petek, 25. september 2020

ŠTIRI LETA KNJIGOLJUBKE

Pozdravljeni knjigoljubci. Že kar nekaj časa nisem objavila na blogu. Vzela sem si malo odmora od bloga in ostalih družbenih omrežij zaradi osebnih razlogov. Vsake toliko sem malo pokukala na Litsy ali Instagram. Zdaj se vračam nazaj z novimi objavami. Čeprav nisem objavljala, sem pa ogromno brala (in poslušala). Kar nekaj odličnih knjig mi je ostalo v spominu, ki jih želim deliti z vami. Na začetku septembra je minilo štiri leta, odkar je nastala Knjigoljubka. Hitro je minilo od moje prve objave. Hvala vsem, ki ste ta čas, ko nisem bila aktivna ostali z mano.


Najprej vam razkrijem kaj imam v načrtu s Knjigoljubko. Do konca letošnjega leta bom zapisala recenzije knjig, ki sem jih prebrala letos. Po novem letu pa razmišljam, da bi dodala nekaj novega. Ne vem še kaj, razmišljam o različnih idejah, ki se mi pletejo po glavi. Še vedno poteka moj bralni izziv #BeremsKnjigoljubko, ki bo tudi naslednje leto. Lepo berete in delite vaše prebrane knjige. Ste me res presenetili, kar me zelo veseli in motivira za naslednji izziv. Če imate kak predlog kaj bi še radi brali, vam z veseljem prisluhnem. Vaše objave veselo spremljam in dobila sem kar nekaj predlogov za branje.


Vsako leto sem na blog dodala kaj novega. V zadnjem letu pa je bilo tega bolj manj. To bi v bodoče rada spremenila. Saj tudi sama rada posegam po novih stvareh, novih knjigah in novih pisateljih. Tako kot v vsaki obletni objavi, tudi tokrat zapišem, kaj je Knjigoljubka dosegla v zadnjem letu. Imela sem to čast, da sem prebrala knjigo Globoko v meni in zgodbo o Veroniki delila z vami. Res ena redkih slovenskih knjig, ki me je ganila in mi bo za vedno ostala v srcu.
Začela sem pisati tudi recenzije avdio knjig. Že kar nekaj časa jih poslušam in sicer med pospravljanjem, kuhanjem, sprehodu in včasih tudi v avtu. Nekateri imajo težave, da se ob poslušanju le teh težko zberejo in sledijo zgodbi. Tudi meni se to zgodi občasno. Vsaka avdio knjiga ni za vsakega. Če mi ne gre poslušanje, jo pač neham in poiščem drugo, ki me bolj pritegne. Prva avdio knjiga, ki sem jo delila z vami je Furiously Happy, resnična zgodba o Jenny Lawson, njeni bolezni in zabavnim pogledom na življenje.


Poleg bloga mi največ časa vzame vloga mame, ki jo z največjim veseljem opravljam. Najbolj me osreči nasmeh in objem moje male hčerkice. Tudi njej so knjige postale zanimive. Ima kar nekaj otroških kartonk in slikanic, ki jih rada gleda, jaz pa jih na glas berem. Skupaj se učiva poimenovati stvari na slikicah in ob tem obe uživava. Veseli me, da vzgajam malo knjigoljubko ter upam, da se bo ljubezen do knjig nadaljevala tudi, ko odraste. Vsake toliko vzame tudi mojo knjigo, skrbno pregleda naslovnico in seveda vedno potegne kazalko ven😉 Še dobro, da si zapomnim na kateri strani sem ostala. Če bi si želeli, da z vami delim kake pravljice ali otroške knjige, mi zapišite v komentar, e-mail, ali me kliknite na katerem od mojih omrežjih (najdete jih zgoraj na desni strani tega bloga).


Tukaj so še tri najbolj brane objave na Knjigoljubki ta trenutek:




Do naslednjič, Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar