sreda, 18. november 2020

NEMIRNI SRCI


Naslov: Nemirni srci
Avtor: Alicia Peljhan
Založba: samozaložba Alicia Peljhan 2018 (369 strani, mehka vezava)
Ocena: 4,5 ★★
Kategorija: romantika (romance), sodobna romantika (contemporary romance)
Glavni liki: Diana, Andrea, Daniel, Dejan
Kraj dogajanja: Slovenija



OPIS


Pred zaprtimi očmi so se ji prikazovali delčki sanj.
Še vedno je čutila dotik njegovih močnih rok. Nežne igrive prste, ki so plesali po njenih vzdraženih prsih. Sladke mehke ustnice, ki so rahlo drsele po njeni razplamteli koži. Slišala je njegov omamni dah in vzburjene vzdihe.

"Čakam te...pridi...poišči me..."



MNENJE IN VTISI


Knjigo Nemirni srci sem začela brat že dvakrat, vendar sem jo vedno odložila. Vendar ne, ker bi bla slaba, ampak ravno nasprotno. Zgodba me je pritegnila že na začetku. Vse bralke so jo hvalile in po navadi me malo odbije, ker pričakujem preveč od knjige. Drugače je zgodba odlična in jo priporočam za branje. Mi je kar žal, da jo nisem prebrala že prej. Sicer me je malo motilo, da je toliko dialoga, vendar sem se nekako ujela in jo prebrala hitro. Če odmislim, te malenkosti je zgodba čudovita. Pisateljica počasi dodaja napetost iz poglavja v poglavje in to stopnjuje. Ravno to drži bralca pribitega na knjigo. Tisto s sanjami je bilo malo klišejsko. Sem mislila, da bo na to temo še kaj več v nadaljevanju, malo bolj pojasnjeno vendar ni bilo.

Kar se tiče junakov. Glavna dva sta prikupna, "pocukrana" in hitro se vživiš v njiju. Bolj se mi je prikupil Daniel. Sem najprej mislila, da bo malo "bad boya" ampak ni bil. Diana je bila preveč popolna. Se mi je zdela malo nerealna. Proti koncu, ko se razkrijejo vse skrivnosti, sem dobila čisto drugi vtis o njej. Sem pa takoj ugotovila skrivnost med prijateljicama, ki je razkrita na koncu. Čim je pisateljica prvič namignila, sem ugotovila in potem sem samo čakala, do konca, da sem dobila potrditev. Če odmislim vse te malenkosti je ocena 4 in pol. 

POVEZAVA ZA NAKUP KNJIGE


AVTOR


ALICIA PELJHAN živi in ustvarja v Celovcu v Avstriji. Poleg pisanju svojo ljubezen posveča še hčerkama. 

Alicio lahko spremljate na spletu: 
WEBSITE      FACEBOOK      INSTAGRAM


Ste že prebrali knjigo Nemirni srci?
Lep pozdrav, Knjigoljubka Maja 

Ni komentarjev:

Objavite komentar