četrtek, 19. januar 2017

TOP 5: Knjig za zimsko branje


Dragi moji bralci in bralke. Prišla je zima ali kot bi rekli Starkovi "Winter is coming".😉 Hladni dnevi in še hladnejši večeri... Kaj češ lepšega kot zaviti se v odejo, skodelico čaja in knjigo zraven. Če nimate idej kaj bi brali letošnjo zimo, sem vam priporočila nekaj dobrih knjig, ki so idealne za zimsko branje. Sama pozimi preberem kakšno knjigo več, kot ostale letne čase.😊

Če želite o knjigi izvedeti več, pa lahko kliknete na naslov knjige in sem vam odpre moja recenzija.

Tukaj je mojih TOP 5 knjig za zimsko branje:



Ženski roman, ki me je od vseh prebranih knjig najbolj nasmejal. V knjigi spremljamo Andy, ki se trudi ugoditi vsaki želji svoje šefice. Pripeti se ji ogromno smešnih prigod.



Mladinska romantika polna čustev, ki jo obožujejo tudi odrasli. Glavna junaka bolehata za rakom. Kljub vsem zdravljenju in terapijam, gledata na svet optimistično in uživata v ljubezni. Je knjiga, ki jo moraš prebrati. 

3. TRILOGIJA RAZCEPLJENI (Veronica Roth)


Znanstveno fantastično trilogijo sestavljajo RazcepljeniNeupogljivi in Povezani. Svet je razdeljen na različne ločine. Glavna junakinja zapusti svojo družino in odide v novo ločino. Tam se ji spremeni življenje. Te zanima kako? Preberi knjige.



Kriminalka, ki je ne boš mogel odložiti. Grace dobi sumljivo fotografijo, nato pa izgine njen mož. Le kaj se mu je zgodilo? Ravno prav napeta za zimske večere.



Avtobiografija, ki govori o prijateljstvu med moškim in mačkom. James je bil na robu obupa, potem pa se pred njim pojavi maček. Ta mu vlije novo voljo do spremembe in življenja.


Kaj pa vi meni priporočate za zimsko branje?
Ajmo brat! Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar