nedelja, 9. april 2017

BARVE STRASTI

Originalen naslov: Eighty days yellow
Avtor: Vina Jackson
Prevod: Barve strasti
Zbirka: Osemdeset dni (Eighty days) - 1. del
Založba: Učila international 2012 (301 strani, trda vezava)
Prevedla: Petra Anžlovar
Ocena: 2 
Kategorija: romantika (romance), erotika (erotica), sodobni roman (contemporary)
Glavni liki: Summer, Dominik, Charlotte, Viktor, Jasper, Cris
Kraj dogajanja: London, New York

GOODREADS












OPIS

Zapeljive, dražljive in drzne BARVE STRASTI so ljubezenska zgodba, ki vam bo vzela sapo in si boste želeli še.

Strastna violinistka Summer z ognjeno rdečimi lasmi je ujeta v zgrešeno razmerje z moškim, ki je ne more sprejeti,  takšne kot je, zato se zateka v svojo glasbo. Ob popoldnevih igra na postaji podzemne železnice, kjer se predaja Vivaldijevim in Mendelssohnovim stvaritvam. Potem, ko se njena violina tako močno poškoduje, da se je ne da popraviti, dobi presenetljivo ponudbo od Dominika, univerzitetnega profesorja s silnimi potrebami, ki ga je očarala, že odkar jo je prvič slišal igrati. Dominik bo nadomestil njeno neprecenljivo violino, toda le, če privoli, da bo zanj odigrala zasebni koncert.

Dominik in Summer ne moreta zanikati vzajemne privlačnosti, zato se spustita v napeto razmerje, polno drznih zasukov in obratov, nepredvidljivo in hkrati vznemirljivo. Za Summer je to priložnost, da končno sprejme svojo dolgo potlačeno temno stran, vendar kmalu spozna, da užitek vedno spremlja bolečina. Ali lahko odnos, ki se je rodil iz uničujoče strasti, sploh preživi.

Prvi roman Vine Jackson je mamljiva gostija za čute, ki bo pospešila vaš srčni utrip.




MNENJE IN VTISI

Tale knjiga pa ni bila po mojem okusu. Tako se mi je vlekla in brala sem jo predolgo. Nikakor se nisem mogla vživet v zgodbo, niti v like. Ni me pritegnila. Liki mi delujejo zblojeno. Sploh Summer. Se mi zdi, da ta ženska ne ve kaj bi rada. Ne ve kaj bi sama s sabo. Namesto, da bi iskala primerno zaposlitev, išče moške za seks in životari iz meseca v mesec. OK verjamem, da je težko, ko je zapustila rodno Novo Zelandijo in prišla v London. Ampak daj se vsaj potrudi za nekaj. Hrepeni samo po violini, glasbi, seksu in moških. In ko spozna Dominika, še toliko bolj. Tudi on postane obseden z njo in njeno violino. To razmerje je zelo čudno. Knjiga je cela čudna.



Če bi bila zgodba malo dodelana, bi bilo lahko veliko bolj zanimivo. Summer je priseljenka v Londonu, ki igra violino. Dominik je profesor književnosti na univerzi. Oba veže želja po nenavadnih odnosih. Vendar pisatelja nista znala dobro opisat njuna lika. Tukaj bi se dalo zgodbo dodelati in spremeniti stil pisanja. Določene zadeve, ki so nepomembne so tako na dolgo opisane, da se bralcu kar dremlje vmes. Vsaj meni se je. 😊 Ni čudno, da mi je šlo branje počasi. In tisti prvi stavek v opisu, ki je zapisan na knjigi, ne velja. Zgodba po mojem mnenju ni ljubezenska. Nisem zasledila nič romantičnega in lika sta se zdela kot popolna tujca in ne kot dva zaljubljenca. Niti mi knjiga ni vzela sape in si je ne želim še enkrat brati. 

Imela sem občutek, kot da sta si Summer in Dominik tujca. Po vseh teh dogodkih, ki sta jih preživela v intimi, sta si bila popolna tujca. Malo nenavadna človeka. Mene nista pritegnila in njun odnos je bil samo ena farsa. Vsaj jaz sem ju tako doživljala. In ta odnos BDSM, skupne zabave in svinganje, ki je prikazan v knjigi je fuj. V tej knjigi je tako opisano, da mi deluje nagnusno. Lahko bi pisateljica tole drugače opisala, našla kaj bolj zanimivega in prijetnega. Sem brala že knjige na to temo, ki so mi bile izjemno všeč in je bilo veliko boljše napisano, veliko bolj prijetno in človeško. Če tole knjigo primerjam z drugimi s podobno temo, jim tale ne doseže niti do gležnjev. Res potrata časa za branje. Vztrajala sem edino, ker sem upala, da se malo bolj razživi, postane bolj normalno in zanimivo. Seveda me je zanimalo, kako par zaključi na koncu. Glavni razlog pa je bil ta, da sem rabila knjigo, ki jo je napisal avtor pod psevdonimom za bralni izziv. 😉 No dokončala sem jo. Na koncu sem namreč bila razočarana še bolj, kot med branjem. Edino kar mi je bilo v knjigi všeč, je tale citat, ki ga vidite spodaj na sliki. Glede na to, da je bil začetek dolgočasen, sem po tem citatu upala, da bo šlo na bolje, ne na slabše. Ker pa celotna knjiga ni bila dolgočasna, imela je dobro zgodbo, ki je napačno zastavljena (meni žal ne odgovarja tak stil), dam knjigi oceno 2.



Knjiga ima sicer še pet nadaljevanj, ampak dvomim, da bom posegla po njih. Glede na to, da me že prva ni pritegnila in je ogromno knjig, ki jih želim prebrati, raje preberem kakšno bolj zanimivo. Čeprav sem razmišljala, da v naslednjih delih lahko postane boljša. Nato pa sem od ostalih bralcev dobila informacije, da niti ne. In na Goodreads-u ima dosti podobnih komentarjev. Čeprav se najde kdo, ki mu je všeč. Ker smo različni ljudje in imamo različna mnenja. 

Za konec pa poslušajte eno Vivaldijevo skladbo, ki jih lika v knjigi tako zelo cenita. Deluje zelo pomirjevalno 😊



AVTOR

VINA JACKSON je psevdonim dveh uveljavljenih angleških avtorjev, ki prvič pišeta skupaj. Prvi je uspešni pisatelj, druga pa objavljena avtorica, ki dela v Cityju, londonskem finančnem središču.



Ste prebrali kakšno knjigo, ki vam ni bila všeč?
Lp, Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar