torek, 20. september 2016

HČI DIMA IN KOSTI

Originalen naslov: Daughter of smoke and bone
Avtor: Laini Taylor
Prevod: Hči dima in kosti
Zbirka: Hči dima in kosti (Daughter of smoke and bone) - 1.del
Založba: Mladinska knjiga 2013 (413 strani, trda vezava)
Prevedla: Kaja Bucik
Ocena: 4 ★★★★
Kategorija: fantazija (fantasy), mladinski roman (young adult), paranormalna romantika (paranormal romance)
Glavni liki: Karou, Akiva, Zuzana, Kazimir, Issa, Brimstone, Thiago, Mik, Ziri...
Kraj dogajanja: Praga (Češka), Maroko, Eretz (izmišljena dežela)

Nagrade: 
- Oregon spirit knjižna nagrada za najboljši mladinski roman (2011)
In druge...



GOODREADS

OPIS


Sedemnajstletna Karou je na videz običajna gimnazijka, ki obiskuje praško umetniško šolo. Toda njeno življenje je polno skrivnosti. Kako to, da ni odraščala v človeški družini? Zakaj očetovski demon Brimstone zbira zobe, živalske in še posebej človeške; za kaj jih potrebuje? Čemu jo preganja občutek, da ji nekaj manjka, da je del njunega življenja zakopan nekje globoko v njenem spominu? Ko se povsod po svetu začno pojavljati vžgani odtisi dlani, ki jih tam puščajo krilati tujci, in je njena družina ogrožena, jo zajame vrtinec brezobzirne vojne v onstranstvu, v kateri spozna ljubezen, svoj pravi jaz, ter se spopade z negotovo usodo.




MNENJE IN VTISI


Zelo zanimiva zgodba z zanimivimi bitji. Res odlična knjiga. Super vsebina, všečen slog pisanja...
Hči dima in kosti je prvi del fantazijske serije o angelih serafih in himerah.

Karou je študentka umetnosti v Pragi. Otroštvo je preživeli v trgovini Brimstona s še tremi himerami. Za Brimstona je zbirala različne zobe (človeške in živalske). Nekega dne jo napade angel. Na koncu ji ta isti angel pomaga, da ugotovi kdo je ona v resnici in kaj počne Brimstone z zobmi. Izkaže se, da Karou živi novo življenje v drugem telesu in, da je angel Akiva njen ljubimec oz. njena ljubezen. 

Celotna zgodba je zelo fantazijska, zanimiva, napeta... Prebrala sem jo hitro in zelo uživala ob prebiranju. Motilo me je samo to, da poglavja malo poskakujejo. Eno poglavje govori Karou v sedanjosti, naslednjega pa Akiva v preteklosti... Včasih sem se zato malo zmedla pri povezovanju zgodbe. 

Karou mi je kot lik všeč. Manjka mi malo akcijske zagnanosti pri njej. Delovala mi je kar malo šibka, čeprav se na koncu vedno reši. Deluje res fantazijska junakinja. To poudarijo še njeni modri lasje.

Vsako poglavje ima tudi svoj verz. In že ta verz te prevzame, potem pa še celotna zgodba...




Poglejte si napovednik za knjigo:




Moj najlepši verz iz knjige:

Pred davnimi časi
sta se zaljubila angel in hudič.

Ni se dobro končalo.



Še v originalu:


AVTOR

LAINI TAYLOR je ameriška pisateljica. S knjigo Hči dima in kosti vztrajno pridobiva nove in nove oboževalce po vsem svetu.



Meni je zgodba res super. Kaj pa vam?
xxx, Knjigoljubka Maja










Ni komentarjev:

Objavite komentar