ponedeljek, 19. december 2016

DIY: BOŽIČNE KNJIŽNE KAZALKE

Ker se bližajo božično novoletni prazniki, sem že čisto v prazničnem razpoloženju. Odločila sem se, da naredim nekaj božičnih knjižnih kazalk v obliki kartic. Nekaj idej sem pobrala iz Pinteresta, nekaj pa je mojih pogruntavščin. Ne bom vam preveč podrobno opisovala. Na kratko nekaj stavkov in potem boste videli slikice. Opravičujem se, če so slike slabše kakovosti. Slikala sem namreč zvečer pod lučjo. Veliko lepše slike nastanejo pri dnevni svetlobi. 😀

Potrebujemo:
- raznobarvni papir gostote od 180 do 200 g/m
- kolaž papir
- trakovi in vrvice različnih barv in oblik
- barvni okrasni lepilni trakovi
- različni okrasni gumbi (lahko odpadni stari gumbi), konfeti in podobno
- škarje, lepilo (v stiku in tekoče), luknjač
- flomastri, svinčnik, pisala z bleščicami

Najprej iz kartona izrežemo različne velikosti kartic. Lahko uporabimo že kupljene kartice. Na kartice lahko napišemo različne praznične citate, stavke...lahko jih poljubno porišemo z flomastri ali pisali z bleščicami. Lahko naredimo iz kolaž papirja različne oblike smrekic, božičkov, snežakov... in jih prilepimo na kartice. Lahko zraven prilepimo konfete in gumbe. Lahko naredimo kartice v obliki snežaka, smrečice... Idej je ogromno. 

Kjer smo uporabili tekoče lepilo in pisala z bleščicami, počakamo, da se posušijo.

Če želimo lahko kartici na vrhu z luknjačem naredimo luknjico in skozi napeljemo vrvico ali trak. Po želji lahko na vrvico dodamo kakšen gumb ali konfet z luknjico. 

Knjižne kazalke so pripravljene za uporabo. Spodaj na slikah vidite moje modele😉 V komentar pa mi napišite kateri vam je najbolj všeč. Če pa boste naredili kakšne svoje pa mi tudi zapišite linke spodaj v komentarju, ali pa pošljite slike na email (knjigoljubkamaja@gmail.com).


BOŽIČNE KNJIŽNE KAZALKE










Še nekaj ZIMSKIH KNJIŽNIH KAZALK



Če bi kdo želel kakšno knjižno kazalko, mi lahko piše na knjigoljubkamaja@gmail.com, mi sporoči svoje podatke ter katero kazalko želi. Naročila zbiram ta teden, pošljem pa vam jo zastonj. Za lažjo komunikacijo sem zraven kazalk dopisala številke. Kmalu pa z vami delim še božične voščilnice, ki sem jih izdelala za svoje bližnje.



P.S: Še vedno lahko sodelujete v decembrskem izzivu DECEMBER PHOTO CHALLENGE. Poglejte si tukaj



Hvala, ker me spremljate in podpirate moj blog. Veselo vkorakajte v praznične dni.
Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar