torek, 2. april 2019

Release Blitz & Review: MARCUS by KELSIE RAE

Marcus by Kelsie Rae is HERE!!!

Marcus pisateljice Kelsie Rae je izšel!!!



Title (Naslov): Marcus
Author (Avtor): Kelsie Rae 
Series (Zbirka): Signature Sweethearts

ADD TO GOODREADS (s klikom na napis, lahko knjigo dodaš na svoj Goodreads) 



BLURB (OPIS)


Marcus
Moving in with my little sister's best friend isn't the brightest thing I've ever done. In fact, I'm pretty sure you can have me committed for accepting the offer. I've been in love with her for as long as I can remember, and I've been able to keep my hands to myself for all these years. But now? Now, she’s moving on without me and I’m scrambling to keep up without letting her slip through my fingers when she’s always felt out of reach.

I'm going to fight for her.

just hope I’m not too late.

Natalie
The guy I've been in love with since I was a little girl is officially shacking up in my spare bedroom. Pretty sure I'm breaking every rule in the book by having him sleep under my roof, but it doesn't matter anymore. Not when I've already let go of my silly crush to pursue other dreams that don't involve a sexy guy who has only ever seen me as his little sister's shadow.

No, it's time to let him go and move on.


I just hope I can.


Marcus
Selitev k sestrini najboljši prijateljici ni najboljša stvar, ki sem jo kdajkoli naredil. Pravzaprav sem prepričan, da sem namerno sprejel ponudbo. V njo sem zaljubljen od kar pomnim in vsa ta leta sem se lahko držal ob strani. Kaj pa zdaj? Zdaj gre naprej brez mene in trudim se, da jo obdržim, da mi ne bi odšla skozi prste, ker je bila vedno na dosegu roke.

Boril se bom za njo.

Upam samo, da nisem prepozen.

Natalie
Fant v katerega sem zaljubljena še odkar sem bila majhna deklica se je uradno vselil k meni in spi v sobi za goste. Zdaj, ko spi pod mojo streho sem prepričana, da bom prelomila vsa pravila v knjigi. Ampak to ni več pomembno. Ne zdaj, ko sem se odločila pustiti mojo zaljubljenost in uresničiti svoje sanje, ki ne vključujejo seksi fanta, ki me je vedno gledal kot senco njegove mlajše sestre.

Čas je, da ga pustim in grem naprej.

Upam, da to lahko naredim.



REVIEW (RECENZIJA)

Originalen naslov: Marcus
Avtor: Kelsie Rae
Zbirka: Signature Sweethearts #6
Prevod: /
Založba: Kindle edition (e-knjiga, ARC, 2019, 287 strani)
Ocena: 5 ★★★★
Kategorija: romantika (romance), novi odrasli (new adult), sodobna romantika (contemporary romance)
Glavni liki: Marcus, Natalie, Sophie, Nathan
Kraj dogajanja: New York


English review is on Goodreads!

Marcus je čudovita romantična zgodba, ki se zelo hitro bere. Mene je takoj na začetku posrkala vase in prebrala sem jo hitro. Sploh nisem mogla odložiti Kindla. Še dobro, da se ni vmes izpraznila baterija.😊 Marcus je šesta knjiga v zbirki Signature Sweethearts. Tukaj spremljamo ljubezensko zgodbo med Marcusom in Natalie, ki smo ju spoznali že v knjigi Sophie. Marcusa pa sem se spomnila iz knjige Jude, saj je skupaj z Judom in Quincy profesionalni igralec video igric. V celotni seriji, so liki med sabo povezani. Ali so prijatelji, družinski člani ali celo sodelavci. Vendar se vse zgodbe lahko berejo samostojno, saj se določeni liki pojavijo samo kot stranski in ne vplivajo na vrstni red dogajanja. 



Marcus in Natalie sta že od majhnih nog zaljubljena, vendar to nekako skrivata v sebi. Ampak Sophie to ve in ju na vse načine skuša spraviti skupaj že več let, vendar neuspešno. Končno se Marcus odloči, da poskusi izpovedati svojo ljubezen. Vendar ima Natalie že dovolj tega čakanja in ima nove načrte v življenju. Le kako se bo to razpletlo?

Dogajanje je bilo nepredvidljivo in napeto. Zelo me je zanimalo kaj se bo zgodilo naprej in zlahka sem se vživela v celotno sceno. Tole je moja tretja knjiga, ki sem jo prebrala iz celotne zbirke. Najljubša mi je Sophie in vesela sem, da je tudi tukaj prisotna. Saj so odlomki, kjer je prisotna Sophie najbolj zanimivi. Kljub temu, da sta bila z Nathanom tukaj stranska lika, izvemo, kako napreduje njuno razmerje naprej. Bila sem vesela tudi za njiju. 

Seveda bom prebrala tudi ostale Kelsijine knjige, saj mi je všeč njen stil pisanja. Uživam v njenih zgodbah in se že veselim naslednje. Saj na koncu knjige izda, da še letos pride nova v tej zbirki. Kelsie bi se zahvalila za ARC (Advance Reader Copy) eknjige Marcus.




PURCHASE LINKS (KNJIGO LAHKO KUPITE TUKAJ):


AMAZON

KU subscribers can read Marcus for #FREE



SIGNATURE SWEETHEARTS

1. Liv
1.5. Luke
2. Breezy
3. Jude
4. Rhett
5. Sophie
6. Marcus
7. Anthony
8. Skye
9. Saylor (coming soon)



AUTHOR (AVTOR)

KELSIE RAE is a sucker for a love story with all the feels. When she's not chasing words for her next book, you will probably find her reading or, more likely, playing with her "monsters".
She adores chocolate, photography, baking, and chick flicks. And now that she's actively pursuing her writing dreams, she's set her sights on someday finding the self-discipline to not eat an entire batch of cookies in one sitting. 

KELSIE RAE pada na ljubezenske zgodbe z vsemi vpletenimi čustvi. Ko ne izbira besed za svoje nove knjige, si vzame čas za branje ali igranje s svojimi "pošastmi".
Obožuje čokolado, fotografiranje, kuhanje in tek. Zdaj, ko aktivno uresničuje svoje sanje s pisanjem, si želi, da bi nekega dne odkrila disciplino kako ne pojesti celotne serije piškotov v enem nizu.

Follow Kelsie online (Sledi Kelsie na spletu): 
AMAZON        BOOKBUB        FACEBOOK        READER GROUP        GOODREADS        TWITTER        NEWSLETTER


Sweet romance! Čudovita romanca!
With love, Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar