sobota, 15. februar 2020

THE TENTH CIRCLE

Originalen naslov: The Tenth Circle
Avtor: Jodi Picoult
Prevod: /
Založba: Hodder 2006 (406 strani, mehka vezava)
Ocena: 4 ★★
Kategorija: triler (thriller), misterij (mystery)
Glavni liki: Trixie, Daniel, Laura, Jason, Zephyr
Kraj dogajanja: Maine in Aljaska

OPIS


Otroka lahko izgubiš na več načinov.

Daniel Stone si je mislil, da se to njemu ne more zgoditi nikoli. Le kako bi, ko pa je Trixin obraz zažarel vsakič, ko ga je videla. Celo njeno življenje je bil center njenega sveta. Zadnje čase se mu zdi, da njegove hčerke ni več in je namesto nje tu neznanka, on pa to sploh ni opazil.

Do tiste noči, ko je štirinajst letna Trixie prišla domov iz zabave in trdila, da je bila posiljena. Nenadoma ga je potrebovala kot še nikoli. Ker celotna šola ve, da je Jason Underhill zlomil Trixiejino srce, ga ne smatrajo kot posiljevalca. Le zakaj bi ga?

Daniel ne dvomi, da je njegova hči nedolžna. Enkrat mu je spodletelo, da je ni mogel zaščititi. Zdaj bo naredil vse, da jo reši.


MNENJE IN VTISI


Knjigo sem imela že nekaj časa na svoji polici. Eden izmed  mojih letošnjih bralnih ciljev je bil prebrati knjige, ki stojijo neprebrane v moji knjižni omari. Ko sem brskala po njih sem našla knjigo The Tenth Circle. Knjigo sem prebrala za moj Bralni izziv v mesecu januarju, saj ima na naslovnici sneg. Jodi Picoult sem že brala, nisem pa vam še pisala o njenih knjigah. 

Na začetku sem imela malo težav poglobiti se v zgodbo. To se mi vedno zgodi, ko je prisotnih več pripovedovalcev. Težje se osredotočim. Nato pa mi je uspelo in čedalje bolj sem bila navdušena. Na koncu pa me je malo zmedlo. Niti sama nisem bila več prepričana ali naj verjamem Trixie ali ne. Kaj pa če si je vse to izmislila? To se še danes sprašujem. Toliko vsega se je zgodilo in veliko vprašanj mi je ostalo v glavi. Sicer se mi je na začetku smilila. Sploh se ne spomnim kateri dogodek me je prepričal v nasprotno. Kar se tiče celotne zgodbo je lepo razvita. Zapleti si med sabo sledijo hitro, kar naredi zgodbo bolj napeto. 

Bolj kot triler bi rekla, da gre za družinsko dramo. Osrednji liki so definitivno družina Stone. Oče, mati in hči, ki imajo vsak svoje skrivnosti, svoje načrte... Ko pa se začnejo tu razpoke in potrebujejo pomoč drug drugega, da ji zakrpajo, pridejo skrivnosti na dan. Čeprav še vedno kaj prikrivajo. Ravno toliko, da nas zgodba pritegne. Zgodba se dogaja pozimi decembra, zato je tudi zimska naslovnica.

V knjigi pa je dodan strip avtorja Dustin Weaverja. Na koncu vsakega poglavja je nekaj strani stripa, ki je bil izdan samo v tej knjigi. Daniel Stone naj bi delal za Marvel in ustvarjal njegove super junake. Sama avtorica pa na koncu knjige doda, da je tu tudi povezava Dante Alighierija. Sama je nisem opazila. Verjetno zato, ker Dantejeve knjige nisem prebrala. Če ste prebrali obe knjigi in veste za katero povezavo se gre, mi lahko napišete v komentar.

Po knjigi so leta 2008 posneli tudi film z istim naslovom. Želela sem ga pogledati, vendar ga na spletu nisem našla. Če ga boste kje zasledili, bi prosila, da mi sporočite. Res me zanima kako so vse to posneli, kolikšne so podobnosti s knjigo in kaj so spremenili. 

Če naredim nek povzetek, bi rekla, da je bil zanimiv triler. Realna zgodba, ki me je pritegnila in mi na koncu pustila nerešena vprašanja. Jo priporočam za branje in upam, da boste v njej uživali tako kot sem jaz.


POVEZAVA ZA NAKUP KNJIGE

AVTOR


JODI PICOULT je avtorica 24 romanov, med njimi je bilo veliko najbolj prodajanih. Prebiva v New Hempshire s svojim možem in tremi otroki. 

Jodi lahko najdete na:
FACEBOOK      INSTAGRAM      GOODREADS      TWITTER      WEBSITE      AMAZON


Katero knjigo z zimsko tematiko ste pa vi prebrali?
Do naslednjič, Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar