sobota, 24. december 2016

BOŽIČNI TAG (CHRISTMAS TAG)


Pozdravljeni! Tole objavo sem že pred dnevi napisala. Objavim pa jo danes, ker je jutri božič. Vsem vam želim vesel in srečen božič. Ter čudovito praznovanje božiča.😘

Tale Christmas tag sem našla na tujih blogih in mi je bil zelo všeč. Zato sem se odločila, da tudi jaz naredim nekaj takega. Če se še kdo odloči za tole, pa naj mi napiše link v komentar. Rada prebiram take stvari. Me prav zanimam kako ostali preživljate božič. 

Vir fotografij: Pinterest

Najljubši božični film



Nimam rada preveč starih filmov. Ponavadi, ko ga pogledam, potem naslednjič raje gledam kaj drugega. Izjema pa so seveda božični filmi. Nekatere sem pogledala večkrat. Tukaj bom izbrala film Sam doma 1. in 2. del. Ostali deli mi niso več zanimivi. Sem ena tistih, ki ga vedno decembra pogledam😊Oba dela vem na pamet in vedno se nasmejim ob Kevinovih dogodivščinah. Vsako leto ga gledamo skupaj kot celotna družina. Mislim, da ga gledamo že zaradi običaja. Zanimiv film pa mi je tudi grozljivka Gremlini (tudi tukaj sta 2 dela). Mislim, da tudi oni padejo pod božične filme, ker se dogajajo v času božiča. Malo drugačen film in seveda malo scary.


Najljubša božična pesem



Mislim, da tukaj zmaga pesem z naslovom Last Christmas. Prvi so jo zapeli Wham, potem pa je nastalo ogromno priredb. Vsaka je po svoje prisrčna. Pesem gre hitro v ušesa in si jo zapomniš. Meni je najboljša priredba skupine Cascada (spodaj je njihov video).



Najboljše darilo, ki si ga kdaj prejela



To so bile sanke. Spomnim se, da mi je Miklavž prinesel sanke. Bila sem presrečna. Sanke so bile lesene, velike in svetlo rjave barve (bukev). Vrvica je bila bela z rdečimi in zelenimi ornamenti. Takrat sem imela največje sanke v vasi in vsi otroci so se hoteli sankati na njih😊


Priljubljena božična dekoracija



Tukaj pa zmaga božično drevo, drevešček, novoletna jelka... ali kakor mu pač rečete. V otroštvu se spomnim, da smo imeli pravo smreko iz gozda. Potem pa smo počasi začeli z umetno jelko. Midva z mojih dragim sva lani kupila svojo prvo umetno zeleno z imenom Norveška jelka. Nekako mi ne potegnejo te bele in vijolične, sem bolj za zeleno. Se mi zdi, da je lepše vzdušje. Pa tudi več različnih zadev lahko kombiniraš. Npr. na vijolično ne moreš vseh barv kombinirati. Okraske imava v rdeči in zlati barvi. Letos bom uporabila enake kot lani. Nekaj sem jih tudi dokupila. Postavim jo po 20. decembru in jo pustim do 6. januarja.


Božič, ki ti je ostal najbolj v spominu



Vsak božič preživim s svojimi domačimi. Večerjamo pri mojih starših in potem tudi božični dan preživiva z njimi. Po navadi na božični dan pridejo tudi drugi sorodniki, s katerimi si izmenjamo voščila, darila in se družimo. Moj božič je vedno v znamenju družine in bližnjih. Take imam v spominu. Včasih pogledamo kakšen božični film skupaj, ali pa odigramo kakšno družabno igro. Najraje imamo Monopoly.


Najljubša dekoracija za božično drevo



Tukaj se težko odločim. Vsak je zelo lep in poseben. Všeč so mi lučke, se posebej utripajoče. Tudi sama imam take, ki utripajo. Všeč so mi tudi zvončki in razne zvezdice. Raznorazne svetleče in bleščeče bunkice pa so se mi prikupile v otroštvu. Mislim, da nimam najljubšega, so mi kar vsi všeč😉


Najljubši praznični vonj



A šteje vonj po božični večerji, po skupnih božičnih trenutkih in po sveže pečenih piškotih? No ja, recimo😊 Seveda bom izbrala cimet. Cimet je itak moj najljubši vonj, decembra meseca pa sploh. Uporabljam ga čez celo leto v kavi, pecivih, štrudlu, čaju, svečke... Decembra pa itak doda nek šarm. Potem tukaj prideta še pomaranča in čokolada. Pa da ne pozabim še vonj medenjakov, še posebej tistih doma pečenih. Se še komu cedijo sline😉 


Najljubša božična tradicija



Tukaj zmaga postavljanje božičnega drevesca in jaslic. V otroštvu sem pomagala mami, zdaj pa postaviva skupaj z mojim dragim.  Všeč so mi tudi božične večerje in trenutki z domačimi. Pa seveda adventne nedelje, ko pri kosilu prižgemo svečke na adventnem venčku. December je mesec, ko si vzameš več časa za svoje bližnje.


Najljubša božična knjiga



Nimam pojma. Jaz knjigoljubka, knjižni molj in nimam najljubše božične knjige. Je to sploh možno? Prebrala sem samo eno knjigo z božično tematiko. To je Bobovo darilo avtorja Jamesa Bowena. Pa recimo, da je ta najljubša.😊 Obvezno moram v prihodnosti prebrat kakšno! Mi priporočate kakšno?


Pravo ali umetno božično drevo


Sem vam že razkrila, da imam umetno😊


Najboljše darilo, ki si ga podarila



Na to pa ne znam odgovorit. Podarila sem že ogromno stvari. Po navadi vzamejo darilo in nikoli se ne pogovarjamo ali je dobro ali ni, ali so zadovoljni ali ne. Predvidevam, da jim je kul. Podarim vse sorte. Od knjig, svečk, kozmetike, parfumov, sladkarij, angelčkov, svinčnikov, obeskov, prtičkov, vina, šampanjca, darilnih bonov... Obvezno dodam zraven še kakšno kavo Barcaffee in čokolado Milko (po navadi tisto, ki je obdarovancu najljubša). Odvisno koga obdarim in kaj je za obdarovanca primerno. Sama naredim voščilnice in jih dodam darilu. Včasih ga zavijem, včasih pa samo postavim v darilno vrečico.


Najljubši božični obrok



Božična večerja. Z mamo jo vedno narediva skupaj. Zelenjavo in meso imamo domače, dokupiva kakšno sestavino za peciva. V pečici spečeva svinjino in piščanca, zraven spečeva krompir. In pa seveda obvezno francoska solata. Za predjed imamo domači tatarski biftek in puter, ki ju namažemo na popečen toast. Za sladico pa je kremšnita (moja mami peče najboljše!) in še polno ostalih božičnih peciv in piškotov. Za božične praznike se nič ne "šparamo". Dobrot je vedno dovolj, tudi za obiskovalce. Zraven spijemo kakšen kozarec sladkega vina kernarja.


Ali potuješ za praznike



Ne. Mislim, da so prazniki čas, ko si s svojimi bližnjimi. Za potovanje so pri meni počitnice. Si pa med prazničnim tednom ogledam kakšno okrašeno mesto.


Jajčni liker ali vroča čokolada



Vroča čokolada, vendar tista temna, čisto navadna in tako gosta, da žlica stoji pokonci😍 Jajčnega likerja pa nisem poskusila še nikoli.




Kakšen se vam zdi moj božič? Kako pa ga preživljate vi?
Vesel božič vam želi Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar