nedelja, 18. marec 2018

BlogTour & Review: RISE by SIERRA CROSS

Title (Naslov): RISE
Author (Avtor): Sierra Cross (Coven of Fire #1)
Genre (Kategorija): New Adult (novi odrasli), Urban fantasy (urbana fantazija)

Release date (Datum izida): June 15th, 2017 (15. junij 2017)


SYNOPSIS (OPIS)

I closed the door on magic long ago…the day it made me an orphan.

Ten years ago, the Coven of Fire sacrificed their lives—my mother among them—to hold off an overwhelming demonic force. Now it’s back.

As a poorly-paid bartender, how can any of this be my problem? But Callie, another orphan of that battle, swears I’m the key to reviving the coven. And there’s an incredibly sexy guardian stranded on my couch who’s promising to help me stop the demons and keep the veil between the realms standing.

One problem: I’ve never been able to use magic. Our local bad boy warlock assures me I have the talent, but even if I did, we don’t have enough witches to complete a coven. The only way to survive is to pull together this pack of magicborn misfits, who have more secrets than spells, into a makeshift coven.

Can we—three untrained witches, a sarcastic warlock, and an overly intense guardian—take back the city…before the demongate falls and the forces that killed my mother destroy us too?


Že dolgo nazaj sem zaprla vrata magiji...tisti dan, ko me je naredila siroto.

Pred desetimi leti je klan The Coven of Fire žrtvoval svoja življenja - med njimi tudi mojo mamo - da bi ustavil nepremagljive demonske sile. Zdaj je nazaj.

Kako naj bi to bil moj problem, saj sem samo siromašna natakarica? Ampak Callie, druga sirota tega klana, prisega, da sem ključ, ki lahko povrne klan. Tukaj je še neverjetno seksi varuh, ki mi obljublja pomoč pri ustavitvi demonov in obdržati vrata med dvema svetovoma. 

En problem: Nikoli nisem mogla uporabljati magije. Naš poredni fant coprnik me prepričuje, da imam talent, vendar vseeno nimamo dovolj čarovnic, da bi klan deloval. Edini način, da preživimo je, da ponovno spravimo skupaj ta klan magično rojenih posebnežev, ki poznajo več skrivnosti kot urokov.

Ali lahko mi - tri neizkušene čarovnice, sarkastični coprnik in intenzivni varuh - vrnemo naše mesto nazaj...preden demonska vrata padejo in sile, ki so ubile mojo mamo uničijo nas vse?


ADD TO GOODREADS (s klikom na napis, lahko knjigo dodaš na svoj Goodreads)


REVIEW (RECENZIJA)

Originalen naslov: Rise
Avtor: Sierra Cross
Zbirka: Coven of Fire #1
Prevod: /
Založba: Kindle edition (e-knjiga, ARC, 2017)
Ocena: ★★★★ (4)
Kategorija: new adult (novi odrasli), fantasy (fantazija)
Glavni liki: Alexandra (Alix), Callie, Matt, Jenn, Asher, Liv, Eric...
Kraj: Seattle

English review is on Goodreads!


Knjiga Rise je idealna za vas, če ste ljubitelji fantazijskih zgodb. Zgodbo nam pripoveduje mlado dekle Alix, ki dela kot natakarica v nočnem baru. Je hči mogočne čarovnice, voditeljice klana The Coven of Fire, vendar sama žal nima magičnega daru. Vsaj tako je mislila, dokler ni doživela svojega prvega srečanja z demonom. Po večih letih se ji prikaže Matt v obliki duha. Ona ga reši, postane njen varuh in ji pove resnico o njenih starših. Skupaj z ostalo druščino obnovijo svoj klan in rešijo svet pred demoni. Vendar to ni tako enostavno kot se sliši.

Zgodba je napeta, skrivnostna in misterija. Vsebuje veliko zapletov in razpletov. Jezik je lahek in razumljiv, zato je primerna tudi za "plažno" branje. Sama knjige nisem mogla odložiti iz rok. Posrkala me je vase že takoj na začetku. Vzljubila sem vse like in navijala za klan, da jim uspe. Res je super začetek nove fantazijske zbirke in komaj čakam, da preberem nadaljevanja. Zelo me zanima kaj se bo zgodilo s klanom naprej. Le kako se bo razpletel odnos med Alix in Mattom. Med njima so prisotna čustva, vendar je ljubezen med čarovnico in varuhom strogo prepovedana. Matt je zelo tradicionalni in se drži čarovniških zakonov. Zato v prvi knjigi ni romantike.  Deset let je bil ujet v svetu duhov, ko je končno našel način in se kot duh prikazal Alix, ta pa ga je osvobodila. Začela sta svojo skupno pustolovščino. 
Alix je pogumna junakinja, ki bi naredila vse, da reši svoje prijatelje in bližnje. Malo me spominja na Eleno iz televizijske serije Vampirski dnevniki. Tudi ta obred z demonom in teto Jenn  spominja na obred iz serije med Klausom in Elenino teto, ki je tudi bila Jenn. Sicer se konča drugače... Mogoče pa je pisateljica v seriji dobila navdih za to knjigo oz. zbirko, saj me je še nekaj drugih malenkosti spominjalo na Vampirske dnevnike. 


V zgodbi spoznamo različne paranormalne junake: čarovnice, coprnike, varuhe, demone in menjalce oblik ter dva različna svetova. Prvotno se zgodba odvija v Seattlu, vendar so tam vrata, ki odpirajo v čisto drugi svet ter omogočajo prehod demonov. Čarovnice varujejo vrata, varuhi pa varujejo čarovnice in tako vsi skupaj tvorijo klan The Coven of Fire. Na začetku zgodbe (namesto uvoda) spoznamo vsa ta bitja. Kaj je njihova naloga, kakšen je njihov izvor. Spoznamo še nekaj drugih pojmov, ki so povezana s fantazijskih svetom v knjigi. Tako da nas pisateljica malo pripravi na zgodbo, ki je enkratna pustolovščina in se čudovito prepleta. Enostavno te posrka vase. Prostovoljno sem se javila, da knjigo preberem in jo ocenim. Premamil me je opis knjige in čudovita naslovnica, vendar si nisem predstavljala, da me bo tako navdušila. Bila je čudovita fantazijska pustolovščina. Zelo jo priporočam!

PURCHASE LINKS (KNJIGO LAHKO KUPITE TUKAJ):



AUTHOR (AVTOR)


SIERRA CROSS
Spells and skyscrapers. Warriors and warlocks. Coven secrets and forbidden romances. Sierra Cross lives for urban fantasy, for modern magic and the bold supernatural beings who stalk our contemporary world. Her Spelldrift universe stars kickass witches and their heroic guardians, as well as vampires, shifters, mages, Fidei, and the dark demonic forces that threaten them all.

SIERRA CROSS
Uroki in nebotičniki. Bojevniki in coprniki. Skrivnostni klani in prepovedane romance. Sierra Cross živi za urbano fantazijo, za moderno magijo in nadnaravnimi bitji, ki hodijo med nami v sodobnem svetu. Njena Spelldrift univerza se začne s čarovnicami in njihovimi herojskimi varuhi, kot tudi vampirji, menjalci oblik, magi, fidei in temnimi demonskimi silami, ki grozijo vsem tem bitjem.

Connect with Sierra (Sierro lahko spremljate na spletu): 
GOODREADS      WEBSITE      FACEBOOK      TWITTER      AMAZON


Enjoy Reading! Uživajte v branju!
Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar