ponedeljek, 11. marec 2019

UNTIL

Naslov: Until
Avtor: Anna B. Doe
Zbirka: New York Knights #2
Založba: Kindle edition (e-knjiga, 2018, 359 strani)
Ocena: 5 ★★★★
Kategorija: romantika (romance), novi odrasli (new adult), sodobna romantika (contemporary romance)
Glavni liki: Sienna, J.D., Grace. Anabel, William
Kraj dogajanja: New York

OPIS

Bila sem izdana od tistih, ki sem jih ljubila. Od tistih, ki sem jim verjela. Bilo je prvič in zadnjič, ko sem ljubezen namenila nekomu izven moje družine. Majhno dekle je odraslo in odprlo svoje oči. Ljubezen te naredi šibko. Prisili te, da si želiš stvari, ki jih ne moreš imeti. Naredi te šibkega. Prisežem, da ne bom nikoli več nasedla in šla po tej poti.

Dokler nisem srečala njegaJack Daniel Shelton.

Ona me je zapustila. Ona me je uničila. Tisti dan, ko je odšla, sem si obljubil, da ne bom nobenemu več dovolil, da ima tak vpliv name. Še posebej ne ženski. Zdaj se je vrnila. Ni važno koliko časa je minilo, ni važno kaj sem si rekel, njen vpliv name je še vedno močan. Tukaj je še skrivnost, ki jo ima pred mano. Skrivnost kateri ne morem pobegniti in skrivnost kateri ne morem obrniti hrbta. Skrivnost, ki lahko uniči vse za kar sem garal.

In nato je tukaj onaSienna Roberts—vse je bilo tako, kot mora biti. To je bilo preden je ona zakorakala v moje življenje.

Ali lahko dve duši, ki sta izgubili vero v ljubezen, to najdeta drug v drugemu?


MNENJE IN VTISI


Verjetno se še spomnite knjige Lost & Found, katero sem neprestano omenjala, ko sem jo prebrala poleti 2017. Until je druga knjiga v zbirki New York Knights, ki se dogaja istočasno kot Lost & Found. Tukaj spremljamo drugi par, Sienno in J.D.-a. Ta knjiga je kar predolgo čakala na mojem TBR-ju. Sploh ne vem zakaj se je nisem lotila prej. Končno sem jo prebrala in uživala skupaj s Sienno in J.D.-jem. 

Sienna in J.D. sta čisto nasprotje od Ane in Williama. Ko sem brala Lost & Found, sem si želela srečati še njiju, saj sta delovala zanimivo. Sem bila "firbčna", kakšen je njun odnos. Že prvič, ko se srečata, končata med rjuhami. Take romance mi niso najljubše, raje imam tisto počasno dogajanje. Until pa je bila malo drugačna. Lost & Found mi je veliko boljša. Tukaj sem kar malo pogrešala Ano in Williama, želela sem si prebrati kaj več o njiju. V tretji knjigi jo ponovno srečamo in komaj čakam, da preberem še Forever. Vem, da mora tole bit moje mišljenje o Until, jaz pa kar neprestano omenjam Lost & Found. Ampak ne morem si pomagati. Knjigi sem neprestano primerjala. Čeprav se dogajata istočasno, sta zgodbi popolnoma drugačni. 

Če se vrnem k knjigi Until. Sienna in J.D. se bojita spustiti v resno zvezo. Vendar tako strastno uživata skupaj, da se odločita, da se bo njuno prijateljstvo nadaljevalo. Oba se bojita, da bosta ponovno ranjena, saj imata neprijetno izkušnjo iz preteklosti. Njun odnos še bolj poveže Grace. Pisateljica je v tej knjigi dodala še tretjo glavno osebo in tako dodatno popestrila zgodbo in romantiki dodala nekaj več. Gre za družinski in prijateljski odnos. Tako malo podrobneje spoznamo J.D.-a, ki prevzame skrb za svojo malo sestrico in začne razmišljati, da bi pa mogoče lahko ob sebi imel resno partnerko. Pisateljica ga je predstavila kot ljubečega, nadarjenega, zaščitniškega in skrbnega moškega, ter tako ustvarila novega "knjižnega fanta" za bralke.

Vsi trije karakterji so lepo dodelani, zato sem se z lahkoto vživela v vse. Kljub vzponom in padcem, ki jih doživita, se popolno ujemata. Njuni intimni trenutki so vroči in seksi. Anna je pokazala, da zna pisati tudi erotične odlomke. Je odlična pisateljica, ki ima ogromno potenciala. Obe njeni zgodbi sta lahkotni in lepo berljivi. Zagotovo bom prebrala vse njene knjige, saj me vedno znova preseneti in osvoji z nepredvidljivo zgodbo. Če še niste prebrali nobene izmed omenjenih knjig in radi berete sodobne romance, ji morate dati priložnost. Obe knjigi zelo priporočam!

Odlomek iz knjige sem z vami že delila. Preberete ga tukaj (klik)!



POVEZAVA ZA NAKUP KNJIGE

ZBIRKA NEW YORK KNIGHTS

2. Until
2.5. Forever


AVTOR


ANNA B. DOE je neodvisna pisateljica sodobnih romantičnih knjig. Diplomirala je iz znanstvenih študijev in španščine na Univerzi v Zadru. Zaposlena je v pisarni, v prostem času pa poučuje angleščino in španščino. Ko ne dela in ne piše, jo najdete kako bere knjige, gleda televizijske nanizanke ter potuje po svetu. Je tudi velika ljubiteljica kave in psov. Piše take zgodbe, ki jih rada tudi sama prebira in to so romantične. Trenutno dela na raznovrstnih projektih. 

Anni lahko sledite na spletu: 



Katero knjigo pa vi priporočate?
Lep pozdrav,  Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar