nedelja, 12. november 2017

#HalloweenGoesPostal

V jeseni sem sodelovala v mednarodni izmenjavi knjig v aplikaciji Litsy z naslovom #HalloweenGoesPostal. Prijavili smo se v začetku septembra in imeli do začetka oktobra čas, da pošljemo svoj paket. Navodila so bila, da pošlješ 2 do 3 knjige (rabljene ali nove) plus dodatke, ki so povezane s knjigami ali druge (izbereš si lahko sam). Imeli smo temo Halloween. Poleg Haloween teme si lahko izbiral še med temami grozljivo, čokoladno ali presenečenje. Sama sem izbrala presenečenje in čokoladno. Paket me je zelo presenetil. Na email dobiš podatke o svojem Halloween izbrancu. Preden izbiraš knjige in dodatke za svojega "izbranca", zasleduješ njegov Litsy profil. Vidiš katere knjige še ni prebral, katere je prebral, katere ima na TBR-ju... Medtem tudi sam objavljaš in posodabljaš svoj profil, da tudi tvoj Halloween izbranec vidi tvoje objave. Lahko v objave tudi zapišeš, da obožuješ čokolado, kavo ali čaj...in podobno. Lahko zapišeš kakšno svojo lastnost ali navado. Izbiraš si sam.
Preden paket pošlješ, objaviš sliko na Litsy in dodaš hashtag #HallowenGoesPostal in #FallBookExchange. Enako narediš, ko prejmeš svoj paket in nato ponovno, ko ga odpreš.


31.oktobra 2017 smo vsi odprli svoje pakete. Z velikim navdušenjem smo objavljali slike in spremljali objave svojih.
Moj paket je prišel šele predzadnji teden v oktobru in sem bila kar malo živčna ali bo prišel oz. kdaj bo prišel. V drugi polovici oktobra sem ga že nestrpno pričakovala😊Prišli so trije paketi zlepljeni skupaj, kar mi je še oteževalo, da sem čakala celi zadnji teden do 31. oktobra, ko sem ga lahko odprla. Napetost in presenečenje pri meni sta naraščala. Moja Halloween izbranka je bila tokrat Slovenka. Kar me je še bolj presenetilo in tega sploh nisem pričakovala. Vsi smo seveda svoje izdelke tudi primerno zavili. Na zgornji sliki vidite, kako lepo zavita darilca sem dobila. Tako lepo, da mi jih je bilo kar žal odpreti. 


Dobila sem dve 300 gramski čokoladi Milki, Toffee Ganznuss in Noisette (ki je moja najljubša). Na sliki vidite tudi pravo kavo iz Etiopije (pokrajina Sidamo). Diši enako kot ostale kave. Če jo primerjam z barcaffee, je okus enaki, samo malo bolj sladkast. Kot da bi barcaffee sladkal. Jaz namreč pijem grenko. Zraven je bil kovinski lonček za kavo z motivom Kekca. V otroštvu sem rada pogledal filme o Kekcu in enkrat sem prebrala tudi knjige. Bil je moj priljubljeni otroški junak.


V paketu je bila oranžna puščica za svinčnike. Notri so bili navadni svinčnik in trije kemični svinčniki (dva črna in en rdeč). Zraven je bil mali črtni zvezek na spiralo s črnimi naslovnicami, na kateri je zapisano Vesolje idej. V vsaki knjigi je bila ena kartica z pozitivno motivacijsko mislijo: And all was good, Daydreamer, Enjoy what the day brings, Do what you do, Now is the right time, More of what you love, Let's make time for all the things we want to do, Perfect in our imperfection, Never wake me when I am smiling. Knjižna kazalka je delo Brlogarke. Zaprta knjiga na kateri je zrno kave. Ravno prava zame.😊


In seveda najpomembnejše za konec😊 Pričakovala sem dve do tri knjige, kar je bilo napovedano v opisu izmenjave, dobila pa sem devet knjig. Bilo je VELIKO presenečenje. In kar zavpila sem, ko sem odpirala paket. Res nisem pričakovala vsega tega. Tri knjige so bile v angleškem jeziku, šest pa v slovenskem. 
Kraljevska strast (Geneva Lee) je romantični roman.
Skrivnosti srečnega življenja (Susan Meissner) je zgodovinski roman.
Vsaj en popoln dan (Jennifer Niven) je mladinski roman.
Žerjavica pod pepelom (Sabaa Tahir) je fantazijski roman in komaj čakam, da ga preberem.
Povabilo (Ruth Ware) je misterij, triler.
Hygge- Danska umetnost srečnega življenja (Louisa Thomsen Brits) je bila v trdi vezavi, gre pa za neko strokovno literaturo o danski umetnosti življenja.
The Hate You Give (Angie Thomas) je mladinski roman, ki je izšel letos in ima dve Goodreads nominaciji.
At the Water's Edge (Sara Gruen) je zgodovinski romantični roman, ki ga imam že dolgo na TBRju.


Največje presenečenje pa je sledilo na koncu. Nova knjiga Johna Green, ki je komaj izšla in je že dobila Goodreads nominacijo za najboljši mladinski roman. Turtles All the Way Down je mladinski roman. Knjiga je v trdi vezavi in je posebna izdaja (Special Edition), ki jo je bilo mogoče naročiti samo v pred izdaji. Zraven je še zapestnica. To je bilo res največje presenečenje in imela sem solze sreče v očeh. Res sem se knjige razveselila. Zraven sem dobila še tole prelepo voščilnico v kateri je bilo pismo moje pošiljateljice.


Za konec vam še pokažem kaj sem kupila za svojo izbranko v UK.
-His Bloody Project (Graeme Magrae Burnett) kriminalni roman po resničnih dogodkih
-A Poem Like A Waterdrop Shimmers pesniška zbirka 
-Pobarvanka za odrasle v obliki kartic
-3 barvice
-čokolada Milka Noisette
-2 čajni vrečki Tea for two
-2 jesenski knjižni kazalki pobarvanka
-svečka vosek Welcome Home 
-večnamenska vrečka iz blaga Happy Halloween
-razglednica Novo mesto





Ali tudi vi sodelujete v knjižnih izmenjavah?
Veselo branje, Knjigoljubka Maja

2 komentarja:

  1. Lepo je brati take pozitivne zgodbe. Mora biti zares zanimivo sodelovati v taki izmenjavi, dobro organizirani in polni presenečenj. Lepo, da se vsi tako potrudijo razveseliti druge in da so za svoj trud nagrajeni s čudovitim paketom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zares je zanimivo in vznemirljivo, ko pričakuješ paket in potem, ko ga odpreš.

      Izbriši