petek, 14. december 2018

MOJ BREZUPNI FANT


Originalen naslov: Hopeless
Avtor: Colleen Hoover
Zbirka: Hopeless #1
Prevod: Moj brezupni fant
Založba: Mladinska knjiga 2012 (355 strani, trda vezava)
Prevedla: Neža Kralj
Ocena: 5 ★★★★★
Kategorija: sodobna romantika (contemporary romance), mladinski roman (young adult)
Glavni liki: Sky, Dean

GOODREADS

OPIS

Ko Sky spozna Deana Holderja, ve, da bi se temu fantu morala na daleč ogniti.

Dean je nepredvidljiv, neukrotljiv in samosvoj, predvsem pa nevarno lep. Dean je fant, o katerem kroži cel kup govoric, fant, o katerem sanjari vsaka punca. In Sky si ga že od prvega srečanja ne more in ne more izbiti iz glave. Ob njem izgubi ves nadzor... in čez nekaj časa se privlačnosti ne more več upirati.

Ampak Sky ne ve, da ima Dean skrivnost. In ne ve, da bodo - če jo kdaj izve - z njo na dan prišle tudi temne sence njene preteklosti.

Kako se soočiti z resnico, ko pa so laži tako sladke?

MNENJE IN VTISI


Že kar nekaj časa si želim prebrati knjige od pisateljice Colleen Hoover, saj jo vsi zelo hvalijo. Kupila sem si tri njene knjige in te kar stojijo na moji polici. Končno sem letos vzela v roke njeno knjigo, ki je prevedena v slovenščino. Knjiga Moj brezupni fant je čudovita. Zgodba je neverjetna. Pisateljičin stil unikaten. Naslovnica slovenske izdaje pa prelepa. Če knjige še niste prebrali, vam jo priporočam. Vzemite si čas in jo preberite. Jaz sem čisto padla notri in jo končala v enem dnevu. Enostavno je nisem mogla dati iz rok, dokler nisem prišla do konca.

Gre za mladinsko romantično zgodbo in to neverjetno zgodbo. To je več kot samo romantika. Ozadje zgodbe je tisto, ki me je pritegnilo. Ob določenih odlomkih kar nisem mogla verjeti, da se to res dogaja. Potem še glavna junaka, ki vse to povežeta. Sky in Dean sta ustvarjena drug za drugega. Dean se trudi obvarovati Sky. Pomaga ji tako z ljubeznijo kot razumevanjem tega življenja oziroma usode, ki jo je doletela. Dean je hitro osvojil moje srce in poslal "book boyfriend". Enostavno ga moraš vzljubiti.

Knjiga Moj brezupni fant je res čudovita. Colleen me je presenetila. Ni čudno, da jo vsi tako hvalijo. Zagotovo preberem še kakšno njeno knjigo. Sploh pa nadaljevanje tele, saj me zelo zanima kako se bo razpletla ljubezen med Sky in Deanom v nadaljevanju. Škoda, ker knjiga ni prevedena, ampak mene to ne bo oviralo pri branju. Če me bo Colleen tudi z ostalimi svojimi knjigami tako osvojila, bo nedvomno ena izmed mojih najljubših pisateljic.


AVTOR


COLLEEN HOOVER je najbolj prodajana pisateljica po svetu. Napisala je sedemnajst knjig, ki spadajo pod NA in YA sodobno romantiko. Knjige je izdajala tako v samozaložbi kot v založbi Atria Book.
Njeni romani Confess, It Ends With Us in Without Merit so osvojile nagrado. Po knjigi Confess pa so posneli televizijsko nanizanko. 
Colleen je skupaj s svojo družino leta 2015 ustanovila The Bookworm Box. To je škatla, ki jo lahko kupijo knjižni navdušenci, vsebuje pa podpisane knjige pisateljev iz celega sveta. Ves izkupiček od prodaje pa nameni v dobrodelne namene.

Colleen lahko sledite na: 




Ste že prebrali kakšno Colleenino knjigo?
With love, knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar