sreda, 15. februar 2017

TOP 5: Book boyfriend ❤️

Ker je bilo včeraj Valentinovo, praznik zaljubljenih, danes z vami delim posebno objavo. Izpustila bom standardne čestitke, voščila in praznovanja Valentinovega. Izpostavila bom pet idealnih "book boyfriend" iz knjig, ki so name naredili vtis. Fantovske knjižne junake, ki so idealni možje. 😉 Verjetno ima vsaka bralka kakšnega junaka iz knjige, ki se ji zdi popoln. Včasih naletiš na kakšnega novega, ampak ti je tisti prejšnji še vedno všeč. Pa naj bo človek, nadnaravno bitje, bojevnik...ni važno. Danes jih bom izpostavila pet, in bilo mi je res težko izbrat, ker je res veliko junakov, ki pusti pečat na nas bralcih.

Vir fotografij: Pinterest, Facebook, moj arhiv 

1. EDWARD CULLEN (Saga Somrak)


Zaradi Edwarda so vampirji postali popularni, lepi in zaželeni. Ja tudi jaz sem ena izmed teh deklet, ki obožujejo Sago Somrak in Edwarda. Knjige sem prebrala večkrat in filme pogledala večkrat, pa še vedno ni dovolj.😊 Vsaka ženska si želi močnega, čednega, šarmantnega in romantičnega moškega. Edward vsekakor vse to je. Za Bello bi naredil vse. Če bi ona umrla, bi tudi on umrl. OK tole je malo preveč. Mene je pritegnil s tem šarmom, katerim osvaja Bello. Želi se ji izogibat, vendar mu ne da miru. Všeč mi je plezanje čez okno in opazovanje ponoči (to so tiste vampirske sposobnosti, ki jih obožujemo pri takih junakih😊). V resničnem svetu bi seveda bilo to srhljivo in nerazumno. V filmu je Edwarda čudovito uprizoril Robert Pattinson (zgoraj na sliki) in mislim, da je odlično padel v njegovo vlogo. Pa še čeden je. 

2. GUS- AUGUSTUS WATERS (Krive so zvezde)


Gus je edini book boyfriend zaradi katerega sem jokala. Edini, ki ni preživel. Že tako je usoda kruta do njega, ker ima raka in izgubi nogo. Zakaj mora še umreti? Njegov karakter je enkraten, njegov optimizem izjemen. Ve, da mu ni preostalo veliko, ampak živi naprej s polno optimizma in boljšim pogledom na svet. Uživa svojo ljubezen do Hazel. Takih fantov primanjkuje. Tako v resnici kot v knjigah. S tem svojim optimizmom okuži ostale like v knjigi. Enostavno ga moraš imeti rad. Ko vidim, da njegova bolezen napreduje, trpim skupaj z njim in, ko ga ni več, ga pogrešam. Knjiga ni več ista brez njega. Čeprav je drugi lik, je bil zame glavni. Imela sem ga veliko raje kot Hazel. Gus je res izjemen lik, drugačen od vseh ostalih fantovskih likov. V filmu ga je podobil Ansel Elgort (na sliki). Po mojem mnenju, ga je kar dober ujel. In mislim, da Gusu ni treba biti čeden in dobro zgledat. On te osvoji s svojim karakterjem in srcem, s tem kar pač je on. 😍

3. PARKER (Vredna ljubezni)


Tudi slovenska pisateljica Lea je ustvarila enkratni moški lik. V Parkerja sem se takoj zaljubila. Pa ne zato, ker je motorist.😊 Ne padam na take. Temveč zato, ker ima tako veliko in dobro srce. Res je fantastičen. Kljub temu dobro zgleda. Njegov izgled je dobro opisan (mamljivo), sem si ga lahko predstavljala. Parker čisto po naključju sreča dekle in se zaljubi. OK super, potem pa...opazi, da je njegova študentka. Parker je namreč profesor. Kaj pa zdaj? Ljubi jo in proti temu ne more nič. Ve, da mu ona čustva vrača. Poskuša se jo izogibati, išče novo službo in misli na njo. Naj gre k vragu vse. On bo tvegal, kar bo pa bo. Tukaj mi je postajal še bolj všeč. Ta prepovedana ljubezen in skrivanje. Mamljivo.😊Pred uro ji na mizi pušča njene najljubše piškote. S tem se ne prikupi samo Lori, ampak tudi bralkam. Ko pa mu Lori zaupa svojo skrivnost, se pokaže njegovo ogromno srce. Ne glede na vse jo ljubi in ji bo stal ob strani. Naredil bo vse, da se bo tudi ona počutila srečno in ljubljeno ob njem. Kako lepo! Parkerja enostavno vzljubi vsak, ki je prebral knjigo Vredno ljubezni.

4. CHRISTIAN GREY (Zbirka Petdeset odtenkov)


Moški, ki razvaja z dragimi darili. To sicer ni po mojem okusu. Me je pa osvojil s šarmom in spremembo. Za svojo ljubljeno bi storil vse, četudi to zahteva, da se popolnoma spremeni in postane druga oseba. Včasih se morata partnerja prilagodit drug drugemu. In Christian je pripravljen na to, ko spozna, da se je zaljubil. Popolnoma se preda in zaupa svoji dragi, počne stvari, ki jih prej ni. Ob njej je na novo zaživel, počuti se bolje in si želi biti z njo do konca svojega življenja. Čeprav pravi, da ni romantik, naredi nekaj takih stvari, ki pokažejo, da se v njem skriva veliko več. Jamie Dornan (na sliki) je igral Greya v filmu. V drugem delu mu je šlo dosti bolje od rok, kot v prvem. Tip je vroč in sexy, ampak mislim, da ni tisti pravi Grey iz knjige. Ko sem prebrala še peto knjigo v seriji in izvedela njegovo celotno zgodbo, sem ga toliko bolj razumela in vzljubila.

5. ELIAS KLINE (Pesem kresnic)


Eliasa vzljubiš nekje vmes v zgodbi. Na začetku ni nič posebnega. Šele, ko ga bolje spoznaš in vidiš kako čustven je in kako močno lahko ljubi. Elias ljubi Bray še iz otroštva. Nikoli ni ljubil nobene druge. Svojo najboljšo prijateljico. Vedno sta bila nerazdružljiva. Z njim je vadila poljubljanje in še mnogo več, ter prebudila čustva v njem. Končno postaneta par, nato pa ga zapusti. Elias ima obdobje, ko ti njegov lik sploh ni všeč. Ko se Bray vrne, jo vzame nazaj, ker jo ljubi in hrepeni samo po njej. Nato pa se usoda poigra z njima in bežita. Vendar je njuna ljubezen tako močna, da premagata vse temačne trenutke. Iz njunih pogovorov izvemo kako močno se ljubita. Izvemo kaj čuti Elias in šele takrat nam postane všeč. Na njega gledamo kot na drugo osebo. Za Bray bi naredil vse in tako jo prepriča, da se vrneta in prebrodita vse ovire. Opazi se, da je Elias močna oseba. Čeprav je dosti pretrpel, ga nese naprej ljubezen. Celotna knjiga je polna čustev in taka sta tudi junaka. Ne manjka solzic sreče in solzic žalosti. 


Imate tudi vi kakšnega junaka, ki je na vas pustil močan vtis? Zapišite ga v komentar, da ga še jaz spoznam ;)
Zaljubljeni pozdrav od Knjigoljubke Maje 


Ni komentarjev:

Objavite komentar