ponedeljek, 18. februar 2019

IGRA SOVRAŠTVA




Originalen naslov: The Hating Game
Avtor: Sally Thorne
Prevod: Igra sovraštva
Založba: Hiša knjig, Založba KMŠ 2017 (477 strani, mehka vezava)
Prevedla: Lenka Krajnc
Ocena: 5 ★★★★
Kategorija: romantika (romance)
Glavni liki: Lucy Hutton, Joshua Templeman


OPIS


NEMEZA: 
Nasprotnik ali tekmec, ki ga ne moreš preseči ali premagati
Nikogaršnja poguba
Jousha Templeman

Lucy Hutton in Jousha Templeman se sovražita.
Ne samo, da se ne marata. Sovražita se.
In brez najmanjše težave ali oklevanja jasno izražata svojo sovražno nastrojenost s celo vrsto obredno pasivno agresivnih dejanj, medtem ko v pisarni sedita drug nasproti drugega, kjer delata kot pomočnika direktorjev založbe. Lucy ne razume Joshuove mrakobnosti, zategnjenosti in zavzetosti za delo. 
Jousha pa je očitno zbegan ob Lucyjinem stilu oblačenja, njenem čudaštvu in večnem optimizmu.

Zdaj se borita za isto delovno mesto in njun boj se izjemno zaostri. Lucy noče popustiti, saj bi jo to utegnilo stati sanjsko službo... Hkrati napetost med Lucy in Joshuo doseže vrelišče in Lucy ugotovi, da morda ne sovraži Joshue. In morda tudi on ne sovraži nje.
Ali pa gre vendarle spet za neko novo igro...


MNENJE IN VTISI


Igra sovraštva je zabavna, seksi in čudovita romantična zgodba. Že rek pravi, da je od sovraštva do ljubezni samo en korak. Točno to se zgodi v knjigi. Glavna lika, Lucy in Jousha, se sovražita. Sta sodelavca, ki med sabo tekmujeta za napredovanje. Medtem ko si drug drugemu pod noge mečeta polena, se zaljubita. Kaj pa zdaj? Kaj se bo zgodilo z igro sovraštva?

V oba lika sem se z lahkoto vživela in uživala v njunih dogodivščinah. Avtorica je roman napisala zelo humorno in med branjem sem se na ves glas smejala. Upam,  da me ljudje okoli niso čudno gledali😊

Knjigo sem dobila od knjigarne Galarna, da podam svoje iskreno mnenje. O knjigi sem prebrala same pozitivne komentarje in jo res želela prebrati. Seveda mi ni žal. To je knjiga, ki jo bom zagotovo še kdaj prebrala in uživala v zgodbi kot prvič. Zelo jo priporočam za branje. Ne bo vam žal in ne boste je mogli dati iz rok. 

Knjigarni Galarna se od srca zahvaljujem za knjigo, saj so mi v lanskem letu  s knjigo popestrili bralne trenutke. Zaradi življenjske situacije, ki me je doletela sem prebrala bolj malo knjig. Samo dve pa sta bili tisti najboljši, ki sta se zasidrali v moje srce. Ena izmed njih je Igra sovraštva.


KNJIGO LAHKO KUPITE TUKAJ


Knjigarna Galarna


AVTOR

SALLY THORNE je najbolj prodajana pisateljica. Na vrh jo je pripeljala knjiga Igra sovraštva, ki je prvič izšla leta 2016. To je bila njena prva knjiga, ki se prodaja v 25 državah. Kmalu naj bi prišla tudi na filmsko platno. Izšla je že njena druga knjiga z naslovom 99 Percent Mine in že osvaja vrhove lestvic. Sally pa že veselo piše naslednjo knjigo.

Sally lahko sledite na spletu:

AMAZON        INSTAGRAM        FACEBOOK      GOODREADS        TWITTER        WEBSITE

 
Katera knjiga se je lansko leto vam zasidrala v srce?
Pojdimo brat! Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar