petek, 29. november 2019

RULES

Naslov: RULES
Avtor: Anna B. Doe
Zbirka: Greyford High #3
Založba: Kindle edition (e-knjiga, 2019, 512 strani)
Ocena: 5 ★★★
Kategorija: romantika (romance), mladinski roman (young adult)
Glavni liki: Maximillian, Brook, Jeanette, Andrew, Amelia, Derek, Josephine
Kraj dogajanja: Greyford

OPIS



Zadnji letnik.
Tri dekleta. Trije fantje.
Resnica in posledice.
Zlomljena resnica in strta srca.
Izgubljena nedolžnost in nove izkušnje.
Še eno leto preden pobegnem.
Še eno leto, da jo rešim.
Odštevanje se začenja.

Ko se je Maximillian Sanders preselil v Greyford, si je zastavil tri cilje: popraviti odnos s svojo sestro, poskrbeti, da bo varna in igrati hokej ter priti na študij s hokejsko ligo. 
Tukaj je spoznal dekle, ki mu je zlomilo srce in obrnilo njegov svet na glavo. Njegova najboljša prijateljica mu je pomagala sestaviti razbite koščke srca.

Brook Taylor se je na težak način naučila kako preživeti ta grdi svet. Živeti mora po svojih pravilih. Nato spozna Maxa in prvič se sreča s skušnjavo kako ga osvojiti. On je prepovedan in ona ima načrt, ki ne vključuje seksi hokejista.

Rekel ji je, da jo želi, ampak ona vidi resnico v njegovih očeh. Mora samo slediti svojem pravilom in zaščititi svoje srce.


MNENJE IN VTISI


Sem prebrala še zadnjo knjigo v zbirki Greyford High. Ta mi je bila tudi najljubša, saj je njena zgodba neverjetna. Zaključek je čudovit. Pogrešala bom te junake, njihove dogodivščine in celotno serijo. Zagotovo bom te knjige še kdaj prebrala, saj so res čudovite. Težko je opisat, kako zelo mi je ta knjiga pri srcu. To je ena tistih knjig za katero jokaš, ko jo prebereš, ker enostavno ne želiš, da se zgodba konča. 

V tretji knjigi podrobneje spoznamo Brook in Maxa. Max je moj najljubši junak, saj sem ga vzljubila že v prvi knjigi in do konca mi je ostal pri srcu. Bil je velika podpora Brook, ki je v življenju veliko pretrpela. Imela je težko otroštvo in bila sem vesela za njo, da je na koncu našla svojo srečo skupaj z Maxom.



Pisateljica Anna mi je na Kindle poslala ARC (Advance Reader Copy) in takoj sem jo začela brat. Že od začetka me je posrkala vase in želela sem si vedeti, kaj se bo zgodilo naprej. Anna je zelo talentirana pisateljica. Ustvarile je čudovito romantično zgodbo. Celotna zbirka Greyford High ni samo mladinska romantika ampak je veliko več. Spoznamo tri dekleta in tri fante. Imamo tri različne pare in šest različnih zgodb. Anna nam predstavi vsakega junaka posebej. Spoznamo njihovo okolje, notranjost, temo, ustvarjalnost... Tako močno in globoko je ustvarila te like, da se mi zdi, kot da sem živela skupaj z njimi. Česa takega še nisem doživela. Že iz prejšnjih njenih knjig (Lost & Found in Until) vem, da piše zelo čustvene zgodbe. Tudi tokrat sem med branjem doživljala različne emocije. Se je pa Anna dotaknila težkih tem, tem o katerih se premalo govori, ali pa se sploh ne. V celotni seriji nam predstavi najstnike, ki se soočajo s prvo ljubeznijo, spolnostjo, nasiljem ter družinskih problemov kot so odvisnost, prezaposleni starši...in še mnogo več. Zato vse tri knjige za branje priporočam tako mladini kot odraslim.


POVEZAVA ZA NAKUP KNJIGE

ZBIRKA GREYFORD HIGH


1. Lines
2. Habits
3. Rules
4. The Penalty Box


AVTOR


ANNA B. DOE je pisateljica sodobnih romanc za mladino in odrasle. Piše realne romance, ki so enako sladke in seksi. Odvisna je od kave in čokolade. Tako kot njeni junaki ima tudi sama to dvoje rada temno, sladko in dodatno začinjeno.
Ko ne dela za preživetje in ne piše svoje nove knjige, si vzame čas za branje in gledanje televizijskih nanizank.
Prihaja iz Hrvaške, vendar vedno načrtuje nova potovanja, saj ima popotništvo v krvi.
Trenutno dela na različnih projektih. Nekateri so bolj skrivnostni kot drugi.

Anno lahko najdete na spletu:
FACEBOOK        FACEBOOK GROUP        GOODREADS        INSTAGRAM        AMAZON        PINTEREST        BOOKBUB        NEWSLETTER        MASTER LIST        WEBPAGE



Katera knjižno zbirko pa vi priporočate?
Veselo branje,  Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar