četrtek, 6. april 2017

Serije, ki jih spremljam

Danes z vami delim katere serije spremljam. Moram priznati, da raje gledam serije kot filme. Zaradi tega, ker so krajše in ker se nadaljujejo. Imajo več zapletov in razpletov. Gledam  fantazijske, kriminalne, komične... Če me slučajno nekaj prvih delov sezone ne pritegne, jo ne spremljam več. Če pa so mi všeč, gledam sezone do konca. Pri tistih najboljših celo komaj čakam na novo.😉
Rada imam napetost, da se skozi nekaj dogaja, ker me to pritegne k gledanju. Se pravi, da imam rada oči na pecljih. Pogledam tudi serije, ki so posnete po knjigah in jih primerjam. Skoraj vedno mi je serija boljša, kot knjiga. Niti ne vem zakaj me tako pritegnejo. Danes z vami delim tiste, ki jih najpogosteje spremljam in vam jih priporočam. Vse vas bodo s svojo zgodbo pritegnile in res se jih splača pogledat. Dostopne so na Popcorn Time vse sezone, sem se pa potrudila za vas in poiskala na katerem kanalu jih lahko spremljate po TV.





Fantazijska drama, ki je posneta po knjižni zbirki pisateljice L.J. Smith z istim naslovom. Prebrala sem prvih 7 knjig v zbirki, ki so tudi prevedene v slovenščino. Vendar mi knjige niso bile preveč všeč. So čisto drugačne od serije. Zelo malo je podobnosti. Tole je moja najboljša televizijska serija. Lahko se reče, da sem obsedena z vampirji, saj pogledam in preberem vse kar je v zvezi z njimi. 😊 Zgodba se dogaja v mestu Mystic Falls, ki je polno skrivnosti. Počasi pride na dan, da so vampirji resnični. Srednješolka Elena (Nina Dobrev) spozna brata Stefana (Paul Weasley) in Damona (Ian Somerhalder), ki sta vampirja. In po vrhu tega še zelo čedna (to mislim tudi jaz, ne samo Elena). In tako Elena pade v ljubezenski trikotnik vampirjev. Poleg vampirjev so prisotne še čarovnice, dvojnice, volkodlaki, hibridi...in ostala nadnaravna bitja. Vedno se kdo izmed njih znajde v nevarnosti in jih celotna skupina prijateljev, ki so v glavnih vlogah, reši. Sezone se nadaljujejo, vendar ima vsaka nek svoj zaplet in neko novo nadnaravno vlogo. Ko se konča, se že nakaže malenkost, kaj se bo dogajalo v naslednji, zato že komaj čakaš, da pride nova ven. En del traja nekje od 43 do 45 minut. Trenutno sem pogledala osmo sezono, ki je bila tudi zadnja sezona. V sezoni je 23 delov, v zadnji pa samo 16. Tole serijo bom res pogrešala.







Tudi tale je fantazijska drama. Je namreč "spin off" Vampirskih dnevnikov. V ospredju je družina Mikaelson, ki so prvi vampirji. Spoznamo jih že pri Vampirskih dnevnikih, ko obiščejo Mystic Falls. Ko se preselijo v New Orleans, spremljamo njihove dogodivščine v mestu. Poleg vampirjev so tudi tu prisotna druga nadnaravna bitja, ki se trudijo sobivati, vendar jim ravno ne uspeva. Klaus (Josep Morgan), Elijah (Daniel Gillies), Rebekah (Claire Holt) in Hayley (Phoebe Tonkin) si želijo biti na najvišjem položaju. Režiserka in producentka je Julie Plec (tudi pri Vampirskih dnevnikih), ki je po uspešni seriji napisala 3 knjige pod zbirko The OriginalsTrenutno spremljam četrto sezono. Vsaka sezona ima 23 delov, posamezni del pa traja okoli 45 minut. 







Je najstniška misterij drama. Vsebuje polno skrivnosti in vsi namigi, ki jih dobimo so lažni (ne prikažejo razpleta). Ravno to obožujem, ker me še bolj potegne notri. Serija je posneta po istoimenski knjižni zbirki pisateljice Sare Shepard (upam, da mi jo uspe nekoč prebrat). Najboljše prijateljice Spencer (Troian Bellisario), Aria (Lucy Hale), Hanna (Ashley Benson), Emily (Shay Mitchell) in Alison (Sasha Pieterse) živijo v Rosewoodu in živijo čisto navadno najstniško življenje. Nato pa je Alison pogrešana, mogoče celo mrtva. Ker policija ne najde trupla, niti morilca, se punce same odpravijo na iskalno misijo. Pri tem začnejo dobivati grozilna sporočila. Ta so povsod. Oseba se podpisuje z A. A jih opazuje na vsakem koraku, izve vse njihove skrivnosti in jih izsiljuje. Kdo je A? To se sprašujem celotno serijo. In v vsaki sezoni poskušajo dekleta odkriti kdo je A? Ko že nakažejo kdo naj bi bil, potem pa se vse obrne, da serija ostane skrivnostna. In tako te pritegnejo, da čakaš na naslednjo sezono. Ker noro želiš izvedeti kdo je A.
Serija je polna napetosti. Mogoče je malo preveč kruta za najstnike, ker puncam se zgodijo res grozne stvari. Všeč mi je, da imajo dekleta različne karakterje, osebnosti, stile, a so navsezadnje najboljše prijateljice. Vedno držijo skupaj in pomagajo druga drugi. Jaz trenutno gledam sedmo sezono, ki je tudi zadnja. Sezone imajo različno število delov (nekje med 20 in 25), del pa traja približno 45 minut. Poglejte jo, ne bo vam žal. 







Le kdo ne pozna serije Igre prestolov. Verjetno jo vsi tudi gledate, ker je trenutno najbolj popularna serija. Njena naslovna pesem pa se tudi non stop vrti po radijskih postajah. Mislim, da tole ne rabim posebej priporočat😉Zgodovinska fantazijska drama, ki so jo posneli po knjigah pisatelja Georga R.R. Martina. Upam, da mi jih kdaj uspe prebrat, ker nad serijo sem navdušena. V seriji je enkratna kostumografija in pokrajina. 
Sedem kraljestev se bori za železni prestol. Le kdo bo preživel in ga osvojil? Ogromno je likov, vendar se kaj hitro navežeš nanje (ali jih zasovražiš). Najbolj priljubljena lika sta zagotovo John Snow (Kit Harington) in Danerys Targeryen (Emilia Clarke) in tudi jaz nisem izjema, da navijam za njiju. Me pa pri seriji zelo moti, da skoraj v vsakem delu nekdo umre. In to ravno vsi dobri liki. Tako se vsak del kar ne upam pogledat, zaradi te napetosti. Trenutno čakam na sedmo sezono, ki pride v juliju. Del je dolg okrog 56 minut, sezona pa ima deset delov. Spremljamo jo lahko na HBO kanalu, ki je tudi ustvarjalec serije.







Dramska serija postavljena v sedanji moderni čas. Kako se izmišljena Britanska kraljeva družina znajde v modernem času. Kraljica Helena (Elizabeth Hurley) hoče imeti nadzor nad vsem, nad celotnim kraljestvom. Vendar ji še svoje otroke ne uspeva krotiti. Princesa Eleanor (Alexandra Park) se zabava v nočnih klubih, njena družba sta alkohol in droga. Tako skrbi, da imajo novinarji o čem pisati. Ima razmerje s svojim varnostnikom Jasperjem (Tom Austen). Princ Liam (William Moseley) se pripravlja za bodočega kralja.
Serija je zabavna, med gledanjem se zelo nasmejim. Polno je spletk, avantur in prevar. Skratka prava drama. Ob dogodivščinah Kraljeve družine boste uživali. Pa še mladi angleški igralec Tom je čeden za pogledat😉 Pogledala sem tretjo sezono, ki jo lahko trenutno spremljate na kanalu FOXlife. Zdaj čakam na naslednjo, ki bo šele drugo leto. Sezona ima 13 delov, posamezni del pa traja približno 43 minut.







Humoristična serija, ki me zelo nasmeji (skoraj do solz😂) in uživam ob gledanju le te. Jessica Dey oz. Jess (Zooey Deschanel) se je ravno vselila v novo stanovanje, ki si ga deli s cimri Nickom (Jake Johnson), Winstonom (Lamorne Morris) in Schmidtom (Max Greenfield). Jess mi je enkratna. Who's that girl? It's Jess.
Če ste za zabavne, kratke, humorne serije, potem je Novo dekle idealno za vas. Spremljate jo lahko na FOXlife. Zunaj je že šest sezon, jaz pa trenutno gledam peto. Posamezni del je dolg okoli 22 minut, v sezoni pa 22-23 delov.






Kot že naslov pove, gre za grozljivko. Mogoče ta serija ni primerna za vsakega. Nekateri prizori so res grozni. Vsaka sezona ima svojo zgodbo, svoje like, svojo sceno...isti ostanejo samo igralci. Ti so Evan Peters, Sarah Paulson, Jessica Lange in drugi. V zadnjih sezonah sta se ekipi pridružila tudi malo bolj znana Lady Gaga in Matt Bomer. Vsaka sezona ima tudi svoj naslov. Trenutno čakam na sedmo sezono, ki pride septembra letos. Do sedaj najboljša mi je bila peta sezona, ki se dogaja v hotelu. Serija je ubijalska, srhljiva, grozljiva in skrivnostna. Lahko bi rekla, da tudi fantazijska. En del je dolg od 50 do 60 minut, v posamezni sezoni pa je deset delov. Mi je pa pri tej seriji všeč scena in kostumi. To res poživi tako dogajanje kot gledanje. Najbolj zanimiva scena je v sezoni z naslovom Freak Show. Serijo lahko pri nas spremljate na programu FOX.






Ste pogledali kakšno od omenjenih serij? Katere serije pa vi spremljate?
Love you all, Knjigoljubka Maja

2 komentarja:

  1. Ugotovila sme, da rada serije gledam celo sezono na enkrat. Pogosto se zgodi, da gledam serijo in nato med čakanjem na novo sezono moje zanimanje upade in se k njej ne vrnem oz. mine veliko časa, potem pa zopet čisto "padem vanje". Tako se je zgodilo z Novim dekletom, Igro prestolov, Vampirskimi dnevniki in The Originals. Vse te serije so super - tudi meni ene najljubših :D Trenutno so mi zelo všeč: Outlander, The Mindy Project, Divorce in Black-ich

    http://bukla-na-buklo.blogspot.si/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz rajši pogledam celo sezono naenkrat, kot pa čakam posamezni del. Vendar tiste najljubše težko zdržim ;) Za Outlande in Divorce sem že slišala. Mogoče jih pogledam in drugič kaj na pišem o njih. O Divorce sem brala na tvojem blogu ;)

      Izbriši