ponedeljek, 6. april 2020

DRUNK DIAL


Naslov: Drunk Dial
Avtor: Penelope Ward
Založba: audiobook (avdio knjiga, Audible 2017)
Bere: Andi Arndt
Dolžina: 7h in 6min
Ocena: 4 ★★★
Kategorija: romantika (romance), sodobna romantika (contemporary romance)
Glavni liki: Rana, Landon
Kraj dogajanja: Michigan, Kalifornija

OPIS


Ta trenutek se zdi to odlična ideja. Poklicati Landona Rodericka, fanta iz otroštva katerega nisem mogla pozabiti, čeprav me je on pozabil. 

Ko pred spanjem popiješ preveč vina, se vse zdi odlična ideja. To naj bi bil hiter, brez pomenski in šaljiv klic. Namesto tega sem mu izpovedala vsa svoja čustva, ki sem jih v teh trinajstih letih zadrževala v sebi.

Nisem pomislila, da me bo poklical nazaj.

Nikoli si nisem mislila, da bom čutila seksualno napetost po telefonskih pogovorih, ki sva jih imela. Preko pogovorov sem spoznala moškega kakršen je postal.

Izkazalo se je, da tudi Landon ni nikoli pozabil name. Posebna vez med nama je še vedno prisotna. Zaupala sem mu, ampak so bile določene stvari o meni za katere ni vedel. Tudi on je imel svoje skrivnosti.

Po vseh teh telefonskih pogovorih, sem razmišljala kaj bi se zgodilo, če bi se dejansko srečala. Neko noč sem storila nekaj čisto nagonskega. Odšla sem na letališče in kupila vozovnico do Kalifornije. Morava ugotoviti, ali bo telefonski klic povezal dve izgubljeni duši. Ali pa je bil ta pijanski telefonski klic samo napaka.



MNENJE IN VTISI


Ljubiteljice avdio knjig hvalijo bralko Andi Arndt. Prvič sem jo poslušala v zgodbi Drunk Dial in brala je res super. Lepo spreminja naglas in lahko je slediti zgodbi preko njenega glasu. Premori med odstavki so ravno pravšnji. Če bi ocenjevala samo njeno branje, bi ji zagotovo dala 5 zvezdic. Kar pa se tiče same zgodbe, me je nekaj motilo. Malo preveč najstniške drame, glede na to, da naj bi bila lika že odrasla. In pa seveda ta "insta love", ki mi tudi ne gre. Vse se je odvijalo malo prehitro.

Drunk Dial je čustvena in srce parajoča zgodba, ki da mlademu paru novo priložnost. Kot najstnika sta se zaljubila, vendar ju je življenje ločilo. Ponovno se srečata in začneta s svojo romanco. Vendar pa oba skrivata bolečo skrivnost, ki je zaznamovala njuni življenji. Ravno druga polovica knjige je nabita z emocijami, kjer si Rana in Landon počasi razkrivata življenje, ki ga nista preživela skupaj. Ta del me je veliko bolj pritegnil. Pravijo, da ljubezen zaceli vse rane. Tako je tudi njuna ljubezen zacelila njune rane in najdeta svojo skupno pot.

O knjigi Drunk Dial sem vam že pisala ob njenem izidu (klik tukaj).


POVEZAVA ZA PRENOS KNJIGE


AVTOR


PENELOPE WARD je ena izmed najbolj prodajanih pisateljic po svetu. Na lestvici New York Bestseller je bila že šestnajstkrat. Njeni romani so bili prevedeni v različne jezike in se prodajajo po vsem svetu. Odraščala je v Bostonu skupaj s petimi brati. V svojih dvajsetih letih je delala na televiziji kot gostiteljica novic, potem pa se je odločila za družini bolj prijazno kariero. Je ponosna mama dvanajst letne deklice z avtizmom in enajst letnega fantka. Z družino živi na Rhode Island-u.

Penelope Ward lahko spremljate na njenih družbenih omrežjih): 
FACEBOOK GROUP      FACEBOOK      WEBSITE      TWITTER      INSTAGRAM


Penelope je res odlična pisateljica.
Lep pozdrav,  Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar