sreda, 22. marec 2017

PREKO VSEH MEJA


Originalen naslov: Preko vseh meja
Avtor: Lea Jerančič
Založba:Samozaložba 2014 (206 strani, mehka vezava)
Ocena: 4 ★★★★
Kategorija: romantika (romance), novi odrasli (new adult), sodobni roman (contemporary)
Glavni liki: Nia, Jason, Hannah, Jacob, Aby, Danny, Blake

GOODREADS


OPIS

Triindvajset letna Nia Price je plesalka. Vendar ni navadna plesalka. Ukvarja se s plesom ob drogu. Ko jo njena najboljša prijateljica prijavi na šov talentov, se ji življenje postavi na glavo, življenje pa ji otežujejo tudi grozilna pisma, ki jih prejema od skrivnega oboževalca.

Na hodniku svojega bloka sreča temnega, skrivnostnega moža z nebeško modrimi očmi, ki ji dobesedno vzame sapo.

Devetindvajset letni Jason West je ženskar. Obožuje ženske in tega ne skriva. Je moški o katerem sanja vsaka ženska. Srčno pa opravlja tudi svoj poklic. Z najboljšim prijateljem sta zasebna preiskovalca, ki imata svojo preiskovalno agencijo. 

Ko v njegovo življenje vstopi Nia, končno sreča osebo, ki ne podleže njegovim šarmom. Vendar Jason ne obupa. Ne more pozabiti ognjevite in privlačne punce, ki ga je zavrnila.

Jason ugotovi, da je Nia ogrožena, da ji preti nevarnost, zato vzame stvari v svoje roke in ji poskuša pomagati. Ali mu jo bo uspelo pravočasno rešiti? Bo rešil dekle, ki je ukradlo del njegovega srca? Je pripravljen iti zanjo preko vseh meja?


MNENJE IN VTISI

Še ena Lejina knjiga, ki mi je všeč. Prva je bila Vredna ljubezni. Preko vseh meja je lahkotna, hitro berljiva romantična zgodba. Lahko bi rekli, da je malo trilerja oz. misterija, saj poleg romance vsebuje tudi skrivnostnega zasledovalca. Do konca knjige ne ugotoviš, kdo to je. Če jo primerjam z Vredno ljubezni, ji je malo podobna. Spet je v ospredju ženski lik, ki ima težave, moški pa se ji kljub temu popolno preda. Kljub težavam se prikaže kot romantik in popoln kavalir, ki bi za svojo ljubljeno storil vse, da jo zaščiti. Če bi izbirala med tema knjigama, bi izbrala Vredna ljubezni, ki je za malenkost boljša.


V knjigi Preko vseh meja se določeni stavki ponavljajo. Mene sicer to ni motilo. Sem se pa spomnila, da sem ga že prebrala. Jason mi je zanimiv lik. Ženskar, ki išče samo sex, ampak tokrat ga ženska tako očara, da si želi samo še njo. Samo Nio. Kaj pa ona? Najprej noče nič, potem pa jo čustva premagajo. Jason se s svojo dobroto približa tistim knjižnim junakom, ki si jih ženske zapomnimo.



Med branjem sem res uživala. In vesela sem, da imam knjigo doma podpisano od pisateljice. Po njej bom zagotovo še posegla. Sploh, ko si bom zaželela lahko romantično pravljico s srečnim koncem. Kajti to tudi je. Zgodba je super sestavljena. Plesalko ob drogu zasleduje skrivnostni oboževalec. Zaljubi se v osebnega preiskovalca, ki je veliki ženskar. Jason bi šel preko vseh meja, da bi Nio zaščitil. Le kako se vse razplete? Če vas zanima, boste morali prebrati knjigo. Vse vam pa ne izdam😊

Določeni odlomki so me nasmejali, določeni pa se me pustili v napetosti. Sploh
ta del z grožnjami. Lea si je dobro zamislila zgodbo. Naj vam še povem kako mi je všeč naslovnica knjige. Prelepa je. V njo sem se zaljubila še preden sem imela knjigo doma. In ravno naslovnica je kriva, da sem jo kupila pri Lei. In notri v knjigi pisava, oblikovanje strani...celotna knjiga je čudovita. Kot vidite na slikah v objavi. Enostavno sem jo morala slikati in deliti z vami. Pisava je malo večja kot v običajnih knjigah. Poglavja so zapisana z drugo pisavo in preden se poglavje začne, je ime pripovedovalca. To sta izmenično Nia in Jason. Celoten izgled knjige je čudovit. Poglavja so kratka in tudi knjiga ima samo 206 strani. Tako, da jo boste prebrali zelo hitro. 




Knjigo sem posodila mami. Moja mama bere večinoma zgodovinske romance. Občasno prebere kakšno sodobno. NA romantike še ni brala, ta je bila njena prva. In bila je zelo navdušena nad njo. Pohvalila je zgodbo, razplet, like in naslovnico. Tako, da pisateljici gre danes v moji objavi dvojna pohvala. Zagotovo bova obe z mami še brali njene knjige. Lea le tako naprej!  

AVTOR

LEA JERANČIČ je slovenska pisateljica, ki tudi zelo rada bere. Prosti čas preživlja z možem in otrokoma. Spremljate jo lahko na njeni FB strani Avtorica Lea Jerančič.


Ste prebrali kakšno Leino knjigo? Sporočite mi vaše vtise.
Zaljubljen pozdrav od Knjigoljubke Maje

Ni komentarjev:

Objavite komentar