četrtek, 6. junij 2019

Cover Reveal: MASON & SOPHIE ROOMMATE DUET SERIES by KENNEDY FOX


Title (Naslov): Truly Mine & Truly Yours (Mason & Sophie Duet)
Rommate Duet Series
Author (Avtor): Kennedy Fox

SYNOPSIS (OPIS)


The night we met in the dimly lit bar, she looked like a brunette bombshell, and I wanted to learn her deepest secrets. With sun-kissed skin and soulful bedroom eyes, she was pure temptation, and I was mesmerized.

As one drink led to two, I craved more of her playful banter and taunting lips. Resisting her wasn’t an option, and we quickly became a desperate mess of tangled limbs and hot kisses. She tasted like the sweetest sin, but I was no saint.

Once we caught our breaths, and it became obvious that meeting her wasn’t a coincidence, everything changed. Now I must deny her at all costs.

Friends. It’s all we can ever be.

After years of lying to myself and keeping her at a distance, I want to pull her close. Sophie’s on my mind more than ever as my instincts to protect her take over. Regardless of my attempts to help, she pushes me away and makes it clear she doesn’t need me.

I'll do whatever it takes to keep her safe, to show her I’m the good guy, but one night takes a tragic turn for the worse when her boyfriend and I start throwing punches.

And ends when I’m arrested for his murder.


Tisto noč, ko sva se spoznala v baru, je zgledala kot temnolasa bomba in želel sem si izvedeti njene najgloblje skrivnosti. Z zagorelo poltjo in nežnim pogledom je bila prava skušnjava, jaz pa sem bil očaran.

Ko je prva pijača prišla na drugo, sem še bolj hrepenel po njenem nagajivem šaljivem pogovoru in zbadljivimi ustnicami. Upirati se sploh ni bilo možno. Hitro sva se zapletla z najinimi udi in vročimi poljubi. Njen okus je bil, kot najslajši greh, ampak saj niti nisem svetnik.

Ko sva končno prišla do zraka, sva ugotovila, da najino srečanje ni bilo naključje. Takrat se je vse spremenilo. Zdaj se ji moram odreči za vsako ceno. 

Prijatelja. Edino to sva lahko.

Po letih laganja sebi in držanja razdalje od nje, sem jo želel blizu sebe. Sophie je v mojih mislih še bolj kot kdajkoli. Instinkt mi pravi, da jo moram zaščititi. Kljub moji pomoči, me zavrne in mi da jasno vedeti, da me ne potrebuje.

Naredil bom vse, kar je v moji moči, da bo varna. Pokazal ji bom, da sem dober fant. Ena noč vse obrne na slabše, ko z njenim fantom obračunava z udarci.

Konča se, ko sem aretiran za njegov umor.



MASON & SOPHIE DUET

This is a friends-to-lovers roommate romance filled with drama, suspense, & of course, plenty of angsty slow burn goodness you've come to expect in a Kennedy Fox book!

Gre za romantično zgodbo od prijatelja do ljubimca, napolnjeno z veliko drame, napetosti in seveda počasi rastoče ljubezni, ki jo v knjigah Kennedy Fox lahko pričakujete.

PREORDERS LINKS (KNJIGI LAHKO KUPITE V PREDNAROČILU)


TRULY MINE ⎮Book 1



Pre-order - Releasing August 13
(Prednaročila na spodnjih povezavah - izide 13. avgusta)

Amazon US
Amazon Worldwide
Apple Books
Kobo
B&N

ADD TO GOODREADS (s klikomna napis lahko knjigo dodaš na svoj Goodreads)

TRULY YOURS ⎮Book 2



Pre-order - Releasing September 10
(Prednaročila na spodnjih povezavah -izide 10. septembra)

Amazon US
Amazon Worldwide
Apple Books
Kobo
B&N

ADD TO GOODREADS (s klikomna napis lahko knjigo dodaš na svoj Goodreads)


AUTHOR (AVTOR)


Brooke Cumberland & Lyra Parish are a duo of romance authors who teamed up to write under the USA Today Bestselling pseudonym, KENNEDY FOX. They share a love of You’ve Got Mail and The Holiday. When they aren’t bonding over romantic comedies, they like to brainstorm new book ideas. One day, they decided to collaborate and have some fun creating new characters that’ll make your lady bits tingle and your heart melt. If you enjoy romance stories with sexy, tattooed alpha males and smart, independent women, then a Kennedy Fox book is for you! 

Brooke Cumberland & Lyra Parish sta dve romantični pisateljici, ki uporabljata skupni psevdonim KENNEDY FOX. Obe obožujeta You've Got Mail (Čaka te pošta) in The Holiday (Počitnice). Ko ne gledata romantičnih komedij, ustvarjata nove ideje o knjigah. Nekega dne sta se odločili za sodelovanje in se zelo zabavali med ustvarjenjem novih likov, ki vas dame osvajajo in vaše srce stopijo. Če uživate v seksi romantičnih zgodbah, tetoviranih in pametnih alfa moških, neodvisnih žensk, potem so njune knjige prave za vas. 

Keep up with all their social media platforms for updates & info! (Spremljate ju lahko na družbenih omrežjih): 
WEBSITE      NEWSLETTER      FACEBOOK      TWITTER            INSTAGRAM      


Pretty covers! Čudovite naslovnice!
With love, Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar