petek, 15. februar 2019

#CupidGoesPostal

Pozdravljeni bralci Knjigoljubke! Februar je pri meni v znamenju romantike. Ta mesec berem večinoma romantične zgodbe. Ampak danes ne bom govorila o romantiki. Čas je, da vam predstavim svoj Valentinov paket, ki sem ga odprla včeraj. Kar tri tedne je čakal v kotu. Priznam, da sem težko zdržala do včeraj, ampak sem.😊


Ponovno sem sodelovala v mednarodni knjižni izmenjavi na Litsyju. Tokrat v #CupidGoesPostal #ValentinesBookExchange. Tema je bila Valentinovo oz. romantika in pa knjige seveda. Sama sem 14 dni zasledovala svojo Valentinko, preden sem za njo izbrala darila. Upoštevala sem, da ne bere romanc in čeprav sem vedela, da se knjižni izbiri pusti presenetiti, sem vseeno izbrala knjige iz njene "To Be Read" liste.


Moj paket je prišel v čudoviti plastični škatli. Ko sem jo odprla sem zakričala od presenečenja. Vse je bilo tako lepo zloženo in zavito. Na vrhu so bile kartice, nalepke in knjižna kazala. Kartica s črko M je imela posebno sporočilo zame. Res čudovito. Kazalka z motivom kave je idealna zame, saj skoraj vedno med branjem pijem kavo. 😊


Vsaka knjiga je bila posebej zavita in je imela svoje sporočilo. To me je pozitivno presenetilo in razveselilo. Res lepa pozornost. Nekateri se zelo lepo potrudijo pri izmenjavah in darilih. Knjige so bile tri. 
Prva je bila fantazijska pravljica (retelling) Cinder pisateljice Marisse Meyer, katero sem si že zelo dolgo želela. Res sem jo želela in komaj čakam, da jo preberem. Potem pa sem bom odločila ali želim imeti tudi ostale iz zbirke The Lunar Chronicles
Druga knjiga je bila The Seven Husbands of Evelyn Hugo. Roman pisateljice Taylor Jenkins Reid katerega sem si želela odkar sem prebrala recenzijo svoje najljubše blogerke Bibliovca. Tudi ta knjiga je iz mojega TBR seznama. 
Tretja knjiga pa je priporočilo moje "Kupidke". To je triler Unravelling Oliver pisateljice Liz Nugent. Knjige ne poznam, bo pa zanimiva za branje, saj me je opis na zadnji strani pritegnil. Vse tri naslovnice so čudovite. Odlično se bodo podale na moje police. Kaj pravite?


To pa še ni vse. Na koncu je bilo v škatli še nekaj. Čudoviti izdelki za knjižne ljubitelje. Knjižno kazalo v obliki sladoleda bo idealno za poletno branje. Najbolj sem se razveselila vrečke iz blaga, ki vsebuje naslove klasik. Na obeh straneh ima zapisane naslove najbolj branih klasik. Vseh še nisem prebrala, upam, da jih bom v prihodnosti. Res čudovita vrečka, ki jo bom z veseljem uporabljala za transport knjig iz knjižnice. Potem je bila v škatli peresnica z naslovi pozabljenih knjig oz. Banned Books Pencil Case. Zraven je imela kartonček, ki so jih včasih uporabljali v knjižnicah za izposojo knjig, ko še ni bilo elektronske verzije. Se še spomnite teh kartončkov? Na kartončku piše Out of Print New York in pa zapisana so poljubna imena in datumi. Res čudovita ideja. Na zadnji strani piše, da knjižnice in knjigarne zbirajo naslove knjig in jih zapisujejo na knjižne izdelke. Izkupiček od prodaje teh izdelkov gre za donacije. Več si lahko preberete na www.outofprintclothing.com
Naslednje darilo so bile mini barvice v pastelnih barvah na verižici.  Potem značka pisalnega stroja z napisom Just My Tipe. Labela iz naravnega materiala in krema za roke, ki ju bom z veseljem preizkusila.  Na koncu sta bili v škatli še beležka in še ena knjiga. Beležka ima na naslovnici sliko družine in zapis We're going on a bear hunt... We're going to catch a big one.  Knjiga pa je za mojo malo princesko in nosi naslov The Pig of Happiness. Zapisana je kot poezija in slike notri so pobarvanka. 



Res čudovito darilo, ki sem ga prejela iz Anglije. Glede nato kako me je razočaral Skrivnostni božiček decembra, ker vse udeleženke niso poslale darila, me je Secret Cupid zelo razveselil. Zagotovo se bom še udeležila mednarodnih knjižnih izmenjav, saj me vedno presenetijo in razveselijo. Se mi zdi, da so v tujini ljudje veliko bolj resni, ko se udeležijo česa takšnega, kot pri nas.

Na koncu pa vam razkrijem, kaj se je skrivalo v paketu, ki sem ga poslala v Nemčijo. Poglejte spodnjo fotografijo.😉
Knjige sem zavila v darilni papir s srčki in paketu dodala posvetilo. Upam, da je bil moji Valentinki všeč.






Tudi vi sodelujete v knjižnih izmenjavah?
Zaljubljeni pozdrav od Knjigoljubke Maje


Ni komentarjev:

Objavite komentar