petek, 21. junij 2019

SHATTERED LOVE DUET


BOOK 1



Originalen naslov: AVERY
Avtor: Natalie Hill
Zbirka: Shattered Love Duet #1
Založba: Kindle edition (ARC, e-knjiga, 2019, 195 strani)
Ocena: 5 ★★★
Kategorija: romantika (romance), novi odrasli (new adult), napeta romantika (romantic suspense)
Glavni liki: Avery, Dominic, Carter, Moly, Cecelia, Mac
Kraj dogajanja: ZDA

GOODREADS

BOOK 2



Originalen naslov: DOMINIC
Avtor: Natalie Hill
Zbirka: Shattered Love Duet #2
Založba: Kindle edition (ARC, e-knjiga, 2019, 117 strani)
Ocena: 5 ★★★
Kategorija: napeta romantika (romantic suspense), skrivnostni triler (mystery)
Glavni liki: Dominic, Juliet, Avery, Anderson, Brax, Cecelia, Moly, Mac, Carter
Kraj dogajanja: ZDA

OPIS

AVERY
Sem Avery Carmichael.
To je moja zgodba kako sem se zaljubila v moškega, ki je znal ljubiti samo borbeno. Čutiti moraš borbeno, da lahko verjameš. Svoj zid je spustil z mano. Bila sem njegovo sonce, njegova zvezda, njegov dom...nato sem se odločila, da ga raztreščim veliko močneje, kot ga lahko življenje. Najhujša stvar pa je, če bi me vprašali ali bi to ponovno storila, bi bil moj odgovor da.





DOMINIC
Sem Dominic Stone in to je moja zgodba.
Moje otroštvo bi uničilo vse ostale. Mene ni.
Boril sem se. Premagoval sem.
Temačnost je bila moj prijatelj.
Potem sem videl njo. Avery Charmichael.
Ona je zame vse. Moja svetleča zvezda v temi.
Dokler me ni raztreščila tako kot me nikoli noben ni mogel.
Nazaj v temo. Prisegel sem, da se bom maščeval in se tudi bom, čeprav to pomeni, da bom umrl.


MNENJE IN VTISI


Spet ena odlična zgodba, ki me je čisto prevzela. Nisem vedela ali naj napišem za vsako knjigo posebej recenzijo, ali naj napišem skupaj. Toliko bi lahko napisala o teh dveh knjigah... Trikrat sem šla popravljat in krajšat tole objavo, ker vem, da predolgih objav ne berete radi.

Celotna zgodba je neverjetna, skrivnostna in napeta. V bralcu vzbudi različna čustva in tudi v meni jih je. Zraven sem se tako smejala kot jokala...

Najprej sem mislila, da bo to ena tipična romantična zgodba, vendar ni. Niti ne bi rekla, da je romanca, čeprav sta naša junaka zaljubljena in nam na koncu pokažeta kaj je prava resnična ljubezen. Obe knjigi nam podata toliko različnih stvari.

Prva knjiga je Avery in govori o ljubezni med Avery in Dominicom. S poroko sta za sabo pustila svojo preteklost oz. nesrečno otroštvo. Našla sta prihodnost v drug drugemu in načrtujeta skupno prihodnost. Družita se s svojimi prijatelji, ki so njima kot družina.  Pokažeta nam kaj pomeni ljubezen v zakonu, kako delovati usklajeno in podpirati svojega partnerja. Kako pustiti žalostne in težke življenjske izkušnje za sabo in začeti novo življenje. Vendar nam proti koncu knjige pisateljica predstavi novo življenjsko prelomnico  in nam vzame priljubljeno junakinjo. Konec prve knjige me je zlomil, tako močno sem padla v zgodbo.  Jokala sem in sem se bala začeti drugo knjigo. Pričakovala sem še hujše.



Druga knjiga nosi naslov Dominic in nam predstavi Dominicovo življenje po smrti njegove žene. Dvajset let že išče ženinega morilca, čeprav ga ima pred očmi. Ne upa si v bližino hčerke, ker se boji, da bo izgubil tudi njo. Ponovno se je znašel v temi, ki ga je spremljala skozi celotno otroštvo. Ali bo znal priti iz teme brez Avery?

Druga knjiga sploh ni romantična. Gre bolj za nek skrivnostni napeti triler oz. mystery suspense, kot ga poimenujejo Američani. Pisateljica nas v vsakem poglavju preseneti z novo skrivnostjo in tako izvemo stvari, ki so se dogajale v teh dvajsetih letih. 

Druga knjiga je še boljša od prve in če sem prvo ocenila s petimi zvezdicami koliko jih dam tukaj? Neverjetno kolikokrat me je zgodba šokirala. Od prve do zadnje strani sem jo dobesedno požirala in bila znova presenečena nad zapleti in razpleti. Ampak konec... Kar nisem mogla verjet, da je to konec. Stokrat sem osvežila Kindla, da bi naložil se kakšno stran... To ne more biti konec. Sigurna sem, da nam pisateljica pripravlja nadaljevanje. Natalie kaj se dogaja naprej?

Ko me je pisateljica Natalie Hill kontaktirala, če bi prebrala njeni knjigi, si nisem mislila, da me bosta tako prevzeli. Res je ustvarila izjemno zgodbo. Avery in Dominic sta odlični knjigi, ki ju priporočam za branje vsem, Tako ljubiteljem ljubezenskih zgodb kot tistim, ki berete sodobne trilerje. Knjigi sta kratki noveli (pod 200 strani), kupite pa ju lahko na Amazonu. Povezave za nakup najdete v tej objavi pod recenzijo. Zagotovo boste uživali v tej neverjetni zgodbi!

Natalie hvala za ARC (Advance Reader Copy) kopiji knjige. Verjamem, da v sebi skrivaš poseben potencil, saj je tvoj stil pisanja unikaten. Z veseljem bom prebrala še kakšno tvojo knjigo, saj si me z Avery in Dominicom očarala.

KNJIGI LAHKO KUPITE TUKAJ:


AVERY





DOMINIC





AVTOR


Natalie Hill je neodvisna pisateljica. Zaljubila se je v čudovite besede in zapisane dogodivščine. Je srečno poročena in mama treh čudovitih deklic. Piše že več let, vendar je letos prvič objavila svoje knjige, po tem ko sta ji prijateljici dali "brco v rit", ki jo je potrebovala.


Pisateljico lahko spremljate na njenih družbenih omrežjih: 
FACEBOOK      INSTAGRAM      GOODREADS      AMAZON      PINTEREST



Katera knjiga pa je vas nazadnje očarala?
Pojdimo brat,  Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar