četrtek, 13. oktober 2016

SAMO EN POGLED

Originalen naslov: Just one look
Avtor: Harlan Coben
Prevod: Samo en pogled
Založba: Mladinska knjiga 2011 (501 strani, trda vezava)
Prevedla: Irena Matović
Ocena: 4 ★★★
Kategorija: kriminalka (crime), triler (thriller), misterij (mystery)
Glavni liki: Jack, Grace, Sandra, Scott, Eric Wu, Rocky, Daley, Charlaine, Freddy, Perlmutter
Kraj dogajanja: ZDA

GOODREADS



OPIS


Kako daleč bi šli in kaj vse bi storili, da zaščitite svojo družino?

Ko gospodinja Grace Lawson prinese domov nove družinske fotografije, je med njimi nerazložljivo tudi ena, ki nikakor ne sodi mednje. Na njej je njen mož Jack v študentskih letih, skupaj z nekaj prijatelji. Takoj zatem, ko vidi fotografijo, se Jack brez besed odpelje...in izgine.
Gracino iskanje moža, za katerega izve, da so ga ugrabili (toda zakaj?), jo vrne v preteklost, v čas, ko je po naključju srečno preživela streljanje in splošni kaos na nekem rock koncertu...


MNENJE IN VTISI


To pa je kriminalka! Najboljša kar sem jih do zdaj prebrala. Napeta zgodba!


V knjigi nastopa mnogo oseb. Vsaka oseba pripoveduje dogajanje iz svojega videnja. Pripovedujejo sedanjost in preteklost. Vse osebe so nekako povezane med seboj. Nekatere povezave sem odkrila takoj, nekatere pa šele čez nekaj časa. Najbolj mi je bila všeč glavna oseba Grace. Ko njej mož izgine, postane močna in ima veliko volje, da ga bo našla. Kljub stvarem, ki jih izve, je še vedno na moževi strani. Čeprav ugotovi, da moža ni poznala dobro, da je imel polno skrivnosti pred njo, stoji ob njem do zadnje minute njegovega življenja. Še po smrti se postavi na njegovo stran in pride resnici in pravici do dna.
Všeč mi je tudi Charlaine. Bila je zagreta, da pomaga svojemu ljubimcu oz. sosedu. Takoj, ko je videla, da ima spuščene žaluzije, je ugotovila, da neki ne "štima" in poklicala policijo ter sledila morilcu/napadalcu. Ni se prestrašila, ni bila strahopetna. V tej knjigi so same pogumne ženske. Še jaz bi se na njihovem mestu prestrašila.
Odvetnica Sandra mi ni bila všeč. Čeprav je tudi predstavljena pogumno. Že njen hladen odnos do svakinje mi je bil sumljiv. Na koncu, ko izvemo razkritje, kaj je storila Sandra, mi je bil takoj jasen ta njen hladen odnos. 
Zanimiv je policist Perlmutter. Njegovo pripovedovanje mi je všeč. Hitro poveže zadeve in hitro pride do odkritja. Čeprav se mu vedno zdi, da ima neke luknje v preiskavi :)
Napadalec Eric Wu mi je pa zelo strašljiv. Ni uporabljal orožja, ampak je žrtve poškodoval z golimi rokami. Točno je vedel kam in kako močno mora udariti, da žrtev onesposobi, omami... Grozljivo.


Konec zgodbe mi je bil še najmanj všeč. Nisem pričakovala tega. Mislila sem, da bo drugačen razplet. 
Celotna knjiga je do zadnje strani napeta. Do konca ne veš kako se bo razpletlo. Nisem si mislila, da Jack ni Jack. In da ima prste vmes Sandra. WTF?? Presenečena sem bila pa tudi, da je bil Jack na istem koncertu kot Grace, in da se Grace ravno tistega dela ne spomni. Upala sem da bo kakšna druga zadeva, da bo kakšen drug razlog za ugrabitev, ne pa ravno to kar je bilo... Da vsega ne izdam 🙂 Ravno zaradi konca dam oceno 4.


ODLOMEK



AVTOR


HARLAN COBEN je rojen 1962. Je izjemno uspešen ameriški avtor kriminalk in edini, ki je do sedaj prejel vse tri najuglednejše žanrske nagrade (Edgar, Anthony in Shamus). V romanih večinoma odstira pretekle dogodke, nerešene, spregledane in napačno interpretirane umore ali nesreče.




Ljubitelji kriminalk, če še niste prebrali Samo en pogled, pejte brat! Kaj še čakate??
Knjigoljubka 😉


Ni komentarjev:

Objavite komentar