sreda, 21. marec 2018

Blog Tour: TAINTED ROSE by YUMOYORY W WILSON



Title (Naslov): Tainted Rose
Author (Avtor): Yumoyory Wilson
Zbirka: Starlight Gods #2
Genre (Kategorija): Adult (odrasli), Paranormal (paranormalno), Romance (romantika)

Publication date (Datum izida): November 10th 2017 (10. november 2017)



SYNOPSIS (OPIS)

I failed...
My name is Ryder Carter, future heir of Realm Five, Minato.
I was destined to do great things, to walk alongside my fellow star knights, as we desperately searched for the woman who would lead our galaxy to salvation.
My spirit and I had failed her once, unable to prevent the chain of events and challenges she’d faced for sixteen cycles. Then, we finally found her – alive.
Within two rotations, she’d blossomed into a beautiful rose – such delicate petals, filled with purity and life. My mission was to guide her home, to where she truly belonged, as our Princess and saviour from the approaching darkness. She was more than just our Princess; I loved her with all my heart.
But…I failed. My once perfect rose, damaged by my failures. Would she ever forgive me, her star knight who’d sworn to protect her? Will I ever get the chance to tell her how much she means to me…to us?
Only the Starlight gods can tell. Please…bring my Firefly home.
~In Stars We Trust~
Tainted Rose is Book Two in the new, paranormal reverse harem series. 
Recommended for 18+ audience, containing mature sexual content and strong language.


Spodletelo mi je...
Moje ime je Ryder Cartes in sem dedič Realm Five Minato.
Moja usoda je, da bom delal velike stvari. Hodil sem okoli z vitezi ob strani, ko smo obupano iskali žensko, ki bi vodila našo galaksijo. 
Moji duši in meni je spodletelo enkrat. Nisem mogel preprečiti verige dogodkov in izzivov, s katerimi se je soočala že šestnajst ciklov. Nato smo jo končno našli - živo.
Med dvema rotacijama, se je spremenila v čudovito vrtnico - z občutljivimi listi, napolnjena s čistostjo in življenjem. Moja misija je bila, da jo pripeljem domov, tam kamor pripada, kot našo princeso in odrešiteljico prihajajoče temačnosti. Ona je bila več kot samo princesa; ljubil sem jo z vsem srcem.
Ampak...spodletelo mi je. Moja perfektna vrtnica je bila poškodovana z mojimi neuspehi. Ali bo kdaj odpustila meni, njenemu zvezdnemu vitezu, ki ji je prisegel, da jo bo varoval? Ali bom sploh kdaj imel priložnost, da ji povem koliko mi pomeni... koliko pomeni nama?
Samo zvezdni bogovi mi lahko povedo. Prosim pripeljite mi jo domov.
~Zvezdnim zaupamo~
Tainted Rose je druga knjiga v novi paranormalni reverse harem zbirki. priporočena je za bralce starejše od 18 let, ker vsebuje seksualne prizore in vulgarne besede.

PURCHASE LINKS (KNJIGO LAHKO KUPITE TUKAJ):


Amazon

ADD TO GOODREADS (s klikom na napis, lahko knjigo dodaš na svoj Goodreads)

AUTHOR (AVTOR)


YUMOYORI W WILSON is from Toronto, Ontario. She loves to sleep and write her days away. She works at night as a registered nurse. She has a little addiction to bubble tea and coffee but loves to workout. She has big plans for the writing world and can't wait to share them with everyone.

YUMOYORI W WILSON prihaja iz Toronta, Ontario. Rada spi in piše več dni. Ponoči dela kot izučena medicinska sestra. Malo je odvisna od čaja z mehurčki in kave, vendar rada telovadi. Kar se tiče pisanja ima velike načrte in komaj čaka, da jih deli z bralci. 

Connect with Yumoyori (Yumoyori lahko spremljate na njenih spletnih straneh): 

GIVEAWAY (NAGRADNA IGRA)


a Rafflecopter giveaway



Another interesting paranormal romance. Še ena zanimiva paranormalna knjiga.
xoxo, Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar