ponedeljek, 6. januar 2020

READING CHALLENGE 2020 (BRALNI IZZIV 2020)


Novo leto je čas za nove izzive, nove načrte in nove cilje. Odločila sem se, da ustvarim svoj bralni izziv. Tak, ki mi bo pomagal, da pobrskam za knjigami, katere drugače ne bi iskala. Upam, da bom z izzivom spoznala nove pisatelje in prebrala nove neverjetne zgodbe, ki me bodo očarali. 

Tudi vi lahko sodelujete v mojem bralnem izzivu, če želite. Vsak mesec preberete eno knjigo, torej skupaj do konca leta imate prebranih dvanajst knjig. Izziv sem sestavila v slovenščini za svoje slovenske sledilce in angleščini za mednarodne sledilce. Saj bom izziv delila na svojih družbenih omrežjih. Komaj čakam, da vidim kaj vse boste letos brali in kakšna mnenja boste delili. To nam bo tudi pomagalo, da najdemo kako dobro knjigo za branje in jo priporočimo naprej.


V januarju bomo brali knjigo, ki ima na naslovnici sneg. Zagotovo taka knjiga vsebuje tudi zimsko tematiko in ta zimski čas je idealen, da se podamo v snežno mrzlo pustolovščino skupaj s knjigo, vročo čokolado ali čajem in toplo odejo.
Februar je mesec ljubezni saj takrat praznujejo zaljubljenci, zato sem izbrala ljubezensko zgodbo. Vem, da nekateri ne berete  tipičnih romanc, mogoče pa je čas, da letos berete različne žanre in se podate v novo afero s knjigo.
Marca se začne pomlad in jaz obožujem pomladne barve. Pastelne roza, vijolične, zelene, rumene... Rada imam barvne naslovnice knjig, zato bomo brali knjigo, ki ima pomladno barvo na naslovnici.
Slovenija se nahaja v Evropi, zato ostanimo na teh tleh in se aprila podajmo v novo dogodivščino s knjigo, ki se dogaja v Evropi.
Podpiramo slovenski pisatelje (lokalne pisatelje, če niste iz Slovenije) in prav je, da damo priložnost tudi njim. Zato bomo maja brali knjigo, ki je jo napisal slovenski pisatelj/pisateljica (lokalni avtor, če niste iz Slovenije).
Prebrala sem že ogromno mladinskih romanov, ki me vedno navdušijo tako zelo, da jih priporočam tudi odraslim. Zato bo junija čas za mladinski roman. Vseeno katerega žanra, samo da je primeren za mladino med 12 in 18 letom.
Nekateri svoj dopust začnete že zgodaj, če ne v resnici pa vsaj z lahkim poletnim branjem :) Julija je čas za knjigo, ki se dogaja poleti. Lahko na morju ali pa v mestu, ni pomembno, samo da je vroče.
Vsak ima svoj seznam najljubših pisateljev in zagotovo si želite prebrati njihove nove knjige. Torej je avgusta čas, da preberete knjigo, ki jo je napisal vaš najljubši pisatelj/pisateljica.
Do septembra bo izšlo že kar nekaj novih knjig, zato je čas, da preberemo knjigo, ki je izšla leta 2020. Lahko je tudi prevod knjige, ki je izšel letos.
Zgodovina nas bo spremljala vedno in povsod. Sploh v literaturi. Oktobra skupaj preberimo zgodovinski roman. Pravijo, da letos prihajajo novi iz dvajsetih let, mogoče se lotimo kakšnega od njih.
Poleg knjig obožujem tudi rože. Zato sem za november izbrala knjigo, ki ima na naslovnici rožo. Lahko je šopek, cvet ali lončnica, samo, da boste v njeni zgodbi uživali.
Decembra pa se vsi spominjamo knjig, ki smo jih prebrali čez celo leto. Vprašajte svoje prijatelje katere knjige so se jim vtisnile v srce in preberite knjigo, ki ti jo je priporočil prijatelj.


Če kdo ostane brez idej, naj se ne ustraši. Vsak mesec bom na svojih družbenih omrežjih delila svoja priporočila za branje. Ni nujno, da si izberete med njimi, vendar lahko komu pomaga, da se lažje odloči. Tudi sama se še nisem odločila za vsak mesec, mislim, da se bom kar sproti :) Po navadi delam tako.

Če se odločite sodelovati v mojem bralnem izzivu me lahko označite (@knjigoljubka na Facebooku, @knjigoljubkamaja na instagramu, @maich na Litsyju in @knjigoljubka na twitterju), uporabite hashtag #BeremSKnjigoljubko ali #ReadingWithMaja. Z veseljem bom prebrala vaše objave in jih delila naprej. Na tak način se bomo bralci bolje povezali med sabo. 


Zdaj pa hitro brat!
Veselo branje, Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar