ponedeljek, 2. december 2019

The Accidental Girlfriend



Naslov: THE ACCIDENTAL GIRLFRIEND
Avtor: Emma Hart
Založba: Kindle edition (e-knjiga, ARC, 2019)
Ocena: 3 ★★★
Kategorija: romantika (romance), novi odrasli (new adult)
Glavni liki: Lauren, Mason
Kraj dogajanja: ZDA

OPIS



Top nasvet: Ne postavite oglasa za lažni zmenek na spletu. Nekdo se bo javil.

In ne bo samo za eno noč.

Dame in gospodje, tako sem postala lažno dekle Masona Jacksona.

On niti ni želel tega. Ne. Njegova sestra je bila odgovorna, da sem postala njegov zmenek za deseto obletnico njegove srednje šole.

Zdaj je odgovorna, ker je njegovim staršem povedala, da je najino razmerje resnično.

Nimava izbire. Morava se obnašati, kot da vse to ni napaka, kot da ni izmišljeno, kot da sva totalno, kompletno, popolnoma, zaljubljena do ušes in ljubiva drug drugega.

Preprosto kajne?

Narobe.


MNENJE IN VTISI


The Accidental Girlfriend je kratka romanca. Vendar me ni nekako prepričala. Mason potrebuje lažno dekle za dogodek in usoda mu pripelje Lauren. Tako se začne njuno lažno razmerje. Sama ne rada berem knjige z lažnim razmerjem, saj vem, da se na koncu itak vedno zaljubita. Po navadi ugotovim konec in ravno to mi ne odgovarja.

Tale zgodba ni nek presežek. Ampak niti ni slaba. Rekla bi, da je neko povprečno branje. Dosti stvari me je zmotilo, najde pa se tudi poglavje, ki mi je bilo dolgočasno. Ni neke prave napetosti v knjigi, ki bi me čisto posrkala vase. Junaka sta v redu opisana, sem se lepo vživela v njiju, vendar to ni bilo dovolj zame. Masonova družina mi je bila odštekana oziroma čudaška. To naj bi bralce nasmejalo in zabavalo, name pa je imelo nasprotni učinek. Očitno mi take stvari ne odgovarjajo. 

Prejela sem ARC (Advance Reader Copy), vendar sem že pozabila od koga. Knjigo sem prebrala poleti na dopustu, ampak se nekako nisem odločila za pisanje recenzije prej. To je bila zame prva knjiga pisateljice Emme Hart, kar sem jih prebrala. Mislim, da pisateljica ima potencial in ji bom dala še eno priložnost s kako drugo knjigo. Mogoče me pa potem osvoji. 



POVEZAVA ZA NAKUP KNJIGE


AVTOR


EMMA HART je najbolj prodajana pisateljica čez trideset romanov in je bila prevedena v različne jezike.
Je mama, žena, ljubiteljica vina, Pink boginja in hrabra reševalka divjih otroških ježev.
Emma se ponaša s svojim realističnem snarky smut odrezavim predlogom, ki bi PMS najstnice naredil ponosne.

Emmo lahko najdete na spletu:
FACEBOOK       BOOKBUB        AMAZON US        AMAZON UK        GOODREADS        INSTAGRAM        NEWSLETTER        WEBSITE



Kakšne romance so pa vam všeč?
Veselo branje,  Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar