelo priporočam za branje bralcem/bralkam temačnih in napetih romanc. Obljubim, da boste uživali. Vendar morate najprej prebrati prvo knjigo Hidden Truths, da boste poznali celotno zgodbo.


PURCHASE LINKS (KNJIGO LAHKO KUPITE TUKAJ):


Amazon US
Amazon CA
Amazon UK
Amazon AU
Barnes & Noble
Kobo
iTunes


HIDDEN TRUTHS & STOLEN LIES DUET


1. Hidden Truths 
2. Stolen Lies




PRAISE FOR THE NOVEL (POHVALE BRALCEV)



MissPetiteBrunetteBookBlog - “Get ready for a jaw dropping conclusion to this magnificent duet.”
 MissPetiteBrunetteBookBlog - "Pripravite se na osupljiv konec tega veličastnega dueta."
BookHaven Book Blog - “I dove in and couldn't stop reading!! I inhaled this in a few hours and my jaw was dropping all over the place!!”
BookHaven Book Blog - "Pognala sem se in nisem mogla nehati brati!! Vdihnila sem jo v nekaj urah in moja čeljust mi je padala povsod!!"
Melanie Helms - “Holy shiitake mushrooms. What a great conclusion! Wow.”
Melanie Helms - "Svete siitake gobe. Kakšen čudoviti zaključek! Vau!"
Leave Me Alone I’m Reading - “Omg... the feels, the action, the sex, the fucking blood and gore... perfecccttttt.”
Leave Me Alone I’m Reading - "Moj Bog...občutki, akcija, seks, jebena kri in strjena kri...perfektnnnoooo."
Jillian (Goodreads) - “SIX STARS! This duet is at the top of my list for favorite reads in 2019. I was blown away.”
Jillian (Goodreads) - "ŠEST ZVEZDIC! Tale duet je na vrhu moje liste najljubših prebranih knjig v 2019. Odpihnil me je stran."




GIVEAWAY (NAGRADNA IGRA)




TEASERS (CITATI)





READ FIRST BOOK (PREBERI PRVO KNJIGO)

AUTHOR (AVTOR)


NIKKI ASH resides in South Florida where she is an English teacher by day and a writer by night. When she's not writing, you can find her with a book in her hand. From the Boxcar Children, to Wuthering Heights, to the latest single parent romance, she has lived and breathed every type of book. While reading and writing are her passions, her two children are her entire world. You can probably find them at a Disney park before you would find them at home of the weekends!

NIKKI ASH prebiva v južni Floridi, kjer je podnevi učiteljica angleščine, ponoči pa pisateljica. Ko ne piše, jo lahko najdete s knjigo v roki. Od Boxcar Children do Viharnega vrha ter do zadnje romance samskih staršev, je živela in dihala z vsako knjigo. Branje in pisanje sta njena strast, njuna otroka pa sta njen ves svet. Čez vikend jih lahko srečate v Disney parku namesto doma.

Follow Nikki Ash online (Sledi Nikki Ash na spletu): 
AUTHOR PAGE        READER GROUP        AMAZON        GOODREADS


K WEBSTER is a USA Today Bestselling author. Her titles have claimed many bestseller tags in numeros categories, are translated in multiple languages, and have been adapted into audiobooks. She lives in "Tornado Alley" with her husband, two children, and her baby dog named Blue. When she's not writing, she's reading, drinking copious amounts of coffee, and researching aliens.

K WEBSTER je najbolj prodajana pisateljica. Njeni naslovi so osvojili najbolj prodajane oznake v številnih kategorijah, bili prevedeni v številne jezike in lahko jih poslušate tudi kot avdio knjige. Živi v območju tornadov skupaj z možem in dvemi otroki ter dojenčkom psom, ki mu je ime Modra. Ko ne piše, bere, pije obilne količine kave in raziskuje ne-zemljane. 

Follow K. Webster online (Sledi K. Webster na spletu): 
NEWSLETTER        WEBSITE        EMAIL        FACEBOOK        TWITTER        GOODREADS        INSTAGRAM



I love this duet!
Obožujem ti dve knjigi!
Go grab them! Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar