petek, 21. april 2017

Film: ZADNJI LOVEC NA ČAROVNICE

Naslov: Zadnji lovec na čarovnice (The last witch hunter)
Kategorija: akcija, fantazija, pustolovski film
Čas trajanja: 1 h 46 min (106 min)
Režija: Breck Eisner
Igralci: Vin Diesel (Kaulder), Rose Leslie (Chloe), Elijah Wood (Dolan 37th)
Kraj dogajanja: New York
Datum izida: 29. oktober 2015
Moja ocena: 4 ★★










VSEBINA FILMA

Film se začne v zgodovini pred 800 leti. Lovci na čarovnice želijo ubiti kraljico čarovnic. Vendar jim spodleti. Vsi umrejo, preživi le Kaudler. Nad njega kraljica vrže urok, da bo postal nesmrten. Nato pa se zgodba začne dogajati v sedanjosti. In to še v velikem mestu New York. Čarovnice sobivajo z ljudmi. Vendar imajo omejitve in zakone. Da se teh držijo pa poskrbi Kauder, ki je znan kot zadnji lovec na čarovnice in najbolj krut lovec. Stvar se zaplete, ko uročijo njegovega partnerja. Kauder želi priti temu do dna in pustolovska akcija se prične.


NAPOVEDNIK

 


MNENJE IN VTISI


Med premikanjem televizijskih kanalov, sem naletela na začetek filma. Videla sem naslov in si rekla dolgo že nisem gledala fantazijskega filma. Mogoče bo tole zanimivo. Po tem zagledam še glavne igralce, ki so trenutno popularni. Sem rekla, da pogledam do konca. In ni mi žal. Popularni Vin, ki ga poznamo iz Hitri in drzni (mimogrede verjetno sem edina, ki ji ti filmi niso nič kaj posebnega) je v vlogi lovca Kaulderja, družbo mu delata Ygritte oz. Rose iz Igre prestolov ter Frodo, mislim Elijah iz Gospodarja prstanov. Po mojem mnenju so kar dobro sodelovali.


Spoznamo dobre in slabe čarovnice ter neustrašnega nesmrtnega lovca. Vse se odvija zaradi preteklosti in lovčeve nesmrtnosti. Kostumografija in scenografija sta odlični. Zanimiva pretvorba črvov v metulje. 😊 Tudi igralci so odlično odigrali vloge. Tako Kaulder kot Chloe sta dobro uprizorjena. Dobro delujeta skupaj. Mislila sem, da bo mogoče padel kakšen poljubček ali zaljubljenost med njima, vendar tega ni bilo v filmu. Mislim, da je redko, da se v filmu glavna lika ne zaljubita. Tukaj gre strogo za profesionalnost.


Kauder je neusmiljen do čarovnic. Preganja jih in nadzoruje, ter tako poskrbi za svoj ugled. Vse čarovnice se ga bojijo in zbežijo čim slišijo, da prihaja. Ima zelo pomembno vlogo v njihovem življenju. Namreč, če jih dobi pri kršitvi jih izroči čarovniških sodnikom ali pa jih ubije. Bojijo se ga z razlogom. Ampak Kauder ni več tak. Mogoče je bil v preteklosti, vendar se ga sloves krutega nasilnega lovca še vedno drži. Tokrat pa se nekateri čarovniki postavijo na drugo stran želijo usmrtiti Kauderja in zbuditi njihovo kraljico. Kauderju uročijo partnerja in mu dodelijo drugega. Kauder rešiti čarovniško zadevo in pri tem naleti na Chloe. Chloe je sprehajalka v sanjah in trenutno edina, ki mu lahko pomaga. Tako se na misijo odpravita skupaj. Konca vam ne izdam, boste morali pogledati film.


Film je zanimiv, me je pritegnil in sem uživala med gledanjem. Bil napet, skrivnosten in všečen. Vendar pa mu dam oceno štiri, ker se mi zdi, da ni izpolnil tistih pričakovanj, ki jih filmi, ki so moji najboljši. Nekateri stranski liki so se mi zdeli odmaknjeni. Nisem dobro začutila njihove povezanosti s filmom. Mogoče bi jih lahko malo bolj vpletli v dogajanje. Vsekakor pa je film, ki si ga je vredno ogledati. Sploh če ste ljubitelji fantazijskih filmov. Zanimiv bi bil tudi za akcijske privržence. 



Kateri fantazijski film ste si pa vi pogledali nazadnje?
Magični pozdrav, Knjigoljubka Maja

1 komentar: