torek, 3. januar 2017

PREGLED LETA 2016 IN NOVE BRALNE ZAOBLJUBE

PREGLED LETA

Leto 2016 je končano. Vstopili smo v 2017 😍 Najprej vam vsem skupaj zaželim veselo, srečno in čarobno leto. Držim pesti, da izpolnite vse svoje zaobljube, ter uresničite vse svoje cilje. 
Jaz sem lansko leto sodelovala v dveh bralnih izzivih. Na Goodreads-u sem si lani januarja dala cilj prebrati 30 knjig. Uspelo mi jih je 52. Zato sem letošnji cilj povečala, pa da vidimo. Res je, da sem lansko leto imela malo več prostega časa zase, ki sem ga izkoristila za branje in gledanje filmov. Bomo videli kaj bo letos. Na Bralnici pa sem sodelovala v njihovem izzivu, kjer je potrebno prebrati 25 knjig, katere tematike so določene. 24 sem jih prebrala takoj, v prvi polovici leta, zadnjo pa sem odlašala do decembra. Ampak mi je uspelo! Sem se tudi že prijavila za letošnji izziv, ki ga najdeš tukaj.



Če grem skozi leto in pogledam kaj vse sem brala. Naredila bom kratek povzetek, upam, da ne bom preveč dolgovezila. Z vami pa sem že delila TOP 5 prebranih knjig 2016
Leto sem začela z pisateljem Johnom Greenom. Prva knjiga, ki sem jo lani prebrala je bila Krive so zvezde, ki mi je bila zelo všeč. Tudi ta se je znašla med TOP 5. Zato sem se odločila še za Kdo si, Aljaska? in Lažna mesta, ki pa sta me razočarali. Ti dve sta med sabo podobni in čisto drugačni od Krive so zvezde. Razmišljam, da bi prebrala še kakšno njegovo, vendar se še nisem odločila. Pa, ko smo ravno pri mladinskih knjigah, naj z njimi nadaljujem. Prebrala sem 2 dela v zbirki Princeskin dnevnik, ki sta me zelo nasmejala. Nato sem vzela v roke mladinsko romantiko Nebo je povsod in knjigo Trinajst razlogov. Res super knjige za mlade bralce. In tudi za nas😊



Odločila sem se, da začnem brati tudi kriminalke. In sem dala priložnost trem. Najprej sem se odločila za Samo en pogled avtorja Harlana Cobena, ki je bila odlična, napeta, akcijska in noro dobra. Poizkusila sem še s Jameson Pattersonom in prebrala njegovi dve Medeni tedni in Bikini (o katerih vam bom še pisala). Obe sta super, ampak meni bolj leži Cobenov stil.



Prebrala sem kar nekaj romantičnih romanov. Izpostavila bi Nočno plavanje pisateljice Laure Moore. Res je čudovita sodobna poletna romanca. Prvič sem brala srbsko pisateljico Vesno Dedić in sicer knjigo Čuvaj me. Knjiga je zelo zanimiva, odlična zgodba, sodobna in realna. Vendar pa mi stil pisanja ni bil ravno najboljši. Našla sem pa tudi roman Skrivne sestavine ljubezni nemškega avtorja Nicolasa Barreau, ki je čudovita in malo drugačna romantična zgodba. Slišala sem za slovensko avtorico Leo Jerančič in poiskala njeno knjigo Vredna ljubezni, ki je odlična. V mojih rokah se je znašlo tudi 6 zgodovinskih romanc. Lordova preobrazba sem dobila v nagradni igri na strani Bralnice. Trilogijo bratov McCabe od Maye Banks pa sem si izbrala naključno v knjižnici. Priložnost sem dala še Garwoodovi z romanom Razkošje časti. Ponovno sem prebrala Maškarado Victorie Holt, ki sem jo brala kakšnih 15 let nazaj. Vse zgodovinske romance, so mi bile smešne, zanimive in v vseh sem uživala. Omenim vam še dve odlični erotični romantični knjigi. To sta Pesem kresnic in Cena učitka. Če vam je všeč tak žanr, vam ju zelo priporočam.
Moja prva LGTB romanca pa je bila Gora Brokeback, ki je zanimiva, drugačna. Razočaralo me je, da je tako kratka in sem jo prehitro prebrala. Poizkusila sem še s Fantje iz gline, ki pa mi ni bila všeč.



Od ženskih romanov mi je bil najbolj čustven Usodne sanje, ki je izvrstni roman. Tudi ta se je znašel med mojimi TOP 5. Kupila sem si prvo knjigo na pošti (ponavadi jih samo pogledam, ko čakam na vrsto😉). To je bila Hiška ob morju od Carole Matthews, ki sem jo prebrala na morju. Omenila bi še Resnica o tebi, ki je tudi vredna branja. Avtobiografija Jamesa Bowna Potepuški maček Bob me je pozitivno presenetila. Kakšno ljubezen čutita maček in človek drug do drugega. Res izjemno! Avtobiografija Boba Dylana z naslovom Zapiski pa mi ni bila všeč. Najslabša knjiga, ki sem jo prebrala letos. 
Prebrala sem tudi prvo e-knjigo. Ja tudi jaz počasi zahajam v tehnologijo e-knjig. Priznam, da so mi prave knjige boljše. Vendar včasih kakšno, ki si jo želiš prebrat lažje dobiš v e obliki. Moja prva e-knjiga je bila Everything we ever wanted. Nad njo nisem bila ravno navdušena. Ima pa kar nekaj lepih citatov. Konec leta sem dala priložnost še eni e-knjigi. In sicer Four od Veronice Roth. Spada k seriji Razcepljenih, ki je moja najljubša serija, zato sem morala tudi to prebrat. Seveda je tudi ta odlična! Mislim, da je Veronica Roth moja najboljša pisateljica (poleg Nore Roberts in Stephenie Meyer). Do sedaj so mi vse njene knjige všeč. 



Za konec omenim še moj najljubši žanr. 😍 Začela sem  fantazijsko vampirsko zbirko Sookie Stackhouse. Prebrala sem prve 4 knjige v seriji in verjetno bom nadaljevala z ostalimi.  Poleg znanstveno fantastične knjige Four sem prebrala še Marsovca. Andy Weir je ustvaril super ZF roman.  Všeč mi je njegovo razmišljanje, humor glavnega lika in stil pisanja. 

Prebrala sem še nekaj knjig. Vendar vse je res težko omenit. Omenjene so mi ostale v spominu in jih res priporočam. 


BRALNE ZAOBLJUBE

Na GR-ju sem si zadala cilj 50 knjig. Upam, da mi uspe. Sodelovala bom tudi v bralnem izzivu na Bralnici. Spodaj pa vam napišem kaj vse želim letos prebrati. Konec leta pa poročam ali mi je uspelo😊



Želela bi si prebrat še kakšno Cobenovo kriminalko. Upam, da bodo tako dobre kot Samo en pogled in da me ne bo razočaral. Iz knjižnice sem si že decembra prinesla trilogijo Podrejena pisateljice Tare Sue Me, ki jo bom začela še ta mesec. Ker sem bila navdušena nad knjigo Vredna ljubezni avtorice Lee Jerančič, sem si kupila dve njeni knjigi. To sta Preko vseh meja in Smrtonosna obsedenost. Že zelo dolgo imam doma knjigo Škorpijonova hiša in sem se odločila, da jo preberem letos. Nadaljevala pa bom tudi z zbirko Sookie Stackhouse.



Že lani sem želela prebrati knjigi Ob tebi in Dekle na vlaku. Nekako nisem prišla do njih, zato sem prestavila na letošnje leto. Pri sestri sem si že sposodila knjigi Projekt Rosie in Saving Grace. Se ju že veselim. Dobila pa sem 1. del zbirke Brezmejno z naslovom Sla. Napisali sta jo dve slovenski pisateljici pod psevdonimom B.L. Pride. Poizkusila bom in če mi bo všeč nadaljujem. Imam pa še namen prebrat Živa polomija in Čudovita polomija, ki sem ju kupila na razprodaji zaradi lepe naslovnice. Upam, da bo tudi zgodba lepa.



Za darilo letos spomladi sem dobila knjigi Saga o Kraljevini Tearling in Napad na Kraljevino Tearling. Še vedno mi ju ni uspelo prebrat. Na moji polici pa so tudi V najtemnejšem kotu, Moževa skrivnost in Korenine oljčnega drevesa. Želela bi si prebrat zbirko Vampirska akademija, ker sem o njej prebrala veliko pozitivnih mnenj. Za konec pa omenim še pisateljico Colleen Hoover. O njej sem tudi slišala same dobre mnenje in pozitivne komentarje. Njene knjige imajo tudi visoke ocene na GR-ju. Zato si želim tudi v kakšno njeno knjigo pokukat. Zdaj pa držim pesti, da mi vse to uspe.😉


Kaj boste pa vi brali v novem letu?
Love you all, Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar