sobota, 2. januar 2021

READING CHALLENGE 2021 (BRALNI IZZIV 2021)

 

Spet je leto naokoli in to pomeni, da je čas za nov bralni izziv. Res ste se super odzvali lani in sodelovali na Instagramu. Tako slovenski sledilci kot tuji. Največje presenečenje pa je bilo na Litsyju. Bralcem tam se imam res za zahvalit za vso njihovo podporo, prebrane knjige, predloge in deljenja. To mi res ogromno pomeni in da največ motivacije za delo in branje v prihodnje. Priznam, da me je vaša udeležba zelo presenetila. Kar nekaj novih knjig in avtorjev sem odkrila zaradi vas. Nekaj izmed njih sem jih tudi že prebrala, ostali še pridejo na vrsto. Novi bralni izziv je še bolj raznolik kot lanski. Tako, da res lahko izbirate med različnimi knjižnimi kategorijami, izjema so trije izzivi, ki imajo izbrano kategorijo. Da preveč ne nakladam, vam kar predstavim novi izziv.


Za januar sem izbrala neleposlovne knjige. Zadnje čase veliko posegam po njih, sploh avdio knjigah in opažam, da uživam v takem branju oziroma poslušanju. Tukaj lahko izbirate med strokovno literaturo, duhovnimi knjigami, biografijami ter avtobiografijami. Vse to se šteje. Sama bom sodelovala še v izzivu neleposlovne literature na Litsyju, zato bom to tematiko brala čez celo leto.
Februarja se bo brala knjiga, ki ima srce na naslovnici. Ni nujno, da je romanca, srce se najde tudi na naslovnicah fantazijskih, mladinskih in ostalih knjig.
Pomlad se začne marca in takrat Irci praznujejo Dan svetega Patrika. Sama imam veliko željo nekoč obiskati Irsko, ker se mi zdi, da je to neka čarobna dežela. Zato sem izbrala knjigo z zeleno naslovnico.
April bo posvečen svetovnim uspešnicam. Teh je kar veliko, od klasik do sodobne literature. Tukaj res lahko na veliko izbirate različne žanre.
Knjigo s kratkimi zgodbami bomo brali v maju. Takrat bo že toplo in bomo z njimi zagotovo uživali zunaj na sončku.
Rada bi prebrala malo več trilerjev, zato sem za junij izbrala kriminalni triler. Kar nekaj jih imam na bralni listi po predlogu Ines (@bookstaroom). Če boste rabili predlog le pokukajte na njen Instagram.
Če bomo zmagali v boju s korono bomo lahko poleti uživali na morju in julija brali knjigo, ki ima v naslovu poletje. Velja tudi v angleščini Summer.
Za avgust pa sem izbrala knjigo, ki se dogaja na Balkanu. Lani smo brali knjigo iz Evrope. Poleg te so povsod v izzivih izpostavljene Avstralija, Azija in Italija. V nobenem izzivu pa nisem zasledila knjigo, ki se dogaja na Balkanu. En nov izziv za vse nas. Ni nujno, da je avtor iz Balkana, knjiga se mora dogajati na Balkanu. Tako, da bodite pozorni na to pri izbiri. Veljajo države Hrvaška, Bosna in Hercegovina, Srbija, Albanija, Bolgarija, Črna Gora, Grčija, Kosovo in Makedonija.
Septembra je pri nas trgatev, vse je v znamenju vina, grozdja in vinogradov. Mislim, da bo knjiga, ki se dogaja v vinogradu ali njegovi okolici idealna za takratno branje.
Oktobra strašijo čarovnice, demoni in podobna nadnaravna bitja. Času primerno bo tudi izziv z grozljivko. Tukaj se priporočam za vaše predloge, ker teh preberem najmanj. Kar na dan s predlogi v komentarju spodaj ali kjerkoli na družbenih omrežjih (samo označite me).
Meni se seznam knjig, ki jih nameravam prebrati sproti spreminja. Neprestano dodajam knjige gor in se vsak dan znova premislim kaj bom brala v naprej. Lani je kar nekaj knjig, ki sem jih želela prebrati ostalo na seznamu. Ravno zato sem za november izbrala knjigo, ki ste jo želeli prebrati že lani.
December bo praznično razpoložen s knjigo, ki se dogaja v božičnem času. Tudi tukaj imate na razpolago različne kategorije. Najdejo se tako romantični, ženski, kriminalni, fantazijski, klasični, mladinski romani kot tudi otroške knjige, knjige kratkih zgodb in nestvarna literatura. Velja vse, kar se dogaja v božičnem času.


Ponovno je izziv sestavljen v slovenščini in angleščini. Delila ga bom na Instagramu in Litsyju. Tudi na Facebooku bom ustvarila album kamor lahko delite ali zapišete v komentar svoja branja. Mogoče se kdo tudi tam opogumi. Le pogumno novim zgodbam naproti.
Na povezavah najdete .pdf datoteke izziva:

Poleg bralnega izziva vam pripravljam še novosti na blogu. Dve novi rubriki prideta konca januarja.  Se že veselim deljenja z vami. Prihajajo pa tudi štirje bralni maratoni. Prvi bo na sporedu februarja. Tem se lahko pridružite na Instagramu in Litsyju. Če me še ne sledite kar hitro, da ne zamudite kakšne objave. Povezave do družbenih omrežji so na blogu zgoraj desno!
Na koncu bom med vsemi sodelujočimi izbrala naključne nagrajence, ki bodo prejeli knjižne nagrade. Ne pozabite me označiti (@knjigoljubkamaja = instagram, @maich = Litsy) in uporabiti tag #BeremsKnjigoljubko ali #ReadingWithMaja. Srečno!


Lep bralni pozdrav, Knjigoljubka Maja

1 komentar: