četrtek, 1. avgust 2019

Blog Tour & Review: GAME CHANGER by SIERRA HILL


Title (Naslov): Game Changer
Series (Zbirka): Change of Hearts #1
Author (Avtor): Sierra Hill
Release day (datum izida): July 27, 2019 (27. julij 2019)
Genre (Kategorija): Sigle Daddy/Nanny Sport Romance (športna romanca med očetom samohranilcem in varuško)

ADD TO GOODREADS (s klikom na napis, lahko knjigo dodaš na svoj Goodreads) 



BLURB (OPIS)



Up until two years ago, I was living large and my life’s priorities were anchored to three things – my NBA stardom, money and celebrity.  
I was also a dick.

Until one night turned my world upside down and I suffered unspeakable loss. That event changed the man I was and made me a widowed-single father.

Now I’m a desperate parent trying to raise my special needs son and find him a trustworthy live-in nanny.

Grad student Brooklyn Hayes may be the one, with her single-minded focus on caring for my son and finishing her Master’s degree. She’s the perfect fit for our needs.

Maybe too perfect…with her bright smile, nurturing kindness and gentle touch. Caleb isn’t the only one who’s fallen for her.

I don’t know when or how it happened, but she changed the game for me. Turning my losing streak into a winning second-half.


Še ne dve leti nazaj sem živel na veliki nogi in moje življenjske prioritete so bile samo tri stvari - NBA slava, denar in zvezdništvo.
Bil sem butec.

Nato se je eno noč moj svet sesul in trpel sem nepopisne izgube. Ta dogodek me je popolnoma spremenil in postal sem vdovec in oče samohranilec.

Zdaj sem obupen starš, ki se trudi vzgajati svojega sina s posebnimi potrebami in poskušam najti varuško, ki ji lahko zaupam, da bo živela z nami.

Študentka Brooklyn Hayes je mogoče prava s svojo vztrajno osredotočenostjo do nege mojega sina in dokončanje magisterija. Ona je perfektna za najine potrebe.

Mogoče preveč perfektna...s svojim sijajnim nasmehom, vzgajajočo prijaznostjo in nežnim dotikom. Caleb ni edini, ki jo je vzljubil.

Ne vem kdaj in kako se je zgodilo, ampak ona je spremenila mojo igro. Spremenila je moj izgubljeni niz v zmagovalni drugi polčas.





REVIEW (RECENZIJA)

Originalen naslov: Game Changer
Avtor: Sierra Hill
Zbirka: Change of Hearts #1
Prevod: /
Založba: Kindle edition (e-knjiga, ARC, 2019)
Ocena: 4,5 ★★★
Kategorija: romantika (romance), novi odrasli (new adult), sodobna romantika (contemporary romance)
Glavni liki: Brooklyn, Garett, Caleb, Penelope...
Kraj dogajanja: Phoenix

English review is on Goodreads!

Game Changer je ljubezenska zgodba med očetom samohranilcem in varuško. Ta knjiga je veliko več kot samo romanca. Nauči nas, da gre življenje naprej, ko nas doleti neki tragični dogodek. Tisti trenutek ti je hudo, vendar se moraš soočiti s tem in živeti naprej. Kajti okoli tebe so osebe, ki te potrebujejo in ti potrebuješ njih. Življenje ti ponudi drugo priložnost in ti jo moraš izkoristiti. Na koncu svoje poti boš našel svojo srečo. Med vrsticami te odlične sodobne romance se skriva ogromno sporočilo. Ravno zato me je zgodba očarala.

Če se zdaj lotim vsebine, vidite, da vam že opis razkrije o čem se bo šlo. Bivši zvezdnik NBA-ja postane vdovec in oče samohranilec. Išče odgovorno in zaupljivo osebo, ki bo živela pri njemu kot varuška in skrbela za njegovega sina, ki zahteva posebno nego. Naleti na študentko otroške psihologije Brooklyn, ki bo idealna varuška za Caleba. Težava je samo to, da je neizmerno lepa in v Garrettu ponovno vzbudi poželenje. Počasi se začne razvijati njun odnos, ki je vroč, seksi, zabaven in včasih tudi žalosten. Kljub temu se popolnoma ujemata in sta iskrena drug do drugega. Brooklyn odlično skrbi do Caleba. Caleb jo vzljubi in skupaj z njo hitro napreduje pri terapijah. Take romance z takimi čustvi in močnimi vezmi še nisem brala. Vesela sem, da sta Garrett in Brooklyn dobila svojo drugo priložnost in na koncu našla svojo srečo.



Knjiga Game Changer je res odlična edinstvena zgodb, ki jo priporočam bralkam ljubezenskih zgodb. Kljub temu, da me je očarala tako vsebinsko kot čustveno, me je zmotil začetek. Kar nekaj strani sem rabila, da sem padla v zgodbo, zato ji tudi dam oceno samo 4.5 zvezdic. Kljub temu je ena izmed mojih ljubših romanc, ki jo bom zagotovo še kdaj prebrala.

ARC (Advance Reader Copy) izdajo eknjige sem dobila za iskreno mnenje od Enticing Journey Book Promotion. Tako njim kot pisateljici se zahvaljujem za knjigo. Prvič sem brala knjigo pisateljice Sierre Hill in zagotovo bom še posegala po njenih knjigah. Na koncu nam izda, da je to prva knjiga v zbirki Change of Hearts, jaz pa se že zelo veselim naslednje. Me prav zanima ali bo nadaljevanje zgodbe o Garrettu in Brooklyn, ali pa bomo spoznali novi par. Mogoče pa kaj več zvemo o njegovemu prijatelju. Kdo ve?



PURCHASE LINKS (KNJIGO LAHKO KUPITE TUKAJ):


Available Now on Amazon
(Na voljo na Amazonu)


AMAZON
BARNES & NOBLES
KOBO
iTUNES
Books2Read



CHANGE OF HEARTS

1. Game Changer

AUTHOR (AVTOR)

SIERRA HILL writes and has published 22 new adult/erotic contemporary novels, including the award-winning series, Courting Love (college sports) and the erotic ménage serial, Reckless – The Smoky Mountain Trio.
Sierra lives with her husband and dog in the Seattle area and is a sucker for cheap accessories, loves anything dark chocolate, and enjoys attending traveling and attending live concerts.

SIERRA HILL je napisala in izdala 22 erotičnih sodobnih romanov, vključno z nagrajeno zbirko Courting Love (študentska športna) in erotična zbirka Reckless - The Smoky Mountain Trio.
Sierra skupaj z možem in psom živi v okolici Seattla in pada na poceni dodatke. Obožuje vse kar vsebuje temno čokolado ter uživa med potovanji in koncerti v živo.

Follow Sierra online (Sledi Sierri na spletu): 
WEBSITE        NEWSLETTER        BOOKBUB        AMAZON        FACEBOOK        FACEBOOK GROUP
INSTAGRAM        YOUTUBE        GOODREADS        BOOKS + MAIN BITES



Amazing story! Čudovita zgodba!
Happy reading, Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar