sobota, 21. november 2020

LITTLE BIRD

 

Naslov: Little Bird
Avtor: Kelsie Rae
Zbirka: Advantage Play #3
Založba: Kindle edition 2020 (e-knjiga)
Ocena: 5 
Kategorija: romantika (romance), mafijska romantika (mafia romance), new adult (novi odrasli)
Glavni liki: Regina, Dex, Kingston, Ace, Burlone, Diece
Kraj dogajanja: Chicago


OPIS


Njegovo ime je Dex.
On je ogromen in strašljiv, ampak ima neko prednost, ki se mi ne zdi privlačna, vendar je. Ampak on je tudi pri nasprotni družini in moj trenutni varnostnik v tem zaporu.
Dex si me želi.
To vidim v njegovih očeh.
Čutim v njegovih nedolžnih dotikih.
Z lahkoto me lahko zlomi.
Ampak me ni. 
Namesto tega odstrani vsakega, ki mi želi škodovati.
Če ne bi vedela nič drugega, bi mislila, da ga skrbi zame.
Ampak kri v tem svetu pomeni vse in midva sva na nasprotni strani vojne.
Navsezadnje sem princesa mafijske družine Romano.
On ni nič razen Allegretti.
Ko me pride brat rešit, ni nobene možnosti, da ga zaustavim, preden potisne metek Dexu v lobanjo.
Seveda si želim biti rešena od svojega ugrabitelja pod vsako ceno.
Si res želim?

Lahko se bere samostojno.
Primerno za osebe starejše od 18 let.


MNENJE IN VTISI


Lani sem prebrala prvi dve knjigi v zbirki Advantage Play, ki sta bili moji najljubši. Letos je izšla še tretja knjiga in morala sem jo prebrat. Ta je še boljša kot prvi dve. Čist me je posrkala vase. Brala sem neprestano, nisem mogla odložit Kindla. Kelsie je res talentirana pisateljica. Vsaka njena nova knjiga je boljša. Njen stil je edinstven in nepredvidljiv. Vsi liki so dobro dodelani in z lahkoto se vživiš vanje. Komaj čakam na četrti del knjige.

Regino smo spoznali v prejšnjih dveh knjigah kot stranski lik. Tukaj je v glavni vlogi in jo spoznamo še bolj. Mafijska princesa, ki so jo skrivali za štirimi stenami, ko pa je njena identiteta razkrita, jo ugrabijo. Nasprotni mafijski družini, rivalstvo med njima, nezakoniti posli, prepovedana ljubezen, vroča strastna romanca...vse to v samo eni knjigi. Tako, da se napetost stalno stopnjuje in za vsako stranjo, ki sem jo prebrala sem želela še več. Zadnje čase se navdušujem nad mafijskimi romancami, ker sem že naveličana ene in iste "pocukranosti". Če je še kdo ljubitelj takih knjig z veseljem priporočam Little Bird. Sicer piše, da je samostojna knjiga. Lahko bi se brala samostojno, vendar predlagam, da se najprej prebere prvi dve, kjer se izve malo več o družini Romano. Sicer se druga in tretja knjiga dogajata sočasno, vendar so drugi liki v glavni vlogi in pripovedujejo zgodbo iz drugega vidika. Res odlična napeta romantično mafijska serija knjig.

POVEZAVA ZA NAKUP KNJIGE



AVTOR


KELSIE RAE pada na ljubezenske zgodbe z vsemi vpletenimi čustvi. Ko ne izbira besed za svoje nove knjige, si vzame čas za branje ali pa se druži s svojim možem in igra s svojimi tremi otroki, ki jo spravljajo ob pamet.
Obožuje fotografiranje ter svoja psa Yorškega terierja in bokserja ter mačko devon rex. Zdaj, ko aktivno uresničuje svoje sanje s pisanjem, si želi, da bi nekega dne odkrila disciplino, kako ne pogledati celotne serije na Netflixu v enem nizu.
Če želite stopiti v stik s Kelsie, ji lahko sledite na Facebooku, se vpišete na njene spletne novice ali se pridružite njeni bralni skupini, kjer dobite vse informacije o novih izidih, nagradnih igrah in njenih založniških potovanjih.

Kelsie lahko spremljate na spletu: 
NEWSLETTER      FACEBOOK      READER GROUP      INSTAGRAM      TWITTER      GOODREADS      AMAZON      BOOKBUB


Kaj pa vi priporočate meni?
Veselo branje, Knjigoljubka Maja 

Ni komentarjev:

Objavite komentar