sobota, 7. september 2019

KNJIGOLJUBKA PIHA TRETJO SVEČKO

Pozdravljeni knjigoljubci! Dolgo časa sem se pripravljala na to objavo. Dolgo sem razmišljala o čem sploh pisati. Res je, da čez poletje nisem bila tako aktivna na blogu. Ostale privatne zadeve so mi vzele preveč časa. Ampak še vedno sem tu in imam neke nove ideje v glavi, ki naj ostanejo skrivnost dokler jih ne izpolnim. Danes mineva tri leta odkar sem začela z blogom Knjigoljubka. Kar veliko objav se je nabralo v teh letih in upam, da se jih bo še več.


Danes vam bom razkrila kaj mi pomeni Knjigoljubka. Rada delim mnenja knjig, ki jih berem. Sem ena redkih, ki berem vse žanre. Od ljubezenskih, kriminalnih, fantazijskih do mladinskih, leposlovja in biografij... Sama verjamem, da moramo vsaki knjigi dati priložnost in jo prebrati. Največ preberem sodobnih romanc, ki jih z lahkoto požiram. Vendar se navdušujem nad vsako zgodbo. Če me le ta dovolj pritegne. Zato na Knjigoljubki najdete vse.



Knjigoljubka je postala del mojega življenja. Vsaka objava mi vzame 2 ure dela, ki ga opravim z veseljem. Ponavadi pišem zgodaj zvečer oz. ponoči, saj sem bolj nočna ptica. Od kar sem aktivna tudi na instagramu, pa vsaki objavi namenim še posebno fotografiranje. Veliko blogerk piše o instagramu in kako se pripravljajo na fotografiranje in objavljanje. Če vas več zanima o tem, vam lahko tudi jaz napišem svoje izkušnje.



Knjigoljubka mi pomeni ogromno. Je kot dnevno opravilo, kot dolžnost, ki jo moram opraviti. Razlika je samo ta, da z veseljem opravim to dolžnost. Poleg tega, da sama spoznam nove knjige, tudi vam predstavim nove knjige. Ne samo nove, tudi tiste, ki prihajajo in starejše, ki jih mogoče še niste prebrali ali pa ste jih že pozabili.



Kaj je na blogu novega od lanske obletnice? Predstavila sem vam Zgodbo mojega življenja. Odlični dnevnik, ki vam pomaga sestaviti svojo biografijo. Z vami sem delila vsebino škatle LitJoy Crate. Pisala sem o dveh ustvarjalkah knjižnih izdelkov Bibliophile Belle's Boutique in Fictional Boutique. Začela sem sodelovati s pisateljico Kelsie Rae katere knjige obožujem. Ravno to jesen nam pripravlja dve novi knjigi, ki me že čakata na Kindlu. Ustvarila sem svoj prvi knjižni kolaž oz. collage teaser, kot se imenuje v angleščini. In sicer za knjigo Game Changer. Imela sem to čast, da sem prebrala prvi dve knjigi nove pisateljice Natalie Hill, ki sta me popolnoma očarali. Predstavila sem vam knjigo Pomladna plima še pred njenim izidom. Knjigarna Sodobnost mi je podarila kar lep kup knjig za branje. Od teh sem dve že delila z vami, ostale pridejo še na vrsto. Prvič pa sem pisala tudi o pravljici Luna in jaz. Poleg tega sem z vami delila kar nekaj recenzij in izidov novih knjig. Če imate še kak predlog o čem bi radi, da pišem pa le sporočite. Lahko na email knjigoljubkamaja@gmail.com ali tukaj pod komentar.

Trenutno najbolj brane objave na Knjigoljubki so:
4. Until

NAGRADNA IGRA


Za vas moje drage bralce in sledilce imam pripravljeno tudi nagradno igro. Podarjam dve knjigi. To sta romantični humorni ženski roman Igra parov ene moje najljubše pisateljice Sophie Kinsella in roman Ogrlica/Ovratnica pisateljice Jane Bodnarove. Knjigi vidite na zgornji sliki. Zraven vam podarim še ljubko sponko samoroga. Vse kar morate narediti za sodelovanje v nagradni igri, je, da izpolnite spodnji obrazec. Za nagradno igro sem odgovorna sama. Nagradna igra traja do konca meseca. Srečno in hvala, ker me berete!

Se beremo še naprej!
Lep pozdrav od Knjigoljubke Maje

Ni komentarjev:

Objavite komentar