četrtek, 26. marec 2020

THE WHISPER MAN

Originalen naslov: The Whisper Man
Avtor: Alex North
Prevod: /
Založba: Penguin Books 2019 (389 strani, mehka vezava)
Ocena: 4,5 ★★
Kategorija: kriminalni triler (crime thriller)
Glavni liki: Jake, Tom, Whisper Man, Pete, Amanda, Karen
Kraj dogajanja: Featherbank (Združeno Kraljestvo)

OPIS


Tom in njegov sin Jake se preselita v Featherbank, da bi začela na novo.

Ampak ta speča vas ima temno preteklost - pred petnajstimi leti je po teh ulicah strašil serijski morilec. Pred dnevi preden je začel s svojo grozo, so njegove mlade žrtve trdile, da slišijo šepet sredi noči.

Seveda star zločin ni bila težava za Toma in Jaka.
Dokler ni bil pogrešan naslednji fant.

In potem Jake pravi, da sliši šepetanje pod njegovim oknom...


MNENJE IN VTISI


The Whisper Man je najboljši kriminalni triler kar sem jih kdaj prebrala. Sem že čisto pozabila, da uživam v branju napetih trilerjev. Tole je bil odličen preskok! Triler je bil januarsko branje mednarodnega spletnega bralnega kluba Monthly Book Club. Ko sem si kupila knjigo, niti nisem vedela kaj pričakovati. Na koncu sem bila zelo presenečena. Bil je neverjeten in nepredvidljiv. Prebrala sem ga v dveh dneh in zvečer nisem mogla spati. Je malo strašen ampak na pozitivni način. Mogoče zaradi tega ni ravno za vse bralce. Temelji malo na meji med kriminalko in grozljivko. Izšel je lani in je prvi roman angleškega pisatelja Northa. Zagotovo bom prebrala še njegove naslednje knjige. Namreč je že izdal skrivnost, da lahko pričakujemo dva v letošnjem letu. Jaz se že veselim.

V zgodbi spoznamo Toma in njegovega sina Jacka, ki po ženini smrti želita nadaljevati svoje življenje. To naredita tako, da se preselita v drug kraj. V kraju odmeva zločin iz preteklosti. Po petnajstih letih ponovno pogrešajo mladega fanta, zato ima policijska enota v mestu polne roke dela. The Whisper Man je ponovno na pohodu, ko Jack kar naenkrat zasliši šepet moškega sredi noči. Le kako se bo rešil? 


Že v prvem poglavju sem bila šokirana in želela sem si izvedeti več. Knjiga me je čisto posrkala vase. Bilo je ogromno skrivnosti in napetosti, nisem si mogla predstavljati kako se bo vse razpletlo. Rada berem take romane, ki me pritegnejo nase in to je verjetno tudi razlog, da mi je bil tale triler tako dober. Malo me je motilo pripovedovanje tretje osebe, saj nerada berem v tretji osebi. Ampak tukaj je tretja oseba dodala tisto pikico na i, da zgodba postane še bolj nepredvidljiva in napeta. Sem po dolgem času uživala tudi v takem romanu, kar me je presenetilo.



NAPOVEDNIK


Izšla sta tudi dva napovednika za knjigo. Vsaka izdaja ima svojega. Meni sta oba čudovita, zato z vami delim kar oba.





POVEZAVA ZA NAKUP KNJIGE



AVTOR

ALEX NORTH je rojen v Leedsu, kjer še danes živi s svojo ženo in sinom. Študiral je filozofijo na Univerzi Leeds. Prioriteta mu je bila postati pisatelj, zato je delal pri njih v oddelku sociologije.


Res odličen triler!
XOXO, Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar