nedelja, 14. april 2019

STUCK-UP SUIT

Naslov: Stuck-Up Suit
Avtor: Vi Keeland & Penelope Ward
Založba: Kindle edition (e-knjiga, 2016, 282 strani)
Ocena: 5 ★★★★
Kategorija: romantika (romance), novi odrasli (new adult), sodobna romantika (contemporary romance)
Glavni liki: Soraya, Graham, Chloe, Genevieve
Kraj dogajanja: New York

OPIS

Začelo se je kot vsako drugo jutro na vlaku.
Dokler nisem bila hipnotizirana s strani tipa, ki je sedel na drugi strani prehoda.
Vpil je na nekoga preko telefona, kot da je vladar sveta.
Kdo pa misli da je... Bog?
V resnici zgleda kot Bog. O tem se je šlo.
Ko se ustavimo na njegovi postaji, hitro vstane in odide. Tako hitro, da izgubi svoj telefon na poti ven.
Mogoče sem ga pobrala.
Mogoče sem pregledala vse njegove fotografije in poklicala nekaj številk.
Mogoče sem brskala po telefonu skrivnostnega moškega več dni - dokler nisem zbrala poguma, da mu ga vrnem.
Ko sem končno spravila svojo rit do njegovega podjetja, zavrne srečanje z mano.
Zato pustim telefon na mizi pred pisarno arogantnega idiota.
Mogoče sem na telefonu pustila svoje nespodobne fotografije.
Nisem pričakovala, da mi bo pisal.
Nisem pričakovala, da bo najino dopisovanje tako vroče.
Nisem pričakovala, da se bom zaljubila vanj - še preden se bova srečala.
Midva si ne bi mogla biti bolj različna.
Ampak saj veste kaj pravijo o nasprotjih.
Ko se končno soočiva, ugotoviva, da se najina nasprotja veliko več kot samo privlačita. Midva uživava drug z drugim.
Noben me ni pripravil na pot, katero mi on pokaže. Nisem bila pripravljena na vse to kar pride na koncu poti.
Vse dobre stvari pridejo na koncu, kajne?
Z izjemo, da jaz nisem videla najinega konca.


MNENJE IN VTISI


Vi in Penelope sta pisateljici, ki jih vse ljubiteljice romantičnih knjig hvalijo. Brani sta po celem svetu in vsi govorijo o njunih knjigah. Sploh tistih, ki sta jih napisali skupaj. Sama sem preverila in res sta odlični pisateljski par. Tale knjiga je bila f***tastična! 😊 Tisti, ki ste jo prebrali, boste že vedeli zakaj sem uporabila tale izraz.

Graham je zabaven seksi poslovnež, ki ima malo pokvarjen besedni zaklad. Ampak bralke so nad njim navdušene. Tudi jaz sem bila. Nekega dne mora do svojega podjetja z vlakom, kjer izgubi telefon. Najde ga Soraya in tako se njuni poti življenja prekrižata. Malo drugačno srečanje glavnih junakov in to mi je bilo super. Res odlična ideja.


Soraya in Graham sta čisto nasprotje ampak imata kar veliko skupnih točk. Mislim, da ju ravno to poveže skupaj. Njuni pogovori so zabavni. Knjiga me je dobro nasmejala in zagotovo jo bom prebrala še kdaj. Moj dragi me je večkrat čudno pogledal kaj se tako smejim. Sama sem že vedela zakaj. 😊 Upam, da jo prevedejo, da jo boste lahko prebrali tudi tisti, ki ne berete v angleškem jeziku, ker je res odlična. Prebrala sem jo zelo hitro.


Zgodba je zabavna, seksi in predvsem zanimiva, da potegne bralca vase. Erotične scene so vroče in lepo razvijajoče. Ima pa zgodba tudi zanimivo ozadje, ki spremlja Grahama in Sorayo na njuni skupni poti. Preteklost in skrivnosti, ki njima bodo spremenile življenje, presenetijo tudi bralca. Sem že mislila, da gledam kakšno telenovelo, ki sem jih gledala v otroštvu z babico. Tudi ime Soraya me je spominjalo na imena iz telenovel. Zapleti in razpleti so si sledili...in zgodba ima srečen konec. Take kot imam najraje. Knjigo priporočam za branje ljubiteljem romantičnih romanov. Ne bo vas razočarala.


AVTOR


VI KEELAND je ena izmed najbolj prodajanih pisateljic po svetu. Prodala je milijon in pol knjig. Njene knjige so se pojavile na devetdesetih listah najbolj prodajanih knjig po svetu in so prevedene v dvajset jezikov. Z možem in tremi otroki živi v New Yorku. Našla je svoj "Skupaj za vedno" s svojim možem, ki ga je spoznala pri šestih letih.

Vi Keeland lahko spremljate na njenih družbenih omrežjih: 
FACEBOOK GROUP      FACEBOOK      WEBSITE      TWITTER      INSTAGRAM      GOODREADS


PENELOPE WARD je ena izmed najbolj prodajanih pisateljic po svetu. Odrasla je v Bostonu skupaj s petimi brati. V svojih dvajsetih letih je delala na televiziji kot gostiteljica novic. Stanuje na Rhode Islandu z možem, sinom in hčerko z avtizmom. 
Prodala je na milijone knjig, sedemnajstkrat postala najbolj prodajana pisateljica po New York Timesu. Skupaj je napisala petnajst romanov, tudi RoomHate, ki kraljuje na prvih mestih lestvice Wall Street Journal Bestseller.

Penelope Ward lahko spremljate na njenih družbenih omrežjih:
FACEBOOK      FACEBOOK GROUP      WEBSITE      TWITTER      INSTAGRAM      GOODREADS


Kakšne zaključke imate pa vi najraje?
Veselo branje,  Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar