nedelja, 18. februar 2018

#CupidGoesPostal

Ponovno je na Litsyju je potekala mednarodna izmenjava knjig z imenom #CupidGoesPostal. Prijavili smo se konec decembra in imeli cel januar čas, da pošljemo svoj paket. Navodila so bila, da pošlješ 2 do 3 knjige plus kakšen dodatek po svoji izbiri. Izbiral si med različnimi temami. Sama sem izbrala teme presenečenje, ljubezenske zgodbe, čokolada in kava. Zraven si lahko dopisal svoje priljubljene pisatelje ali knjige, ter stvari, ki jih ne želiš prejeti. Po želji si lahko še kaj zapisal sam. Na email si dobil podatke o svojem obdarovancu. Ponovno posodabljaš svoj profil na Litsyju, da lahko oseba vidi kaj imaš rad in kaj bereš. Vedno me je vznemirilo, ko sem dobila kakšnega novega sledilca. Morda je prav on moj Litsy Cupid. 😊
Preden paket pošlješ, objaviš sliko na Litsy in dodaš hashtag #CupidGoesPostal in #ValentinesBookExchange. Enako narediš, ko prejmeš svoj paket in nato ponovno, ko ga odpreš. Tokrat smo svoje pakete odprli na Valentinovo, 14. februarja in vsi skupaj razkrili kaj smo dobili. Vedno z veseljem spremljam objavo ostalih, ko objavijo svoje fotografije. 


Moj paket je ponovno prišel iz Nemčije, tokrat štirinajst dni pred Valentinovim.  Bila sem že nestrpna, da bo prišel dan, ko ga bom lahko odprla. In z velikim veseljem sem na Valentinovo jutro, seveda po popiti jutranji kavi, odprla svoj paketek. Najprej me je presenetil čudoviti rdeči darilni papir s srčki (na zgornji sliki). 


Ponovno bom začela s sladkarijami 😋 Okrogli Valentinovi bonboni s srčki. Priznam, da sem morala takoj enega poizkusiti. So trdi bonboni za lizat, sladki in dobri, nič posebnega. Čokoladica LOVE, me še vedno čaka. Nisem je še poizkusila, ker ima tako zanimiv videz, da mi jo je škoda uničiti. Na žalost je med potovanjem počila (na sliki se sicer ne opazi). Yogurette LEBE. LACHE. LIEBE. so mini čokoladice z okusom jagode in jogurta. So zelo slastne, zato sva jih z boljšo polovico po slikanju takoj pojedla. 😊 Privat Kaffee Brazil Mind pa je kava v zrnju. Nisem je še poizkusila, ker si moram najprej kupiti mlinček, da jo zmeljem. Diši po božansko pravi kavi (vonj se čuti skozi kartonsko vrečko) in ne dvomim da bo dobra.


Ni mi bilo jasno kaj je tale rdeča zadeva. Kmalu sem ugotovila, da so to konfeti v obliki srčkov. Embalaža deluje na bat. Odpreš pokrovček, stisneš bat in konfeti se vsujejo ven. Zanimivo! Mislim, da je bilo bolj všečno mojemu dragemu kot meni, saj se je kar nekaj časa igral z njo. V paketu je bil še zvezek, vijoličen z zlatimi svetlečimi ornamenti in napisom NOTES. Dodan je bil kemični svinčnik, ki ima različne barve. Spominjam se, da bili taki svinčniki popularni v času moje osnovne šole in vsak je moram imeti enega. Potem pa si samo menjal barve. Kako čudovito, da še vedno obstajalo. Sem postala kar malo nostalgična. Priložena je bila še bela svečka z rdečim srčkom, ki mi prav pride v tem romantičnem času, da popestri kakšno fotografijo. In še trak z motivi srčkov. 


Najboljše vedno pride na koncu. Najprej poglejte ti dve čudoviti knjižni kazalki. Desna je z motivi srčkov in na njej je napis ALL I NEED IS LOVE. Leva pa je za ljubitelje kave, saj vsebuje napis ALL YOU NEED IS LOVE OR MAYBE COFFEE. Obe sta prav posebni. Na koncu pa nimata traka ampak elastiko, ki se lahko zatakne za platnico knjige, da vam kazalka ne pade ven. Obe sta čudoviti.
Naj vam predstavim še knjigi. O pisateljici Jenny Han sem že veliko slišala in njene knjige so na moji TBR listi. Always and Forever, Lara Jean je tretja knjiga v zbirki To All the Boys I've Loved Before. Gre za sodobno mladinsko romantiko in komaj čakam, da dobim še preostali dve in preberem celotno trilogijo. Druga knjige je River of London pisatelja Bena Aaronovitha, za katero še nisem slišala. Je prva knjiga v zbirki Peter Grant. Spada pod fantazijski misterij in ima zelo zanimiv opis. V paketu pa je bila še Valentinova voščilnica s čudovitimi željami.


Z vsemi darili sem zadovoljna. Najbolj me je razveselila knjiga Always and Forever, Lara Jean. In pa seveda knjižni kazalki. Ti paketi me vedno razveselijo, še posebej, ker se vsi tako lepo potrudijo in zavijejo svoja darila. Vsi si vzamejo čas, da nekoga osrečijo z malenkostmi. Res zelo lepo. Vam pa izdam, da sem se že prijavila na naslednjo izmenjavo. 😊


Za konec vam še pokažem kaj sem kupila za svojo Valentinovo izbranko. Moj paket je ponovno potoval v Združeno Kraljestvo. Moja Valentina je napisala, da ima rada presenečenje, čokolado in kavo, ter da ima majhnega otroka. Temu primerno sem izbrala tudi darila.
-knjiga The Pretector (Jodi Ellen Malpas)
-knjiga Madame Bovary (Gustave Flaubert)
-otroška slikanica Frozen
-2 čokoladi Milka (Caramel in Noisette)
-knjižne kazalke (Best friend on the world, Follow your heart in koledar knjigarne Felix)
-lonček za kavo Unicorn
-magneti Unicorn
-3 igračke za v banjo (labod, račka in ribica)
-Haribo bonboni
-kemični svinčnik
-Kinder čokolada
-Cappuccino Chocolate in kava Black'n'easy
-Valentinova čestitka

Upam da bo uživala v darilih, tako kot sem jaz v nakupovanju in zavijanju.




Kakšne se vam zdijo tele mednarodne izmenjave knjig?
With love, Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar