sreda, 30. oktober 2019

WILD CARD



Originalen naslov: WILD CARD
Avtor: Kelsie Rae
Zbirka: Advantage Play #1
Založba: Kindle edition (e-knjiga, ARC, 2019)
Ocena: 5 ★★★★
Kategorija: romantika (romance), novi odrasli (new adult)
Glavni liki: Ace, Kingston, Gigi, Dottie, Jack, Diece, Burlone, Regina, Dex
Kraj dogajanja: ZDA

GOODREADS



OPIS


Pravilo #1: Imej svojo glavo spodaj in oči zgoraj. To te dela nevidnega. Ampak ne neumnega.

Ace, mlada in izkušena v kartanju, je celo življenje delala, da bi dosegla en cilj. Spraviti Burloneja Allergettija na kolena. Kot glava mafijske družine se ukvarja s prekupčevanjem ljudi in zagotovo ni nedolžen. Ace komaj čaka, da se maščuje.

Ko je njen načrt končno v gibanju, se ji približa Kingston Romano, privlačna glava nasprotne družine, s predlogom. Dovolj je obupana, da ga sprejme.

Kmalu se znajde v središču vojne za katero se ni pripravljena boriti. S tarčo za svojim hrbtom in intimnimi čustvi zavrača priznanje, da se mora odločiti ali je zraven, ali pa bi izgubila vse kar je vredno. 


MNENJE IN VTISI


Ko sem končala z branjem knjige Wild Card, nisem imela besed. Nisem vedela ali naj najprej napišem recenzijo ali naj grem prej prebrati nadaljevanje. Odločila sem se, da preberem nadaljevanje. Moja glava je bila polna različnih emocij. Vedela sem, da je Kelsie odlična pisateljica, nisem pa pričakovala, da lahko ustvari tako perfektno zgodbo. Obožujem njeno zbirko Signature Sweethearts. Ampak s knjigo Wild Card me je totalno sezula. Obožujem njen stil pisanja. Njene zgodbe so briljantne in želim si prebrati vse!



Tokrat nas je Kelsie popeljala v čisto drugačno romantiko, v mafijski svet. Ustvarila je izjemne like, v katere sem se zelo hitro vključila in povezala z njimi. Poglavja sem požirala drug za drugim in želela izvedeti več. Od prve do zadnje strani se čuti napetost in enostavno nisem mogla nehat brat. Vzljubila sem vsako stran knjige. Sploh si ne predstavljam, kaj bi bilo, če bi se Kindlu izpraznila baterija. 😊



Če se osredotočim zdaj na zgodbo. Ta je napeta, romantična, seksi in srhljiva. Vsebuje ogromno različnih dogodkov in prevzela so me različna čustva. Od smeha, solz in vsega vmes. Res je fantastično in odlično zapisana. Oba glavna junaka sta imela tragično preteklost in se bojujeta za boljšo prihodnost. Vsak na svoj način. Ko se Ace in Kingston srečata iz oči v oči, se zaljubita na prvi pogled. Vendar to ugotovita čez čas. Odločita se bojevati skupaj, vendar njun sovražnik ne počiva... V zadnjem poglavju nas zadane naslednji udarec. In nujno sem morala takoj prebrati drugo knjigo, ki nosi naslov Dark King. Čeprav sem imela v glavi čustveni kaos, sem morala izvedeti kako se bo nadaljevalo. Več o njej pa v naslednji objavi.



Ko sem vam razkrila naslovnico knjige Wild Card, sem z vami delila tudi odlomek (klik tu, če ga želite prebrati). Že ta me je pritegnil in kmalu sta na moj Kindle prišli obe knjigi. Hvala pisateljici Kelsie Rae za posredovani ARC (Advace Reader Copy) eknjigi. Močno upam, da Kelsijine knjige kdaj prevedejo v slovenščino, ker so res odlične zgodbe. Sama jih obožujem in z veseljem priporočam naprej!

POVEZAVE ZA NAKUP KNJIGE


ADVANTAGE PLAY

1. Wild Card
2. Dark King
3. Little Bird (v nastajanju)


AVTOR


KELSIE RAE pada na ljubezenske zgodbe z vsemi vpletenimi čustvi, uživa pa tudi v hitrih zasukih pri ženskih romanih. Ko ne izbira besed za svoje nove knjige, si vzame čas za branje ali igranje s svojimi tremi otroki, ki jo radi spravljajo ob živce. Obožuje čokolado, fotografiranje in kuhanje. Zdaj, ko aktivno uresničuje svoje sanje s pisanjem, si želi, da bi nekega dne odkrila disciplino kako ne pojesti cele serije piškotov v enem nizu.


Kelsie lahko sledite na spletu:
NEWSLETTER        FACEBOOK PAGE        FACEBOOK READER GROUP        GOODREADS        TWITTER        INSTAGRAM        AMAZON        BOOKBUB


Kelsie je res izjemna pisateljica!
Uživajte v branju, Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar