četrtek, 18. april 2019

#SciFiFantasy Swap

Dragi Knjigoljubci se mi zdi, da se je pomlad komaj začela, zdaj pa že prihaja poletje. Čas kar leti, moj seznam neprebranih knjig pa se spet povečuje. Ampak mislim, da imamo vsi knjigoljubci ta problem. 😊

Že dolgo nisem prebrala dobrega fantazijskega ali znanstvenofantastičnega romana. Včasih sem te brala najraje, zadnje dve leti pa sem bila nad nekaterimi razočarana in malo manj posegam po njih. Sem se odločila, da jih letos preberem nekaj. Sem jih kar nekaj našla in dala na seznam. Med brskanjem na Litsyju pa sem zasledila mednarodno izmenjavo knjig na to temo. Seveda sem morala sodelovati v njej.


Pravila v #SciFiFantasy Swap so bila ista kot vedno. Zasleduj svojega obdarovanca, izberi darilo, poslikaj in objavi na Litsy preden pošlješ in nato, ko odpreš paket. Tokrat smo bili razdeljeni po parih, kar pomeni, da sem dobila darilo od iste osebe, kateri sem tudi jaz poslala svoj paket. Izbrati si moral eno fantazijsko knjigo, knjižni izdelek in pa nekaj po svoji izbiri. Sama sem bila ponovno presenečena, ker sem dobila mnogo več.


V paketu sta se skrivala dva različna čaja. Prvi je Chocolate Kiss (čokoladni poljub), ki ga ravnokar pijem in tako okus kot aroma spominjata na božične čaje, ki se dajo kupiti pri nas. Prevladuje okus čokolade, ki se čuti malo bolj od cimeta in ostalih. Naslednji čaj je Caffe Latte Tea, ki naj bi bil okus za vse ljubitelje kave. To mi je v pismu pojasnila pošiljateljica, saj sama ne razumem nemščine. Komaj čakam, da ga preizkusim. Čokoladico Ritter Sport pa verjetno vsi poznate, ker se da kupiti tudi pri nas.


Poleg priloženega pisma se je skrivala še mini bombažna vrečka z napisom Carpe Noctem. Notri je bil zvezek in knjižna kazalka. Vrečka je velika toliko, da notri lahko spravim mehko vezavo. Je kot nekakšen etui za knjigo (book sleeve) in bo zelo uporabna.


Knjigi sta bili dve. Za obe prvič slišim in upam, da mi bosta všeč, saj sta naslovnici čudoviti. Na sliki se najbrž ne vidi, ampak obe sta sijoči. Slave to Sensation je prva knjiga v zbirki Psy-Changeling pisateljice Nalini Singh. Za njo sem že slišala, vendar se nisem brala njene knjige. V celi zbirki spoznamo nov svet shapeshifterjev (menjalci oblik= ljudje, ki se spremenijo v živali), katerega se že veselim. The Invisible Library je 1. del trilogije The Invisible Library od Genevieve Cogman. Gre pa za zgodovinski mladinski roman z veliko magije in nevarnostjo. Je mešanica med fantazijo in znanstveno fantastiko. Tale naslovnica dobesedno sije. Zlati napis in okraski so tako sijali, da sem komaj fotografirala. Ampak mi je uspelo nekako posnet, brez tega odseva. Oba opisa knjig sta me pritegnila, zato upam, da bom našla nov fantazijski roman, ki mi bo odgovarjal. 



Na koncu pa vam na hitro pokažem na sliki kaj sem jaz poslala v Nemčijo.



Ali radi berete fantazijske romane?
Do naslednjič, Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar