sobota, 7. januar 2017

Decembrski izziv: DECEMBER PHOTO CHALLENGE


Decembra lani sem se odločila za posebni izziv. Več ste lahko pogledali na moji FB strani. Vsak dan sem objavila fotografijo na določeno temo (te vidite zgoraj). Slike sem objavila tudi na Litsy-ju (tam me najdete pod @Maich). Danes pa jih delim z vami v objavi. 


1. dan: Pogled v nebo
Moj današnji pogled s knjigo Skrivne sestavine ljubezni.


1. december je bil lep jasen, brez vsakega oblaka. Letala so švigala po nebu cel dan. Bil je idealen dan za preživeti zunaj. Na sliki vidite prelivanje iz modre v belo. Meni je prelepo. O romantični zgodbi Skrivne sestavine ljubezni pa sem vam že pisala (klik na obarvani naslov).



2. dan: Rožice
Božična zvezda v družbi Hudičevke v Pradi, ki me je najbolj nasmejala od vseh prebranih knjig.


Tale knjiga je bila prva o kateri sem vam pisala (klik tukaj). Kupila mi jo je prijateljica že pred leti in enostavno jo obožujem. Vedno me nasmeji😀 Božično zvezdo sem izbrala, ker je ravno adventni čas.Zraven sem dodala okrogle viseče uhane, ki sem jih ravno nosila tisti dan.



3. dan: Šal
Moja dva najljubša šala v družbi knjige Pesem kresnic (o njej vam bom še pisala).


Tisto jutro sem se odločala kateri šal izmed teh dveh bi vzela. Izbrala sem oranžnega, sivi z rožami pa je ostal na postelji, dokler se nisem vrnila domov. Potem sem se odločila, da za fotografiranje uporabim oba. Knjigo sem odprla in dodala zlate bunkice. Ker je bilo tisti dan bolj temno, sem uporabila bliskavico. Fotografija ni izpadla dobro. Nisem zadovoljna z njo. 



4. dan: Nekaj zelenega
Knjige z zeleno naslovnico na moji knjižni polici so deseti brat, Moj prijatelj Arnold in Neupogljivi. Zraven sem dodala zeleno ozadje, zelene okraske in kreme z zeleno embalažo.


Knjigi Deseti brat in Moj prijatelj Arnold sta še iz časa moje osnovne šole. Kupila mi jih je mami. Neupogljivi pa je iz moje najljubše zbirke Razcepljeni. Zeleno ozadje je šal, ki sem ga nekoč dobila za novoletno darilo. Šal je velik in širok (lahko se vanj zavijem) in ga nosim pozimi. Na sliki mi je všeč ta kontrast temno in svetlo zelene.



5. dan: Adventni čas
Knjiga Vsi moji bivši z adventnimi okraski.


Tole knjigo imam doma že zelo dolgo in sem jo prebrala že pred leti. Je humorna romantična zgodba. Uporabila sem dodatke, ki jih v mojem domu uporabljam v adventnem času. To so namizni adventni venček, svečko z vonjem po božiču (najbolj se vonja cimet), zlate bunkice za smrekico in kuhinjski prt z motivom božička (tega vedno dobim za božično darilo od kakšne tete😊). Mislim, da naslovnica tele knjige, kar pade zraven. Kaj pa vi mislite?



6. dan: Kava ali čaj
Vedno bom izbrala kavo. Tokrat v družbi Lordove preobrazbe.


Po kosilu vedno pijem kavo z mami. Naredila sem že dva požirka, ko sem se spomnila, da moram slikat. Zato malo kave manjka v skodelici😊 Mami je ravno brala Lordovo preobrazbo in sem jo položila zraven. Dodala sem še rdeče bunkice in knjižno kazalko,ki sem jo naredila sama. Če te zanima kako, si lahko prebereš tukaj.


7. dan: Knjige
Knjižni stolp z lučkami.


Večkrat brskam po Pinterestu. Tam najdem ogromno idej za fotografirat, opremljat, DIY variant...in podobno. Videla sem veliko smrekic in stolpov narejenih iz knjig. Odločila sem se za stolp. Ker je bil ravno december, sem okoli ovila še novoletne lučke.



8. dan: Narava
Hamlet pri zamrznjenem grmičku.


Doma imam nekaj klasične literature še iz šolskih časov. Nekaj sem jih kupila, nekaj pa so jih podarjali v šolski knjižnici. Želela sem fotografirat tudi eno tako in izbrala sem Hamleta. Tisti dan je bil zelo mrzel in cel dan je bil oblačen, meglen. Bilo je okoli ničle in mraz, zato nikakor nisem mogla narediti lepe fotografije. Odločila sem se, da objavim tole z grmičkom.



9. dan: Nekaj lepega
Danes je bilo za mene lepo, da sem obiskala svojo knjižnico. Izbrala sem knjige iz police.


Vedno, ko grem v knjižnico sem neučakana in razmišljam kaj vzet. Dan prej brskam po Goodreadsu in Cobissu, ter si naredim seznam za v knjižnico. Ko pridem domov s kupčkom knjig, pa sem vedno vesela. Zato sem si za nekaj lepega izbrala obisk knjižnice. Že iz slike lahko uganete, da sem s sabo odnesla trilogijo Podrejena pisateljice Tare Sue Me.😊



10. dan: Nekaj rdečega
Naslovnica knjige Povezani, rdeče bunkice, božična kapa, laki, šminka...Decembra obožujem rdečo.


Kot že vidite iz slike, imam decembra rdeče nohte in ustnice. Tako laka kot šminki sta Avonovi. Božično kapo nosim med prazničnimi dnevi, da malo poživi praznike😉 Tale je znotraj podložena, kupila pa sem jo enkrat v Maxiju v Ljubljani (ne spomnim se koliko časa jo imam). Skodelica za čaj pa je lanskoletno božično darilo moje botrice. O Povezanih pa si lahko preberete tukaj.



11. dan: Nekaj kar te osrečuje
Osrečuje me branje zunaj na svežem zraku. Toliko bolj fajn je, če sije sonček.


11. december je bil ponovno lep sončen dan. Že zjutraj se je pokazal sonček. Odšla sem na dva sprehoda in veliko časa preživela zunaj. Takrat sem sicer brala e-knjigo Four, ki pa je nisem želela slikati. Hotela sem, da je na sliki prava knjiga. Zato sem izbrala knjigo Moževa skrivnost, ki sem jo jeseni kupila v knjigarni Felix in me še čaka, da jo preberem.



12. dan: Zapis lepe misli
Vsako doživetje je uspeh. Misel iz knjige Življenje je tvoje.


Življenje je tvoje je knjiga, ki ti spremeni pogled na življenje. Doda ti malo samozavesti, vere vase in poguma. Bom enkrat tudi o njej kaj napisala. Vsebuje polno pozitivnih citatov in afirmacij. Najlepša je zapisana. Knjižni kazalki in svinčnika sta darilo hrvaške bloggerke bibliovca, ki jo redno spremljam. 



13. dan: Živali
Naša muca, ki je zelo težko na miru, v družbi knjige Pesem kresnic.


Tale slika pa je bila zame velik izziv. Naša muca je namreč težko pri  miru in jo je zato zelo težko fotografirat. Vrti se okrog in okrog in se hoče čohat. Ni ji bilo jasno, zakaj ji dajem knjigo. Ona bi šla rajši meni v naročje😉



14. dan: Zimska idila
Zjutri je bil tak mraz, da sem morala rokavice uzet. 


Vsako jutro sprehodim psa. Decembra smo imeli nekaj res mrzlih jutrov. 14. decembra je bilo tako. Vzela sem rokavice s seboj. Pod nogami mi je škripalo od zamrznjene zemlje in trave. Ker snega ni bilo, sem za zimsko idilo morala uporabiti mraz. Iz svoje domače knjižnice pa sem vzela knjigo Škorpijonova hiša, ki jo imam že dolgo doma. Nisem je še prebrala, ker me opis na njej ni pritegnil. Odločila sem se, da jo preberem letos.



15. dan: Nekaj sladkega
Moje najljubše sladkarije


December je vedno sladek in čas za sladkarije😊 Vsi mi jih vedno nosijo in takrat jih imam doma največ. Sem velika ljubiteljica čokolad Milka. Občasno pa si privoščim kaj drugega npr. bonbone Mentos. Čokoladne bonbone pa mi vsako leto prinese mami. Odprta knjiga na sliki pa nosi naslov V postelji z bojevnikom. Dobila sem jo za nagradno igro. Je drugi del v zgodovinski romantično erotični seriji Bratov McCabe pisateljice Maye Banks. Prebrala sem vse tri in vam kmalu povem kaj več.



16.dan: Svečke
Svečke v družbi knjige Projekt Rosie


Projekt Rosie sem si sposodila od sestre. Pravi, da je knjiga izjemna in se že veselim, da jo bom prebrala. Decembra je pri meni kraljevala svečka s prazničnim vonjem cimeta in dve mali svečki z vonjem sivke, ki pomirja. Dodala sem še kuhinjski prt z motivom božička.



17. dan: Angel
Kipec angela sem pred leti dobila za darilo od prijateljice.


Knjigo Hiša na prodaj sem že prebrala. Sophie Kinsella ima zanimiv in zabaven stil pisanja. Steklene smrekice z barvnimi lučkami (ki se spreminjajo) sem kupila pri Avonu že decembra 2015. Tudi letos so jih imeli v ponudbi. Pričarajo prav posebno vzdušje.Lahko jih obesite na božično drevo ali postavite naravno podlago. Sama imam postavljene na knjižni polici, da jih malo popestrim decembra. Angel pa je darilo prijateljice srednješolskih klopi. 



18. dan: Veseli trenutek
Danes sem izdelovala božične knjižne kazalke.

Že dolgo časa sem na pinterestu spremljala različne DIY projekte. Našla sem zanimive božične knjižne kazalke in jih naredila. Nekatere sem si izmislila tudi sama. Več o tem kakšne sem naredila lahko pogledate tukaj. Podarila sem jih prijateljicam, ki rade berejo. Knjiga na sliki pa je Podrejena.



19. dan: Nakupovanje, darila
Nazadnje sem kupila tele knjigice na sliki, ki jih imam namen prebrat v prihajajočem letu. Ter zvončke za smrekico in lučke.

Odločila sem se, da slikam stvari, ki sem jih kupila nazadnje za sebe. Nisem želela slikati izdelkov, ki sem jih namenila za obdarovanje bližnjih. Knjigi Geneza in Nitke založbe Mladinska knjiga sem kupila v Tušu. Najhujši primer je bil v knjigarni Felix na znižanju. Preko vseh meja in Smrtonosna obsedenost pa sem kupila preko spleta pri avtorici Lei Jerančič. Zvončki so iz Spara, lučke pa iz Tedija. Izdelke sem kupila v decembru, vendar že prej preden sem posnela fotografijo.



20. dan: Tople nogavičke
Super tople nogavičke in knjiga Nitke, ki jo trenutno berem.

Nogavičke sem kupila v začetku decembra na strani stumfki.si. Videla sem njihov oglas na FB-ju. Bili so poceni in zelo so mi všeč, zato sem se odločila, da jih želim imeti. So tudi zelo topli. Vzela sem kratke nogavičke in dokolenke, z motivom srčkov in zvezdic. Nitke pa je mladinski roman za deklice. Kmalu vam napišem več😉



21. dan: Nekaj zlatega, srebrnega, svetlečega
Knjiga Saving Grace ima svetleč srebrn naslov, zato sem jo izbrala :)


Knjigo sem si sposodila od sestre oz. mi jo je sama priporočila. Zlate bunkice sem pobrala iz smrekice in po slikanju jih obesila nazaj. Lučke sem vam že omenjala, tokrat so prižgane. Laki za nohte pa so Avonovi (zlat, srebrn in bakren z bleščicami- decembrski najboljši).



22. dan: Okraski, dekoracija
Moja božična dekoracija je v zlato rdeči barvi.


Ponovno sem pobrala bunkice iz smrekice in jih po slikanju obesila nazaj😀 Odločila pa sem se za knjigo Franceta Prešerna. V začetku decembra se je naš največji pesnik rodil, zato sem si ga izbrala. Mislim, da pozabljamo na začetke knjižne literature in klasične avtorje oz. literaturo, ki smo jo brali v šolah. Hotela sem vas spomniti na te velike ljudi. Če ne bi bilo velikih pisateljev in pesnikov, ki so vse začeli, tudi danes ne bi bilo naših najljubših pisateljev. Tako, da jim dam en velik lajk!



23. dan: Božični piškoti
Danes sem pekla piškote.


Na blogu Bukla na buklo sem našla čudovit recept. Rekla sem si, da ga moram probat! Piškoti so bili odlični. Pojedli so vse, zato sem jih decembra pekla trikrat. Recept za kokosove poljubčke oblite s čokolado najdete tukaj. Hvala blogerki Pini, da je recept delila z nami. Ponovno sem izbrala knjigo Podrejena (meni ima lepo naslovnico) in jo podržala nad pladnjem, preden sem ga dala v pečico.

24. dan: Božično drevo
Na smrekico sem kar knjigo V najtemnejšem kotu obesila. 


Knjiga je bila darilo od mame (pravi, da je bila znižana v trgovini Spar). 😊 Gre na polico za letošnje branje. In tole je moje božično drevo. Nekaj okraskov ste že videli v predhodnih fotografijah.



25. dan: Gledanje božičnih filmov
Danes sem pogledala film On the twelfth day of Christmas.


Med božičnimi prazniki vedno gledam božične filme. Ker pa sem vse tiste po TV-ju že pogledala, sem si letos izbrala nekaj novih. Na božični dan sem tako pogledala film On the twelfth day of Christmas. Knjiga na sliki pa je mladinski roman Nitke.



26. dan: Najlepši trenutek
Je vedno v dvoje z mojim dragim.


Na praznik dan državnosti sva z mojim preživela skupaj. Privoščila sva si skupno kosilo doma in večerjo v restavraciji. Skupaj sva odšla na sprehod in se zvečer odpravila v kino na ogled filma. Knjigo Romantični na 1001 način pa sem dobila za rojstni dan od prijateljice točno deset let nazaj. Notri je veliko nasvetov kako presenetiti partnerja, kako mu z malenkostmi narediti poseben romantični trenutek. Omenjene so romantične pesmi, misli... Zanimiva knjiga! Če želite, da vam tudi o njej kaj napišem, se lahko javite v komentar.



27. dan: Zvezdice, bleščice, snežinke
Zvezdice imam na smrekici.


Odprla sem knjigo Hiša na prodaj pisateljice Sophie Kinsella in pobrala zvezdice iz smrekice. Zvezdice mi je lani, ko sem kupovala svojo prvo smrekico in okraske, podarila mama. Da bom imela na smrekici tudi nekaj njenega, je rekla. 



28. dan: Družinski trenutek
Igrali smo Monopoly


Med prazniki z družino večkrat igramo Monopoly. Mislim, da je to naša tradicija. Igra nas pritegne vse😀 V otroštvu sem oboževala filme o Kekcu. Še danes znam vse na pamet. Zato so mi za rojstni dan podarili knjigo Kekec nad samotnim breznom. Prebrala sem jo večkrat. Verjetno mi o njem ni treba razlagati, ker vsi že veste kdo je Kekec. 


29. dan: Lučke v mestu
Naše okrašeno Novo mesto. Knjigo sem žal pozabila doma.


Zvečer sem odšla s prijatelji v Novo mesto. Sprehodili smo se čez stari del mesta in se zabavali. Tudi malo poslikali😊 Sem pa razočarana nad letošnjem dogajanjem v Novem mestu. 29. decembra zvečer po 21.uri ni bilo nič dogajanja. Bili sta dve stojnici s kuhanim vinom in drsališče. To je vse. V primerjavi s prejšnjimi leti je to nič. 



30. dan: Priprave na novoletno zabavo
Moj outfit za novoletno zabavo je izbran.

Novo leto sem preživela v družbi prijateljev. Bili smo pri prijateljici doma, kjer smo pripravili večerjo. Po večerji pa smo se uredili in se zabavali od glasbi. Izbrala sem si svetlečo črno obleko, ki jo imam že dve leti. Zraven sem dodala ogrlico s perlami iz perla.si, rdečo šminko in lak z zlatimi bleščicami iz Avona. Knjiga na fotografiji je Samo en pogled, najboljša kriminalka, ki sem jo prebrala lani. 




31. dan: Zaključek leta
Knjigoljubka vam želi zdravo, veselo, srečno in bralno leto 2017.


Sliko sem naredila pred zadnjim kosilom v 2016. Knjige Podrejena, Izurjena in Prepuščena bom prebrala na začetku letošnjega leta za bralni izziv. Kozarec rumenega muškata sem spila pri kosilu, piškoti kokosovi poljubčki obliti s čokolado (recept je omenjen pod sliko 23. dan) so prišli na vrsto pri popoldanski kavici.




Ob slikah ste dobili nek povzetek mojega decembrskega vzdušja in početja. Veliko se je dogajalo, zato sem imela decembra manj časa za branje in sem si tri knjige prenesla v januar.

V začetku decembra sem vas na moji FB strani povabila k sodelovanju Decembrskega izziva. Sodelovali sta dve moji sledilki, katerima sem se zahvalila tako, da sem ju nagradila. Nagradi vidite na spodnji sliki. Januarja pa sem odprla še svoj Instagram profil. Spremljate me lahko tukaj. Mogoče pa naslednji izziv naredim na IG-ju😉



Objava ni sponzorirana. Je moje osebno mnenje. Omenjeni izdelki in trgovine so zgolj moja odločitev, če vas mogoče zanima kakšen izdelek, da veste kje ga dobite.



Katera slika pa je vam najbolj všeč? Katera pa vam je najmanj všeč? Spoštujem vaša mnenja tako pozitivna kot negativna.
Knjigoljubka Maja

2 komentarja:

  1. Tvoja akcija mi je bila res všeč! čeprav nisem sodelovala (mi za kaj takega manjka melo discipline), sem jo spremljala. Moja najljubša fotka je definitivno knjižni stolp z lučkami. Si ga nato hitro razdrla ali še nekaj časa tako pustila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, da ti je všeč. Jaz sem se prvič odločila za kaj takega. Videla sem čez leto dosti podobnih primerov. Dosti delajo na Instagramu tega. Mogoče naredim spomladi ali poleti kaj podobnega zunaj, ker obožujem naravo ;) ja stolp sem pa še isti dan podrla. Moj dragi ravno ne bere in me je začel dražit, če bodo knjige namesto smrekice in podobno ;) Je pa veliko podobnih stolpov na Pinterestu. Tam sem tudi našla idejo.

      Izbriši