sreda, 30. november 2016

ČUVAJ ME

Originalen naslov: Čuvaj me
Avtor: Vesna Dedić
Prevod: /
Založba: Dedić 2015 (253 strani, mehka vezava)
Ocena: 3 ★★★
Kategorija: romantika (romance), ženski roman (womens fiction-chick lit), sodobni roman (contemporary)
Glavni liki: Marta, Jelena, Ćekić, Marko
Kraj dogajanja: Beograd

GOODREADS









OPIS

Dve glavni junakinji, medicinska sestra Marta Ćekić in Jelena Perović, ki je priznana kirurginja, se srečata v nočnem dežurstvu. Ena je prevarana, druga pa sanja o veliki ljubezni, kot so jo imeli njeni starši. 

Roman Čuvaj me je zgodba, v kateri se boste prepoznali tisti, ki verjamete v ljubezen.


MNENJE IN VTISI

Knjigo sem prebrala v srbščini. Našla sem jo v naši novomeški knjižnici. Pritegnila me je naslovnica, ki je zelo lepa. Potem pa sem prebrala še opis na zadnji strani, ki je bil tudi omamen.
Čuvaj me je lahka zgodba, ki se lepo in hitro bere. Je povprečna z realno tematiko, nima nekega tistega čara v sebi. Pripoveduje o ljubezni in prijateljstvu. Že opis pove, da sta glavni osebi Marta in Jelena, ki postaneta pravi prijateljici. Tudi vsebina je zanimiva, pritegne bralca. Določeni odlomki mi pa niso bili všeč. 

Marta je medicinska sestra. Že v srednji šoli je spoznala zdravnika Ćekića, se poročila in mu rodila hčerko. Ćekić je bogat in je direktor bolnice, v kateri je zaposlena Marta. Vendar za stroške hiše in hčerke ne prispeva nič. Vse je v
Martininih rokah. Ćekić vara Marto. To vedo vsi. Tudi Marta. V službi nimata stikov, Ćekić ji ne dovoli hoditi k njemu v pisarno, pozno hodi domov in nima zanimanja za hčerko... Ampak Marta ima upanje. Upa, da se bo enkrat vse to končalo in da bo ponovno srečna z možem. Ćekić pa jo zapusti in odide z ljubico. Marta je na tleh. Depresivno razmišlja, čisto je obupana. Vendar po tiho upa, da se bo vrnil k njej. Posveti se službi in hčerki, ob strani pa ji stoji Jelena.

Jelena je kirurginja. Pride na novo delovno mesto, kjer v prvem nočnem dežurstvu spozna sestro Marto in se z njo spoprijatelji. Zaljubi se v mladega specializanta Marka. Kljub razliki v letih uživa v svoji ljubezni. Problem nastane, ko Jelena želi otroka. Marko je še mlad in misli, da to ne bo šlo. Jelena pa se boji, da njena ura materinstva tiktaka in če ne pohiti, ne bo nikoli mama. Vmes izvemo tudi skrivnost Jelene in njenih staršev, ki je res ganljiva.

Skratka kot sem povedala, je zgodba zanimiva in te posrka vase. Jelena in Marta postaneta res veliki prijateljici, tako v službi kot v privatnem življenju. Ob težkih trenutkih si stojita ob strani, tolažita druga drugo. Med branjem čutiš, da Jelena razmišlja bolj odraslo, bolj resno in gleda na prihodnost. Marta pa je na trenutke depresivna, čustveno nestabilna. Glede na njeno stanje prevarane žene je povsem normalno. Res mora biti grozno, če te partner vara. Niti predstavljati si ne morem kako boleče je lahko. Upam, da tudi nikoli ne bom izvedela. 




CITATI





AVTOR

VESNA DEDIĆ je najbolj brana pisateljica v Srbiji. Dobila je nagrado "zlata značka", ki se podeli v Srbiji za dolgoletni doprinos razvijanja kulturnih dejavnosti za nesebično, predano in dolgotrajno delo. Po poklicu je novinarka in ima najstniško hči. 




Imate tudi vi tako močno vez s svojo prijateljico kot jo imata Marta in Jelena? Jaz jo imam in sem hvaležna svoji prijateljici za vse najine skupne trenutke.
Lp, Knjigoljubka Maja



Ni komentarjev:

Objavite komentar